Aihe: Tiistaina 6.11 tilua (ei bluesia) telkkarista!!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
wrshredder
10.11.2007 13:48:47
Sillä perusteella että se soittaa jotain kromaattista harjoitusta klikin päälle? Vahva argumentti!

Sillä perusteella, että laittaa Youtubeen videon itsestään kuinka nopeasti osaa soittaa kromaattista asteikkoa klikin päälle. xD
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
John Titor
10.11.2007 14:12:00

Sillä perusteella, että laittaa Youtubeen videon itsestään kuinka nopeasti osaa soittaa kromaattista asteikkoa klikin päälle. xD

No se onkin jo toinen juttu:D Mutta hei, tehkää perässä - on niitä akrobaattivideoitakin Youtubessa, eikä kukaan syytä niitä tyylitajun puutteesta;)
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Harvestman
10.11.2007 14:33:39
Sillä perusteella että se soittaa jotain kromaattista harjoitusta klikin päälle? Vahva argumentti!

Ei kun katsoin noita muitakin videoita.
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
Werihukka
11.11.2007 02:35:27

On se Salovaaran Mikko vaan kova jätkä. Pieni mies ja iso kitara. Siinä on saanu reenata biisejä, että menee noinkin hyvin, kun aikaa tuskin on ollut ainakaan tarpeeksi ja Kiukaan kanssakin on studiohommat ollu samaan aikaan vähän kesken vissihin. Ehdottomasti lempikitaristi tästä porukasta. Johtuu tosin osittain siitä, että diggailen hänen bändiään aivan tajuttomasti, mutta niinhän se menee.

Ambitus veti liiankin hyvin. Äijähän on kone prkl! Hyvässä mielessä toki.

Show oli hyvä, mutta tuommoinen tilutus on hyvin puuduttavaa katseltavaa ainakin näin netin kautta. Mutta tiluttaminen on kuitenkin ehkä mukavinta ja mitä hienointa ajanvietettä. Kavereiden kanssa on mukavoo jammailla.
Taas tuli kirveelle töitä Wolfhorde mikserissä
Tilumiässs
11.11.2007 02:53:53 (muokattu 11.11.2007 04:12:37)
Onkos toi 00:32;37 - 00:32;56 jokin Matiaksen oma muunnelma Fur Elise:sestä?
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille
seppo69
11.11.2007 12:45:18
Onkos toi 00:32;37 - 00:32;56 jokin Matiaksen oma muunnelma Fur Elise:sestä?

Sanoisin ennemminkin, että MUTAATIO!!!
gorgonoidi
11.11.2007 17:30:36 (muokattu 11.11.2007 17:37:20)

Edit: booo... ei mitään sittenkään, eti niin tärkeätä :) ^Seppoja.
Kasu-_-
11.11.2007 19:29:44

Mikäs efekti Matiaksella on käytössä aina välillä, kun soitto kuulostaa siltä, kuin tärisyttäisi kampea koko ajan? Joku Harmoflangdelay...
You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry!
Ambitus
11.11.2007 20:47:51 (muokattu 11.11.2007 22:07:45)

Mikäs efekti Matiaksella on käytössä aina välillä, kun soitto kuulostaa siltä, kuin tärisyttäisi kampea koko ajan? Joku Harmoflangdelay...

hehee...sepä oli G-systemin vibrato efekshuunipesukone. Törkee hieno soundi mun mielestä.

E: ainiin latailin ton keikan audiot mikseriin...sielt voi käydä kuuntelee: http://www.mikseri.net/artists/matiaskupiainen-solo.101132.php
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Jzci
11.11.2007 20:56:31

Matias veti jälleen kerran aivan käsittämätöntä settiä, ei löydy maailmaltakaan ainakaan näiden tunnettujen tiluttajien joukosta suurinpiirtein ketään kuka onnistuisi joka kerta aiheuttamaan yhtä suurta hämmennystä ja ihmetystä soitollaan. Muiden kitaristien soitto oli suurimmaksi osaksi lähinnä puuduttavaa "kolmisointu arpeggioita ja luonnollista mollia tuhatta ja sataa ylös, alas ja sivulle." kuunneltavaa. Kumma sinäänsä kun mukana oli monia mielenkiintoisia soittajia joiden soitosta yleensä olen pitänyt ja saanut jotain muitakin säväreitä kun vain sen että jeesjees, sormet liikkuu. Jäi vähän sellainen fiilis että suurin osa meni sieltä mistä aita on matalin. (ja Matias aivan normaalisti sieltä missä aidan tilalla on sata metriä korkea betoniseinä.)
Mutta kyllähän tuon katsoa jaksoi kun hauskaa näkyi olevan koko porukalla.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
wrshredder
11.11.2007 22:43:08
Mun mielestä Matiaksen ylivoimaisuus tossa keikalla johtu enemmänkin kiinnostavista kappaleista kun pelkästään soittotaidosta. Medleystä nyt ei voi propseja täysin vetää itselleen kun lainamateriaalia, mutta jokatapauksessa hieno ja varsinkin viihdyttävä(vin) kombinaatio. Matiaksen kappaleissa nyt sattu vaan olemaan kaikkia nerokkaita yksityiskohtia jotka teki kuuntelemisesta säväyttävämpää kuin muiden.
Nokkela tyyppi kyllä. Nerokas.
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
seppo69
12.11.2007 01:37:56
Edit: booo... ei mitään sittenkään, eti niin tärkeätä :) ^Seppoja.

