friteerattu peruna 26.07.2006 13:37:28 | |
---|
"Voisin vetää jotain akustista shittii." - bluesteel |
Ocean Boulevard 26.07.2006 17:01:22 | |
---|
Ei nyt pysty kommentoimaan muita kun olen töissä (kommentoin kun pääsen kotiin), mutta omaa soittoani löytyy allekirjoituksen linkistä, eli www.mikseri.net/treachery/ Kaikki leadit (intro & outro & soolo) on mun soittamia, toisen puolen kompit myös. Meikäläisen ei tän tyylilajin näytteitä pitäisi alkaa kommentoida, mutta menköön nyt. Soundit on aika jees. Ei mitään kovin omaperäistä mielestäni, mutta kyllä tuo on niin perusvarmaa soittoa, että ei ihan aloittelijaksi tohdi sanoa. :-) Sanoisin että potentiaalia on, joten keep rockin'!! Ylkimääräisenä härökommenttina kaverin (ken lieneekään) lauluäänestä, että oli mielestäni ehkä hieman ponneton. Mutta ei huno sekään. |
tommiot 26.07.2006 17:46:43 (muokattu 26.07.2006 17:48:28) | |
---|
Lauluäänestä ei kannata tällä hetkellä antaa kommenttia, en osaa miksata laulua (tai mitään muutakaan), ollaan menossa studioon ensi kuussa niin ehkä sitten ... :D Se laulu toimii paljon paremmin livenä kuin tuossa. Kiitos kommenteista. EDIT: Ja soittoahan on takana alle kolme vuotta. |
gorgonoidi 26.07.2006 19:26:06 (muokattu 26.07.2006 21:38:09) | |
---|
Voiko tänne laittaa uutta vai onko jonkun muun videon arvostelu vielä kesken? Laittaisin pain pienen videon. Nonniin, eli tuossa on tollanen. Ekalla kerralla vedin eli mitään virheitä en jäänyt paikkailemaan. En saanut sitä kokonaisuudessaan, koska muistkortti meni täyteen ja kaiken lisäksi sen on tuollaisessa vamma muodossa. Katsokaa ja arvostelkaa te ketkä voitte. http://www.yousendit.com/transfer.p … =download&ufid=08E84D6644AAB8BF Niin ja reilun puolivuotta olen soittanut sähkistä. Kylläpäs mä pelleilen ja soitin kyllä aika perseelleen, omasta mielestäni. |
Stratocaster_90 27.07.2006 16:28:39 (muokattu 27.07.2006 16:35:13) | |
---|
Miten muuten saatte, jos teette siis Guitar Pro:lla, taustat sellaisiksi, että ne ei kuullosta ihan sellaselta rkkinäiseltä/epäselvältä. Tätä ongelmaa ei ole jos nauhoittaa jotain yhtä raitaa (tosin ehkä soinnuissa saattaa käydä näin). Ja teettekö niistä Guitar Prolla *.wav tiedostoja? EDIT. Ongelma lieveni jonkun verran, kun vähensin Project Raten taajutta Audacityllä. |
Master of Disguise 27.07.2006 16:57:07 (muokattu 27.07.2006 16:59:16) | |
---|
Miten muuten saatte, jos teette siis Guitar Pro:lla, taustat sellaisiksi, että ne ei kuullosta ihan sellaselta rkkinäiseltä/epäselvältä. Tätä ongelmaa ei ole jos nauhoittaa jotain yhtä raitaa (tosin ehkä soinnuissa saattaa käydä näin). Ja teettekö niistä Guitar Prolla *.wav tiedostoja? EDIT. Ongelma lieveni jonkun verran, kun vähensin Project Raten taajutta Audacityllä. Itselläni aina kun yritän tehdä Guitar Proolla *.wav tiedostoja, nauhotetusta tiedostosta kuuluu soitinten äänet erittäin hiljaa. Midiasetuksissa kenties jotain pielessä? Mulla ei ainakaan ole ollu mitään ongelmia jos olen nauhottanu Guitar Proolta Audacitylle. Soittimet ovat ihan selviä eikä ole mitenkään rikkinäisiä tai epäselviä ääniä. Pidän soittimien äänenvoimakkuuksia siinä 5, jottei niiden ääni rikkkoudu. E: typo |
Stratocaster_90 27.07.2006 19:13:28 | |
---|
Joo, ongelma oli toi että Guitar Pro:ssa oli liian kovalla äänet. Kiitti :) |
toxic 27.07.2006 20:56:39 (muokattu 27.07.2006 20:58:15) | |
---|
|
Bablo 27.07.2006 21:19:51 | |
---|
MOSH PERKELE! |
Kasperi Tervonen 28.07.2006 01:52:18 | |
---|
En saanut parempaa soundia Korgin Ax3000:sta, mutta laitanpahan silti: hihi, aika kovaa settii "Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro |
Markus Y 28.07.2006 09:59:16 | |
---|
|
