Aihe: Born To Shred II ladattavissa!!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1014 15 16 17 18
Ossi
06.06.2003 12:38:51

Tää on justiinsa niin kahkoa touhua, että uppoaa meikäläiseen täydestä :) Semminkin kun tietää, että kaksikolta taittuu toisenkinlainen meininki.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Uli Con Carne
06.06.2003 13:40:38

syksyllä tulee 9 vuotta täyteen. Tekninen kehitys on omalla kohdalla hiipunut 5-6 vuoden jälkeen, mutta näköä ja tyylitajua on tullu rutkasti lisää :)

...ja painoa. ;)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Herra Rapu
06.06.2003 14:06:09

...ja painoa. ;)

niin no, mut ton painon voi liittää tohon kauniiseen ulkomuotoon..
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
Slash
08.06.2003 01:58:33
Se oli aivan loistava!

Pitää kyl sanoo että se tap watah kuulosti ihan (hyvässä mielessä) Midnightin ja jonkin cocktaililta mutta oli helvetin hyvä!

Kovaa tilua&settiä alusta loppuun.. kattelee moneen kertaan kyl.
Elämä on kuin onnenpyörä, jossain vaiheessa koittaa rosvosektori.
lxi
11.06.2003 22:21:14
niin no, mut ton painon voi liittää tohon kauniiseen ulkomuotoon..

Ei vaan tekniseen osaamiseen. FAT = MOTION?
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Tuowinen
12.06.2003 10:10:41
no perkule kiitoksia! Saatiin lisättyä pari keikkaakin kotisivuille ja ilmoitus uudesta jäsenestä.. kannattaa käydä vilasee, jos kiinnostaa www.antemeridiem.fi

Hei! Äijät tulee Rapujazzeille! Loistavaa. Pääsee näkemään livenä! Ei oo niistä muista Iisalmen keikoista tietoa?
"Vihollisen työtä! Näitä töitä hän rakastaa: ystävä sotii ystävää vastaan; uskollisuus eksyy sydänten järkkyessä."
Uli Con Carne
12.06.2003 10:50:32

Hei! Äijät tulee Rapujazzeille! Loistavaa. Pääsee näkemään livenä! Ei oo niistä muista Iisalmen keikoista tietoa?

Jea, sinne ollaan tulossa. Oon pommittanu promoottoria tuossa kovasti, vielä en oo saanu yksityiskohtia, heti sivuilta löytyy ku jotain tiedetään. Tänään pitäis taas soittaa. :) Viime vuonna oli 6 tai 7 vetoa muistaakseni, eli kyllä siellä keikkoja riittänee nytkin. Pari uutta biisiä varmaan kans luvassa, jos nuo sovitukset keretään lyödä lukkoon siiheksi. Sinne kaikki, kaverit väkisin messiin myös.

Ja rahaa sen verran että levyjä voi ostaa... ;)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Herra Rapu
12.06.2003 10:50:35 (muokattu 12.06.2003 10:50:58)

EDIT: Uli oli nopeempi.
FAT = MOTION
lxi
12.06.2003 11:06:53
EDIT: Uli oli nopeempi.

Saatinpa vastaus taas yhteen mieltä kaihertaneeseen kysymykseen!
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Herra Rapu
12.06.2003 11:13:55 (muokattu 12.06.2003 11:14:06)

Ei vaan tekniseen osaamiseen. FAT = MOTION?

FAT = MOTION liittyy tietenkin vatsalihaksiin..

Saatinpa vastaus taas yhteen mieltä kaihertaneeseen kysymykseen!

Paino sanalla oli..
FAT = MOTION
Uli Con Carne
12.06.2003 11:33:11

Mnetin virallinen hoho olis kait paikallaan? :)
ANTEMERIDIEM
Herra Rapu
12.06.2003 11:48:43

Mnetin virallinen hoho olis kait paikallaan? :)

Jos ei virallinen hoho:n keksijä olisi pannassa, sitä voisi jopa käyttää..
FAT = MOTION
Uli Con Carne
12.06.2003 11:58:50

Meikä on jätkää nopeampi. Hajoa Provinssiin.
ANTEMERIDIEM
pwallin
12.06.2003 22:11:57 (muokattu 13.06.2003 10:10:07)

Komediaksi melkeinpä hyvä. Ei ihan niin rankka kuin trailerin perusteella odotin. Puheet epäselviä kuten amatöörivideoissa yleensäkin. Soitto...no jaa, huvittavaa sekin. Kyllä teistäkin hyviä tulee jos ette tuollaisiksi jää;)
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
pwallin
13.06.2003 09:46:29

Miksi muuten se traileripätkässäkin ollut kohta ei vaikuta menevän musiikin mukaan kohdilleen? Oliko kuvattu musiikin päälle vai synkkaongelma editoidessa? Näyttää että kädet tulee hiukan eri synkassa musiikkiin nähden...

Muuta pätkät kai on oikeita live -soittoa joten niissä tuota ongelmaa ei ole.
Uli Con Carne
13.06.2003 10:38:16

Se teemabiisi "Rebirth - Theme From Born To Shred II" on nauhotettu joskus 2 vuotta sitten. Tehtiin Ricky Martinit siinä.
ANTEMERIDIEM
Uli Con Carne
13.06.2003 11:35:27

Kyllä teistäkin hyviä tulee jos ette tuollaisiksi jää;)

En ymmärrä alkuunkaan mihin viittaat. Tästä on aika mahdoton enää tulla tämän komeammaksi, alkaa luonnon lait tulemaan vastaan, maailman feng shui järkkyy.
ANTEMERIDIEM
Timesby
13.06.2003 17:50:10

mulla on se traileri. ette kai ite soittele siinä trailerissa niitä hullja tiluja?
~Ensi kerralla, Ikaros lentää yöllä~ J. Tervo
Uli Con Carne
13.06.2003 18:05:48

Siis se trailerin biisi ja varsinaisen videon introssa soiva biisi nauhoteltiin joskus aiemmin Ravun luona jotain vuosi (?) aiemmin. Mehän siinä kohelletaan.
ANTEMERIDIEM
pwallin
13.06.2003 19:02:30

En ymmärrä alkuunkaan mihin viittaat. Tästä on aika mahdoton enää tulla tämän komeammaksi, alkaa luonnon lait tulemaan vastaan, maailman feng shui järkkyy.

Huomaa hymiö...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)