Mitä tuossa luki? Kerro vain rohkeasti.
Ambitus
12.11.2007 03:51:27

Mun mielestä Matiaksen ylivoimaisuus tossa keikalla johtu enemmänkin kiinnostavista kappaleista kun pelkästään soittotaidosta. Medleystä nyt ei voi propseja täysin vetää itselleen kun lainamateriaalia, mutta jokatapauksessa hieno ja varsinkin viihdyttävä(vin) kombinaatio. Matiaksen kappaleissa nyt sattu vaan olemaan kaikkia nerokkaita yksityiskohtia jotka teki kuuntelemisesta säväyttävämpää kuin muiden.
Nokkela tyyppi kyllä. Nerokas.

heh..joopajoo=D kaikki noi meikäläisen esittämät biisit EIVÄT olleet mun sävellyksiä. Kummatkin Boogiet on Riston käsialaa...tietenkin ollaan yhdessä kelailtu tiluja, mut enivei..ja se potpuri on John Titorin käsialaa. Pitää haalia sellasia ihmisiä ympärilleen, jotka tekee sua parempia sävellyksiä;) Mulla tuli kyl hiki hattuun ton medleyn kanssa kun sain Titorilta nuotit siihen viikkoa aikaisemmin ja aloin treenaa vasta torstaina kys. biisiä. 164 sivunen partsikka ulkomuistiin viidessä päivässä...oli siinä kyl perkele hommaa.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Tilumiässs
12.11.2007 05:30:49
Mä olisin kyl oppinu viides tunnis...
ilopertti
12.11.2007 10:40:30

Mä olisin kyl oppinu viides tunnis...

Seuraava reply on varmaankin: "mä olisin vetäny primavistana" :D

-alppu
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
mammukka
12.11.2007 10:46:47
Seuraava reply on varmaankin: "mä olisin vetäny primavistana" :D

-alppu

Ja sen sanois Ushmir.
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi
Lärvätsalo
12.11.2007 14:10:20
hehee...sepä oli G-systemin vibrato efekshuunipesukone. Törkee hieno soundi mun mielestä.

E: ainiin latailin ton keikan audiot mikseriin...sielt voi käydä kuuntelee: http://www.mikseri.net/artists/matiaskupiainen-solo.101132.php

Mä rupean soittamaan duumia. :(
Youtube your shred or it didn't happen!
Räkkipeli
12.11.2007 22:19:17
heh..joopajoo=D kaikki noi meikäläisen esittämät biisit EIVÄT olleet mun sävellyksiä. Kummatkin Boogiet on Riston käsialaa...tietenkin ollaan yhdessä kelailtu tiluja, mut enivei..ja se potpuri on John Titorin käsialaa. Pitää haalia sellasia ihmisiä ympärilleen, jotka tekee sua parempia sävellyksiä;) Mulla tuli kyl hiki hattuun ton medleyn kanssa kun sain Titorilta nuotit siihen viikkoa aikaisemmin ja aloin treenaa vasta torstaina kys. biisiä. 164 sivunen partsikka ulkomuistiin viidessä päivässä...oli siinä kyl perkele hommaa.

Jep. Mutta eikös musiikin tulkitseminen (siis soittamalla) ole jo puolet kokonaisuudesta? =) Ja juuri SIITÄhän sinulle propseja annetaan. Jos moinen pätkä olisi annettu niille muille jätkille sinne harjoteltavaksi, luulen että olisi jäänyt osalta kokonaan tekemättä. Ja fakta on kuitenkin se, ettei kenelläkään niistä ole samanlaista tekniikkaa kuin sinulla.

Tuli muuten mieleen, että tietääkö kukaan, onko täällä palstoilla ollu mitään keskustelua siitä, miten pystyy oppimaan soittoaineistoa nopeiten? Sillee vinkkejä semmoseen oppiprosessiin, jos on hirvee läjä biisejä, tai tommonen medley. Esim. Latvala on hyvä esimerkki siitä, kuinka joku voi opetella paljon tavaraa nopeasti. Oliko sulla Matias jotain periaatetta siihen, miten oppiminen kulkee nopeiten?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
punainenettan
12.11.2007 22:39:35
Huh.. Vaikuttavin pätkä kitaransoitossa mitä olen nähnyt tuo ambituksen veto! semmonen WOU-efekti.
-En muista miten tilutettaan, ku oon kompannu..
Tilumiässs
12.11.2007 23:12:30
wah-wah pedaali
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)