Somnium 08.01.2010 22:29:29 (muokattu 08.01.2010 22:29:59) | |
---|
1.Savu veden päällä 2.Rautamies 3.Pyhä sukeltaja 4.Vainoharhainen 5.Astu nukkumattiin |
Baby-o 09.01.2010 18:13:57 | |
---|
Ettehän te saatanan peräpukamaparonit tiedä MISTÄÄN MITÄÄN! Itse olen kiertänyt erilaisissa bileissä ja iltamissa jo likemmäs kolmen vuosikymmenen ajan, ja tiedän mikä saa böönan leggingsit ja stringit litisemään kosteasta vaahdosta. Jos soitatte esimerkiksi NWOBHM (no wonder our boys have minipenis) jonkun vitun trooperin, ei kimman housut kostu kuin savuavasta vitutuskusesta. Ja sitäkään et itse SINÄ pääse imailemaan. Jos kitaran soitolla halutaan saavuttaa esim. rahaa tai muita vastaavia hyödykkeitä, keskustelu voidaan aloittaa soolotekniikasta ja eksoottisten asteikkojen hallinnasta. Tästä näyttää mallin mentorini ja oppi-isäni Mr. VV: http://www.youtube.com/watch?v=U6G85637slQ Tärkeintä kuitenkin on naiset ja kissapedot. Näiden asioiden saavuttamiseen vaaditaan HITTI, KLASSIKKO ja MESTARITEOS. Tuohon kategoriaan istuu vain yksi sävel, ja tämä pitää jokaisen kitaristin osata tulkita: http://www.youtube.com/watch?v=4w0YbJPdubkTämän säveltaiteen esittämisen on johtanut minut muunmuassa paritteluun nubialaisten neitsytprisessojen kanssa palmupuun varjossa tiikerien valvonnan alla. Näillä pääsee alkuun. |
Raist 09.01.2010 18:25:11 | |
---|
Baby-o: Ettehän te saatanan peräpukamaparonit tiedä MISTÄÄN MITÄÄN! Itse olen kiertänyt erilaisissa bileissä ja iltamissa jo likemmäs kolmen vuosikymmenen ajan, ja tiedän mikä saa böönan leggingsit ja stringit litisemään kosteasta vaahdosta. Jos soitatte esimerkiksi NWOBHM (no wonder our boys have minipenis) jonkun vitun trooperin, ei kimman housut kostu kuin savuavasta vitutuskusesta. Ja sitäkään et itse SINÄ pääse imailemaan. Jos kitaran soitolla halutaan saavuttaa esim. rahaa tai muita vastaavia hyödykkeitä, keskustelu voidaan aloittaa soolotekniikasta ja eksoottisten asteikkojen hallinnasta. Tästä näyttää mallin mentorini ja oppi-isäni Mr. VV: http://www.youtube.com/watch?v=U6G85637slQ Tärkeintä kuitenkin on naiset ja kissapedot. Näiden asioiden saavuttamiseen vaaditaan HITTI, KLASSIKKO ja MESTARITEOS. Tuohon kategoriaan istuu vain yksi sävel, ja tämä pitää jokaisen kitaristin osata tulkita: http://www.youtube.com/watch?v=4w0YbJPdubk Tämän säveltaiteen esittämisen on johtanut minut muunmuassa paritteluun nubialaisten neitsytprisessojen kanssa palmupuun varjossa tiikerien valvonnan alla. Näillä pääsee alkuun. Jeesukseen en uskonut ennenkuin tämä mies tuli kertomaan Herran Armosta. Opeta meitä, mestari. |
Baby-o 09.01.2010 18:29:17 | |
---|
Kiitos. Johdan teidät esimerkilläni kohti hekumallisempaa sekä pulseeraavampaa elämää. Foamshooter sexscooter on a sixshooter!!!! |
Mann 10.01.2010 12:03:49 (muokattu 10.01.2010 12:04:48) | |
---|
En osaa oikeastaan sanoa kuin, että Nirvanan Smells Like Teen Spirit. Siinä on sellainen biisi, joka on pirun hyvä ja helppo soittaa soolonkin kera. Taitaa olla ainoampia sooloja mitä osaan soittaa. Kaiken lisäksi biisi on todella tunnettu. Muutenkin Nirvanan biisit on hyviä ja helppoja, joita etenkin aloittelijoiden kannattaa soittaa, eli SOITTAKAA NIRVANAA! Ja toisena ehkä sitten se smöyk on the vooter, josta itse osaan vain riffin. :P |
roopeok 10.01.2010 20:48:34 | |
---|
