![]() 15.01.2009 15:22:40 | |
---|---|
Näinhän se toki on. En muistanut tota korttihommoo. Parempi imuttaa vaan ilimasix netistä kaikki. Levyt ja ohjelmat. Tiedät varmasti itsekin ettei se ihan noin yksiselitteinen asia ole. Elämässä kun täytyy asioita priorisoida. Ja joissain tilanteissa Kitaraklubia haluaa katsoa vaikkei siitä paria satasta olekaan valmis maksamaan. Jos se ei olisi ilmaiseksi mahdollista, en usko että mnettiläiset päätyisivät kanavapaketteja ja conaxeja ostamaan. En puolustele siksi että pitäisin warettamista hyvänä asiana. Mutta ymmärrystä löytyy. "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 | |
![]() 15.01.2009 15:25:55 | |
Parasta, että täällä ei hyväksytä torrentlinkkejä musiikkiin, ja äänitysohjelmien waretusta katsotaan pahalla, mutta mtv3:lta riistäminen on täysin hyväksyttyä. Kiertomahdollisuuksia yritetään oikein vartavasten keksiä :) Ennustan lyhyttä tulevaisuutta Kitaraklubille, mikä on sääli... Mitä järkeä tuottaa maksu-tv:seen ohjelmia, jos ketään ei kiinnosta maksaa? Mun mielstä on aika naiivia kuvitella, että tällaiset ohjelmat syntyisivät pelkästään MTV3:n mainostululoilla ja Marzi & kumppanit tekevät hyväntekeväisyyttä soittaessaan ohjelmassa. Tietysti paras tapa olisi, jos voisi ostaa ohjelman kerrallaan. Mutta eihän sekään näille "opiskelijoille" riitä. Itketään vain opintotuen pienuutta, mutta ei missään nimessä oteta opintolainaa, koska kaiken pitäisi olla ilmaista..:) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! | |
![]() 15.01.2009 15:30:50 | |
Maksullisia kanavia osaava boksi maksaakin sitten jo yli satasen. Niin hyvä ohjelma kuin Kitaraklubi onkin, olisi aika turhauttavaa ostaa sekä satkun boksi että 15€/kk kanavapaketti pelkkää Kitaraklubia varten. Sittenhän homma on yksinkertaista. Priorisoinnin tuloksena et katso kitaraklubia, koska sinulla ei ole ylimääräistä rahaa 50 senttiä per päivä. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! | |
![]() 15.01.2009 16:09:38 (muokattu 15.01.2009 16:13:36) | |
Ennustan lyhyttä tulevaisuutta Kitaraklubille, mikä on sääli... Mitä järkeä tuottaa maksu-tv:seen ohjelmia, jos ketään ei kiinnosta maksaa? Mun mielstä on aika naiivia kuvitella, että tällaiset ohjelmat syntyisivät pelkästään MTV3:n mainostululoilla ja Marzi & kumppanit tekevät hyväntekeväisyyttä soittaessaan ohjelmassa. Tietysti paras tapa olisi, jos voisi ostaa ohjelman kerrallaan. Mutta eihän sekään näille "opiskelijoille" riitä. Itketään vain opintotuen pienuutta, mutta ei missään nimessä oteta opintolainaa, koska kaiken pitäisi olla ilmaista..:) Mä en pikemminkin ymmärrä sitä, miksi helevetissä kys. ohjelma on maksu-tv:n puolella. Tommonen show innostaa todella harvoja ostamaan kortin, koska se tulee harvoin ja kohderyhmä on pieni, sille oikeampi paikka olisi mun mielestä torstai/perjantai-illassa ennen tai jälkeen primetimen. Jonkun Täydellisten naisten tai Salattujen elimien siirtäminen Maxille, tai jos kanava haluaa profiloitua tarkemmin niin on noita suositumpia makasiiniohjelmiakin, olisi mun mielestäni 150 kertaa järkevämpää - kun kanavalla olisi varmasti suosittua katsottavaa ja katsojia, pikkuohjelmatkin voisivat löytää enemmän faneja. Mutta eihän mun toimenkuvani olekaan Maikkarin markkinointi. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. | |
![]() 15.01.2009 16:58:51 | |
USB-digiboxi ei palioo maxa. Ei niin - ostakaa pois: http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t562733,-15 :) | |
![]() 15.01.2009 22:25:08 | |
Mikäs jakso sieltä nyt tiistaina tuli? Eilisessä uusinnassa oli nimittäin edellisen viikon jakso. Sama juttu taisi olla viime viikollakin. Shine on you crazy diamond | |
![]() 15.01.2009 22:46:24 | |
