Aihe: Dave Mustaine
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1012 13 14 15 16
aku.miettinen
27.08.2005 14:39:59
Kuten tuolla raskaammalla osastolla Megadeth-keskustelussa ollaan asiaa vatvottu, Kerry ei koskaan ole ollut vakituinen kitaristi Dethissä vaan soitti ennen kuin Poland tuli mukaan tuuraajana 3 tai 4 keikkaa. Tuo kina Kerryn ja Mustainen välillä syntyi tuossa Clash of the Titans-kiertueella 90-luvun alussa.

Mitäs siellä tapahtui?
Paranoid Trooper
31.08.2005 15:05:50 (muokattu 31.08.2005 15:06:17)

Se mies on legenda, pääsyy, miksi aloitin kitaran soiton, ja helvetin hyvä laulajakin mun mielestä.
juuso a
01.09.2005 17:47:55

Se mies on legenda, pääsyy, miksi aloitin kitaran soiton, ja helvetin hyvä laulajakin mun mielestä.

Mun mielestä ei kyllä todellakaan mikään hyvä laulaja. Vaikkakaan en väitä etteikö hoitaisi hommaansa ja etteikö sopisi Megadethin laulajaksi paremmin kuin kukaan muu ikinä. :) Yllättävän kova kitaristi ja todella kekseliäitä juttuja. Suuri vaikuttaja ainakin mun soittoon.
V*ttu jeei!!!
moottorisaha
01.09.2005 17:55:28

Megadethia kuuntelisi kyllä kymmenen kertaa mieluummin, jos sitä Mustainen ärsyttävää ja munatonta vinkumista tarvitsisi kuunnella siinä. :)
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Jormaz
01.09.2005 18:09:57
Ne tekstit on sen verran omakohtaisia ettei siinä ois oikeen mitään järkeä jos joku muu kuin Mustaine vinkuis niitä.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
moottorisaha
01.09.2005 19:27:29

Ne tekstit on sen verran omakohtaisia ettei siinä ois oikeen mitään järkeä jos joku muu kuin Mustaine vinkuis niitä.

No jos se siitä on kiinni, niin muuttaisivat sitten samantien niitä tekstejäkin. ;)
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
kitarisaristi
01.09.2005 21:58:15

No jos se siitä on kiinni, niin muuttaisivat sitten samantien niitä tekstejäkin. ;)

moottorisaha on melkein hauska.... megadeth ei oo leikin ASIA!!!
minä ja sinä sama paska eri pussissa
saha
02.09.2005 10:25:44

Argumenttisi ei ole kovin tukeva, sillä siinä ei esitetty mitään todisteita. Ja avataresi Dimebag syö uskottavuuttasi.
Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla."
Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana."
kitarisaristi
02.09.2005 11:41:14

Argumenttisi ei ole kovin tukeva, sillä siinä ei esitetty mitään todisteita. Ja avataresi Dimebag syö uskottavuuttasi.

hmm...en ymmärrä ns"kirja kieltä" eli otetaan tuo kohteliasuutena.
LesPaul70
02.09.2005 11:46:10
megadeth ei oo leikin ASIA!!!

Selitäpä sitten bändin kokoelmalevyn kansi.

Bändin nimi nimi viittaa miljoonien kuolemaan ydintuhossa, levyn kannessa on ydinpaukun kuva ja levyn nimi... "Greatest Hits" eli parhaat osumat.

Mitä tuo on jollei hirtehishuumoria? (Ehkä huonoa sellaista, mutta sittenkin.)
I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon?
kitarisaristi
02.09.2005 12:48:37

Selitäpä sitten bändin kokoelmalevyn kansi.

Bändin nimi nimi viittaa miljoonien kuolemaan ydintuhossa, levyn kannessa on ydinpaukun kuva ja levyn nimi... "Greatest Hits" eli parhaat osumat.

Mitä tuo on jollei hirtehishuumoria? (Ehkä huonoa sellaista, mutta sittenkin.)

hmm...ette ole tainneet kuulla sellaisesta ilmaisusta kuin sarkasmi?
saha
02.09.2005 14:04:15
hmm...en ymmärrä ns"kirja kieltä" eli otetaan tuo kohteliasuutena.