muovikäki 28.07.2006 10:30:29 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/muovis/musiikki/pikkusiipi.mp3 Eli Little Wingin soolo. Aika huonosti se meni, mutta kun en jaksa alkaa uudestaan säätämään. Ekalla heitolla siis. Puolisentoista vuotta olen tässä nyt soitellut vähän aktiivisemmin, kun sain sähkökitaran. Sitä ennen aina välillä rämpyttelin akustista ja soittelin rumpuja. |
Kiljupunkkari 02.08.2006 02:13:43 | |
---|
Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm. |
Stibe 02.08.2006 02:24:36 (muokattu 02.08.2006 02:25:00) | |
---|
http://koti.mbnet.fi/muovis/musiikki/pikkusiipi.mp3 Eli Little Wingin soolo. Aika huonosti se meni, mutta kun en jaksa alkaa uudestaan säätämään. Ekalla heitolla siis. En ole koskaan alkuperäistä kuullut, mutta sanoisin, että soittoikääsi nähden aika vähän epäpuhtauksia. Voi olla, että minä en ole ehkä juuri oikea ihminen tällä arvostelemaan, koska lasken itseni vielä aloittelijaksi, kun olen soittanut n.3v. Bendit tuntui olevan aika hyvin hallussa. Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
Töhnä 02.08.2006 14:11:11 (muokattu 02.08.2006 14:11:46) | |
---|
http://www.badongo.com/file/1160514 Sooloa en viittiny yrittää joten tää on vähä saman jauhamista. Musta tuo oli hyvä. Oon kuullu paljon p**koja Paranoideja mutta tuo oli jo ihan sietävää. :D Soolo siihen ja vóla. Kun on ruokaa mahassa , on rauha maassa. |
mikkisixx 02.08.2006 22:06:39 | |
---|
täytyy kyllä sanoa että mikähän minä olen kun kuuntelee muitten soittoa ja luokittelee itsensä aloittelijaksi.on täälä kyllä tosi taitavia soittajia soitto vuosiin nähden.ite soittanu 1,5 vuotta ja taidot ei riitä ku nirvanan helppojen biisien vetämiseen ja joitain samantapaisia.mut täytyy todeta että vois reenatakki enemmän=) |
muovikäki 03.08.2006 11:48:07 | |
---|
En ole koskaan alkuperäistä kuullut, mutta sanoisin, että soittoikääsi nähden aika vähän epäpuhtauksia. Voi olla, että minä en ole ehkä juuri oikea ihminen tällä arvostelemaan, koska lasken itseni vielä aloittelijaksi, kun olen soittanut n.3v. Bendit tuntui olevan aika hyvin hallussa. No kiitos tästä. Itse on vähän vaikea arvioida omaa soittoaan kun on joko turhan kriittinen tai ei tarpeeksi kriittinen. Ja voisi tässä jotain muutakin vaikka äänitellä vielä, jos vaikka sellaista minkä osaa vähän paremmin.. |
Tuplakarhu 03.08.2006 12:37:44 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/elephant/Dead%20Patients_-_Volume%201_-_Uusis.mp3 Siinä puolen vuoden takainen pläjäys, kitara, kaksi vuotta Loistavaa! Pitää polttaa biisi ceedeelle ni voi kuunnella laadukkaammin. Aiheeseen kuulumaton kysymys: Kuinka paljon treenaatte viikossa. Jos treennaatte päivittäin, niin kuinka monta tuntia päivässä? Onko teillä minkäänlaista treeniohjelmaa, tai päivän suunnitelmaa (yksittäisiä harjoituksia), kuten "tänään mä treenaan tappingiä ja huomenna bendauksia" eikä välttämättä pelkkää random biisien soittoa... Nyt kyllä sattu Juhaa leukaan! |
Antti1 03.08.2006 12:39:59 | |
---|
Kuinka paljon treenaatte viikossa. Suoraan sanottuna mä en edes muista koska mä oisin viimeksi bänditreenejä lukuunottamatta treenannut. Joskus mä oon jonkun idean rämpäyttänyt nauhalle (erittäin harvoin nykyään sitäkään), mutta treenaamisesta on aikaa toooodella paljon. Suurin osa ajasta menee studiotyöskentelyn treenaamiseen ja netissä roikkumiseen. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Darken 03.08.2006 12:41:25 | |
---|
Tässä olis tälläinen joku instrumentaali- viritys minkä nauhoittelen n. puoli vuotta sitten. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=220028&type=dl Olin silloin soitellut hiukan alle 1.5 vuotta. Bendithän tuossa menee aika metsään ja fret-noiseakin/epätarkkuutta on aivan törkeästi... =) |