Mikäs jakso sieltä nyt tiistaina tuli? Eilisessä uusinnassa oli nimittäin edellisen viikon jakso. Sama juttu taisi olla viime viikollakin. Vesa Anttila oli vieraana. Hyvä jakso oli. Lähestyttiin juttua noin allround-kitaristin näkökulmasta. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! | |
![]() 16.01.2009 12:26:06 | |
Vesa Anttila oli vieraana. Hyvä jakso oli. Lähestyttiin juttua noin allround-kitaristin näkökulmasta. sen takia toi jakso olis ihan mahtava päästä näkemään. Tsemppiä Juikkipuikille! ei voi mennä pieleen! | |
![]() 16.01.2009 15:36:43 | |
Mä opiskelin Samin kanssa samanaikaisesti GIT:ssä kesällä 1997. Luulin sitä aluksi Saksalaiseksi, mutta jonakin päivänä puhe kääntyi jääkarhuihin ja tajusimme ison naurunremakan säestämänä olevamme molemmat Suomalaisia... Se oli hauska hetki! Sami taitaa tehdä jotain hommia tuolla gospelhevipuolella, oli Mikko Härkinin kanssa Wingdom-yhtyeessä ja tehnyt myös jotain köörikeikkaa Maata näkyvissä -festareilla... Sorry OT! Oho! Haluatko valaista urbaanilegendaa hänen GIT-demolevystään? Kuulin nimittäin erään tarinaan, että aiheeseen liittyi ns. nimimiehiä. R.I.P Oksanen | |
![]() 16.01.2009 16:20:15 | |
Sami Asp oli joskus kotipitäjässäni vierailemassa jossain seurakunnan illanistujaisissa ja hänellä oli mukanaan joku demo/promolevy, jonka hän oli tehnyt opiskellessaan jenkeissä. Siinä soitti ainakin Virgil Donati ja Derek Sherinian. Oli aikamoista progeilua ja tilutusta. Pienet hevipojat, niinku minä sillon, kuunteli huuli pyöreänä. :) Pari vuotta sitte Sami kehu että on laittamassa nettiin sitä levyänsä, mutta ei ainakaan vielä oo löytyny mistään. Saisi laittaa. Kyseinen herra on kyllä järjettömän kova soittaja ja olisi hieno nähdä kitaraklubissa. Korkea otsa ja takatukka on in! | |
![]() 16.01.2009 21:00:27 | |
Sami Asp oli joskus kotipitäjässäni vierailemassa jossain seurakunnan illanistujaisissa ja hänellä oli mukanaan joku demo/promolevy, jonka hän oli tehnyt opiskellessaan jenkeissä. Siinä soitti ainakin Virgil Donati ja Derek Sherinian. Oli aikamoista progeilua ja tilutusta. Pienet hevipojat, niinku minä sillon, kuunteli huuli pyöreänä. :) Pari vuotta sitte Sami kehu että on laittamassa nettiin sitä levyänsä, mutta ei ainakaan vielä oo löytyny mistään. Saisi laittaa. Kyseinen herra on kyllä järjettömän kova soittaja ja olisi hieno nähdä kitaraklubissa. Todellakin! On vielä sekä laulu- että supliikkimiehiäkin. :) Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 | |
![]() 17.01.2009 09:37:28 | |
Sittenhän homma on yksinkertaista. Priorisoinnin tuloksena et katso kitaraklubia, koska sinulla ei ole ylimääräistä rahaa 50 senttiä per päivä. Ehkäpä tämä ei ole siitä rahasta aina kiinni. Kai nuo kanavat löytyis, mutta kun ei kinä muista koska ko. ohjelma tulee, saati että muistais katsoa. On ollut ihan kätevää katsoa ne sitten kun joutaa tästä koneelta, kun joku ystävällinen kaveri on ne laittanut oikein jakoonkin. Tästä koneelta katselun ilosta taas en ole valmis tai halukas edes maksamaan mitään. Minkäs teet. Hauskaa vaihtelua ohjelma on kyllä ollut tuohon tarjontaan. Varsinkin kun minusta on vielä ihan hyvin toteutettukin. Se kamarunkkaus osio on lisäksi vaan plussaa. | |
![]() 17.01.2009 11:42:18 | |