Kirjakieltä, ei kirja kieltä.

hmm...ette ole tainneet kuulla sellaisesta ilmaisusta kuin sarkasmi?

Ota nyt siinä selvää kuinka tosissaan joku jauhaa potaskaa, kun jauhajalla on avataressa Dimebag.
Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla."
Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana."
moottorisaha
02.09.2005 14:58:58

En minä leikillään tuota juttua heittänytkään. Megadethilla on aivan helvetin hyviä biisejä ja riffejä ja juttuja, mutta se laulu vain yksinkertaisesti sotkee koko paskan mielestäni.
saha
02.09.2005 15:07:43
En minä leikillään tuota juttua heittänytkään. Megadethilla on aivan helvetin hyviä biisejä ja riffejä ja juttuja, mutta se laulu vain yksinkertaisesti sotkee koko paskan mielestäni.

Makuasia sano koira ku kulliaan lutkutti. Minä taasen tykkään että se o perguleksen hieno laulaja.
kitarisaristi
02.09.2005 15:15:05

Makuasia sano koira ku kulliaan lutkutti. Minä taasen tykkään että se o perguleksen hieno laulaja.

kerranki samaa mieltä PISTE!
Paranoid Trooper
02.09.2005 19:12:43

Ehdottomasti.
Johann Onn
03.09.2005 16:56:54 (muokattu 03.09.2005 16:58:49)
Megadeth. Dave Mustaine. Jne. Tästähän alunperin oli kysymys.

Nykyään: Ihan sama, tehkööt mitä tekee.

Noin parikyt vuotta sitten: Toimii, kaks ekaa levyä tuli ostettua vuoden 1986 aikana ja diggailtua bändiä eikä se laulukaan häirinny. Pidin itteäni "myöhäisherännäisenä", olin lähinnä ollu "Black Sabbath - AC/DC" akselilla. Ajattelen, ettei jotkut "Megadeth asiantuntijat" ollu edes syntyny tolloin, toi tuntuu nyt aika hölmöltä. No, se siitä.

Asiaan eli ne levyt tuli kuunneltua puhki ja sitten tuli se kolmas levy, jota odotettiin innolla. Turhaan. Ponnettomat soundit ja kaikki muukin oli vähän onnetonta (ihmekkös, tietäen nykyään, äijien silloiset harrastukset) eli aikamoinen pettymys. Menivät jopa coveroimaan yhden Pistolsien biisin, ei ei ei !. Tosta seuraavaa levyä en edes halunnu enää kuulla.

No, lainasin täss kerran yhdeltä sen "System has failed" levyn ja pystyin jopa kuuntelemaan sen läpi, mutt jotenkin tuli sellainen "this means nothing to me..." fiilis. Kuten myös tuli aikasemmin niistä "ohimennen" kuulluista 1990-luvun tuotoksista. En tiä miks enkä haluakkaan tietää.
Kasperi Tervonen
20.09.2005 20:00:42
Asiaan eli ne levyt tuli kuunneltua puhki ja sitten tuli se kolmas levy, jota odotettiin innolla. Turhaan. Ponnettomat soundit ja kaikki muukin oli vähän onnetonta (ihmekkös, tietäen nykyään, äijien silloiset harrastukset) eli aikamoinen pettymys. Menivät jopa coveroimaan yhden Pistolsien biisin, ei ei ei !. Tosta seuraavaa levyä en edes halunnu enää kuulla.

Tuon so far...... levyn jälkeen ilmestynyt rust in peace pieksee ainakin mun mielestä kaikki edeltäjänsä sekä system has failedin aika 6-0. Tyhmään aikaan lopetit megadethin kuuntelun :P
Märkyys on kosteuden sielu.
juuso a
21.09.2005 01:46:15

Joo. Toi Rust In Peace on just se mitä monet väittää parhaaksi levyksi. Onhan se helvetin hyvä plättä.
V*ttu jeei!!!
Jormaz
21.09.2005 01:52:01
Joo. Toi Rust In Peace on just se mitä monet väittää parhaaksi levyksi. Onhan se helvetin hyvä plättä.

Rust in Peace on Heavy Metalin Kurt Angle.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)