Kapt. Bratislava 02.02.2005 14:02:19 | |
---|
Mikä ettei, pitääkin ruveta kanniskelemaan tota akustista kitaraa mukana ja soittelemaan Tarregan Adelitaa jokaiselle vastaantulevalle. Soita Recuerdos de la Alhambra. Se toimii paremmin:D Äh.. ei sillä väliä mitä soittaa, kaunis ajatus on tärkein. Sitäpaitsi, se on ihan kivaa soittaa ja esiintyä ihmisille, olkoonkin sitten modernia kielten sahaamista a la Rautavaara tai sitten Tarregaa. "Taiteilija ei harjoittele vaan kokee." - C.Christensen |
BuzBuz 02.02.2005 15:11:13 | |
---|
Kylhän Ozzy Osbournen live and loud dvd-levyllä yläosaton nainen pomppii kädessään kyltti "Fuck me Zakk". Et kyl on kivaa olla kitaristi ^_^ Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
esp-emakko 02.02.2005 19:18:08 | |
---|
:) (pakko laittaa tuo hymiö ettei minun tosissaan luulla häpeävän ja peittelevän huonouttani naisten kanssa) ..ennemmin huono naisten kanssa ku kitaran.. :) vai? oonkohan mä jotenkin obsessiivinen koko soittimen suhteen.. :D Elämässä pitää olla säröä ,,/ |
saha 03.02.2005 15:34:58 (muokattu 03.02.2005 15:35:17) | |
---|
..ennemmin huono naisten kanssa ku kitaran.. :) vai? oonkohan mä jotenkin obsessiivinen koko soittimen suhteen.. :D Se että sählää hommat femakkojen kanssa ei ole millään niin noloa, kuin kitaran kanssa mokaaminen yleisön edessä. Tämä sivistyssana "obsessiivinen" meni nyt kyllä yli hilseen :) Nopeus=Tunne kalamies#2 >-)))> |
JS 03.02.2005 16:00:37 | |
---|
"Obsession is dedication out of control"- Master Splinter NeoClassical ShredGuitar Messiah, Destroyer Of The Weak And The Slow |
esp-emakko 04.02.2005 09:35:11 | |
---|
Se että sählää hommat femakkojen kanssa ei ole millään niin noloa, kuin kitaran kanssa mokaaminen yleisön edessä. Oot muuten harvinaisen oikeessa :P Ei paljoa sillä hetkellä ihmissuhteet kirvele ku se BOINKS tulee.. Tämä sivistyssana "obsessiivinen" meni nyt kyllä yli hilseen :) pakkomielteinen. myös kutsuttu maaniseksi :D minkä mä sille teen että tää vaan on NIIN KIVAA :) Elämässä pitää olla säröä ,,/ |