Ehkäpä tämä ei ole siitä rahasta aina kiinni. Kai nuo kanavat löytyis, mutta kun ei kinä muista koska ko. ohjelma tulee, saati että muistais katsoa. On ollut ihan kätevää katsoa ne sitten kun joutaa tästä koneelta, kun joku ystävällinen kaveri on ne laittanut oikein jakoonkin. Tästä koneelta katselun ilosta taas en ole valmis tai halukas edes maksamaan mitään. Minkäs teet. Hauskaa vaihtelua ohjelma on kyllä ollut tuohon tarjontaan. Varsinkin kun minusta on vielä ihan hyvin toteutettukin. Se kamarunkkaus osio on lisäksi vaan plussaa. Älä puhu paskaa... Se on useimmilla just rahasta kiinni, ainakin mukamas. Se vaan yritetään naamioida milloin minkin periaatteen taakse. Sitä paitsi itse katson KK:n yhtä vapaalla aikataululla kuin sinäkin. Tosin mun ei tarvitse miettiä milloin juikkipuikki on uppinut jakson:) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! | |
![]() 17.01.2009 13:04:24 | |
Kyllähän se rahasta aina on kiinni ja viitseliäisyydestä, mutta toi että ehtiikö aina katsoa on totta. Ei mua ainakaan kiinnosta olla sidoksissa johonkin aikaan, muutakin tekemistä :P Katsoo silloin kun on aikaa vaan sitten. Samaa tekniikkaa hyödynnän leffoissa että sarjoissakin. Mukavuudenhaluinen. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. | |
![]() 17.01.2009 13:09:19 | |
Oho! Haluatko valaista urbaanilegendaa hänen GIT-demolevystään? Kuulin nimittäin erään tarinaan, että aiheeseen liittyi ns. nimimiehiä. Tossa aikaisemmin kaverit mainitsivatkin Sherinianin ja Donatin. En ihan tarkkaan muista, keitä muita oli mukana mutta muistaakseni Samilta taisi mennä jossain määrin fyrkkaakin ton proggiksen tekemiseen. Kertoili aikanaan, että kaikille ei voinut maksaa kun isoimmat starat maksoivat niin paljon. Ainakin Sami joutui pitämään proggiksen detaljeja aika lailla vakan alla. Mä en ikinä itse ehtinyt kuulla sitä musaa, olin siellä 10 viikon intensiivijaksolla siinä, missä Sami oli ainakin vuoden. Ja OT:ksi meni taas! | |
![]() 17.01.2009 18:58:51 | |
Älä puhu paskaa... Se on useimmilla just rahasta kiinni, ainakin mukamas. Se vaan yritetään naamioida milloin minkin periaatteen taakse. No en tiedä sitten muista, mutta kyllä meillä noi kanavat näkyy. Että niin että. | |
![]() 18.01.2009 13:42:27 (muokattu 18.01.2009 13:43:40) | |
Tossa aikaisemmin kaverit mainitsivatkin Sherinianin ja Donatin. En ihan tarkkaan muista, keitä muita oli mukana mutta muistaakseni Samilta taisi mennä jossain määrin fyrkkaakin ton proggiksen tekemiseen. Kertoili aikanaan, että kaikille ei voinut maksaa kun isoimmat starat maksoivat niin paljon. Ainakin Sami joutui pitämään proggiksen detaljeja aika lailla vakan alla. Mä en ikinä itse ehtinyt kuulla sitä musaa, olin siellä 10 viikon intensiivijaksolla siinä, missä Sami oli ainakin vuoden. Ja OT:ksi meni taas! Tuon tarinan juurikin olin kuullut. Omaa kuulemaani versiota sävytti vielä se, että nämä Derek ja Virgil EIVÄT olisi aikoinaan olleet suoranaisesti tekemisissä ENNEN tuota demoa. Tämän väitteen joku Planet X-tietoisempi voi korjata. Tarina itsessään viehätti minua helvetisti, ja olen iloinen että joku sinänsä Suomessa vähemmän tunnettu soittaja olisi ollut osallisena edes välillisesti jonkun tuon magnituden pumpun historiassa, oli tarina sitten totta tai ei. Mutta kaikkea tätä voisi kysyä mieheltä itseltään, ettei tule jauhettua scheibeä. R.I.P Oksanen | |
![]() 18.01.2009 16:25:22 | |
Niin mites tämä etenee, palataanko megauploadiin vai mitäs? Ja kyllä, maxit näkyy ja kukkuu mutta kivempi kattella koneella rauhassa. | |
![]() 18.01.2009 19:36:50 | |
Vesa Anttilan jakso oli kyllä hauskaa katseltavaa. Kivaa soittoa ja hyvät läpät. Vitnage-jäbille tuli pientä kuittia pilke silmäkulmassa :) "You're entering a world of pain." | |
![]() 18.01.2009 20:00:53 | |
Niin mites tämä etenee, palataanko megauploadiin vai mitäs? Ja kyllä, maxit näkyy ja kukkuu mutta kivempi kattella koneella rauhassa. Olisi kyllä kova sana jos Juikkipuikki keksisi uuden tavan jakaa jaksoja. Olen kovasti koittanut etsiä torrenttina, mutta ei löydy. On niin heviletin hyvä ohjelma. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)