1. Sunshine of Your Love - Cream 2. Purple Haze - Jimi Hendrix 3. Voodoo Chile - Jimi Hendix tai SRV 4. Little Wing - Jimi Hendrix tai SRV 5. Crossroads - Cream Muita mainittavia: Texas Flood - SRV, Tears In Heaven - Eric Clapton (pelimiehen valinta), Day Tripper - The Beatles. No tuossahan nyt muutama, sinänsä aivan sama mitkä 5 osaa kunhan osaa ne kunnolla ja sielukkaasti. |
Jucciz 10.01.2010 20:59:18 | |
---|
Somnium: 5.Astu nukkumattiin Olipa kökkö suomennos. |
Guitar Slinger 10.01.2010 21:55:29 | |
---|
The Howlin' Boozers |
JIRPPI 18.01.2010 19:21:59 (muokattu 18.01.2010 19:24:55) | |
---|
Kannattaa opetella sellaisia biisejä joita haluaa soittaa ja joista tykkää. Aika turha ketju. Ei mitään biisejä jokaisen kitaristin PIDÄ osata. Edit: 1.Savu veden päällä 2.Rautamies 3.Pyhä sukeltaja 4.Vainoharhainen 5.Astu nukkumattiin Erinomaisia suomennoksia :D Hyvää allekirjoitusta on vaikea keksiä. |
Azzed 19.01.2010 23:43:10 | |
---|
Jos naissukupuolesta pitää niin tälläisiä top biisejä itse soittelisin: I will stay - Huuriganes Tears in Heaven - Eric Clapton Thuderstruck - AC/DC (Kyllä tykkäävät) Sitten on ne perus viisut kuten paranoid, smoke on the water jne... MUTTA kuka niitä jaksaa kuunella :D |
O.J. 20.01.2010 13:48:14 | |
---|
5 kpl omaa biisiä. Ehkä vähän useemmankin voi osata... Pope dies last |
Numb 20.01.2010 13:51:32 | |
---|
Satu ja Tuija:En mä osaa viittä biisiä. :( Sama :( Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Jucciz 22.01.2010 22:25:22 | |
---|
Cinnamon Girl Heart of Gold Out on The Weekend Down by The River Alabama Noi kun vetää illalla leirinuotiolla hyväsoundisella Martinilla ja sopivan vaikeroivalla laulusoundilla, ei tartte jäädä taivasalle nukkumaan. |
Jamz 23.01.2010 01:21:44 | |
---|
Olen soittanu yli 15 vuotta ja en osaa varmaan yhtään biisiä mitä tässä on esitetty. Raja se on raittiudellakin. |
Raist 23.01.2010 01:53:31 | |
---|
Jucciz: Cinnamon Girl Heart of Gold Out on The Weekend Down by The River Alabama Noi kun vetää illalla leirinuotiolla hyväsoundisella Martinilla ja sopivan vaikeroivalla laulusoundilla, ei tartte jäädä taivasalle nukkumaan. Eikös herra ollut naimisissakin? |
Jucciz 23.01.2010 12:49:32 | |
---|
Raist: Eikös herra ollut naimisissakin? Jaa minä vai herra Young? Ja toi vinkkihän oli kaikille - naimisissa olevat voivat esittää nuo rallit vaikka vaimolleen/miehelleen. |
padaa@dadaa! 28.01.2010 15:39:53 | |
---|
Jucciz: Down by The River
Massey Hall -sovituksella vai vedetäänkö siellä leirinuotiolla myös kolme ja puoliminuuttinen improvisoitu soolo? |
palomaeki 29.01.2010 07:46:48 (muokattu 29.01.2010 07:53:16) | |
---|
zxcasdqwe: Kyllä kunnon kitaristin pitäisi osata Neil Youngia soittaa... Vaikkei Mr. Young osaisikaan soittaa kuten tuossa joku aiemmin mainitsi niin kyllä Cortez the Killer on parhaita jamibiisejä ikinä! http://www.youtube.com/watch?v=pSj5yOK_mt4 Kuka tahansa saa tuohon jonkinmoista komppia aikaiseksi ja "osaavammat" apinoivat idoleitaan päälle. Toimii. kitara on kiva. |
Jaghards 29.01.2010 10:09:54 | |
---|
Azzed: Jos naissukupuolesta pitää niin tälläisiä top biisejä itse soittelisin: I will stay - Huuriganes Tears in Heaven - Eric Clapton Thuderstruck - AC/DC (Kyllä tykkäävät) Sitten on ne perus viisut kuten paranoid, smoke on the water jne... MUTTA kuka niitä jaksaa kuunella :D Jep, Itsekkin vanhan koulukunnan miehiä ja Eric Clapton on paras! |
LamaAjanElvis 29.01.2010 14:08:28 | |
---|
Olen soittanu 10 vuotta ja en osaa yhtään biisiä. Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! -Sormet lähtee saundista.- -Kun kauhunsekaisen näen linnun ilmehen, tiedän tullut oon ukkometsoon!-
"My motto, fuck hope" -George Carlin. |