Aihe: Kitara hyötykäyttöön (naisiin?)
1 2 3 4 5 6 7 8
Capsu
31.01.2005 19:42:26
Tätä threadia ku lueskeli niin lähinnä tuli ekana mieleen, että tämän threadin kirjoittajien potentiaalinen lisääntymisprosentti lienee pienehkö ;)

Muistuupa mieleen eräs talvinen ilta, kun pitkän supliikin jälkeen sain tilaisuuden saapua erään hyvin erityisen ihmisen (Pande! :D) asuntoon. Istahdin siihen sängylle ja kun hetken kuluttua ilmaan soljui Steve Vain For the love of Godin ensisävelet niin kyllä siinä veti polvet veteläksi.

Näin naisen näkökulmasta asiaa katsoen, voisinpa todeta, että harva teidän esittelemistä taktiikoista toisi tulosta (riippuu kyllä satavarmasti myös naisesta). Turha opetella mitään nättejä balladeja artistilta x.y jos sen esittäminen tapahtuu ilman mitään tunnetta, täysin väärässä paikassa totaalisen väärään aikaan. Turha sitä on ihmetellä, miks hieltä haisevassa reenikämpässä ei vaikutus synny vaikka vetelis millasta siirappia sieltä kitarasta.
Elämöinti on ihmisen parasta aikaa.
esp-emakko
31.01.2005 20:20:35 (muokattu 31.01.2005 21:41:48)
Turha sitä on ihmetellä, miks hieltä haisevassa reenikämpässä ei vaikutus synny vaikka vetelis millasta siirappia sieltä kitarasta.

Mikä vika.. :D ihanan brutaalia.
Kuten sanottu, riippuu satavarmasti naisesta.
Elämässä pitää olla säröä ,,/
saha
31.01.2005 21:20:50
Minusta nämä teidän tyttö-topicit on kyllä hauskoja eli huvittavia. Jatkakaa ihmeessä. Minä jatkan niille nauramista, haha!

Tämä olikin lähinnä topikkini tarkoitus. Enhän minä tosissani tämmöisiä mieti, ja vaikka miettisinkin, viimeisenä minä M.nettiin tulisin apua hakemaan...
tatsi=volyymi
nopeus=tunne

kalamies#2 >-)))>
ammunta
atimoc
31.01.2005 21:55:53

Tämä olikin lähinnä topikkini tarkoitus. Enhän minä tosissani tämmöisiä mieti, ja vaikka miettisinkin, viimeisenä minä M.nettiin tulisin apua hakemaan...

Hoho! Jos olisit Pinokkio, nenäsi olisi juuri lävistänyt seinän ja päätynyt naapurin olohuoneeseen.
Tervetuloa mehtään tääll' on ihan hirveetä.
Paperilyhty
31.01.2005 22:11:53
Hoho! Jos olisit Pinokkio, nenäsi olisi juuri lävistänyt seinän ja päätynyt naapurin olohuoneeseen.

Sama käväisi mielessä..."Enhän minä tosissaan", nii-iin. No joo.
Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave-
JnZm
01.02.2005 09:37:45
Olen soittanut tytölleni Nothing else matterssia, Don't cryta, Paradise Cityä, Sweet child o' minea, The Unforgivenia, sekalaista bluesia jne. jne. Nothing else mattersin tahdissa myös lauloin, istuin hänen sängyllään, ja yllätys yllätys hänen kätensä kietoutuivat välisoiton aikana ympärilleni, vaikka hän pitääkin lähinnä The Rasmuksesta ja muista teininistibändeistä...

En ole käyttänyt kitaraa saamaan naisia, mutta kyllä omaani on taitoni hieman hellyyttänyt. Enkä niin tapauskohtaisuudesta tiedä, kyllä hyvä soittotaito saa monet kiinnostumaan. Exänikin melkein itki kun soitin jotain balladia akustisella... Ja riparilla sain aika paljon kehuja tyyliin : "Jukolauta osaaZä Erik Kläptönii?!!1" ja "Siis ihanaa soita se alku vielä!!!".

Kyllä kitara oikein (muttei liikaa) käytettynä parantaa varmasti mahdollisuuksia. Älkääkä heti sitä pesää ruvetko vinkumaan. Tytöt ei tykkää.
esp-emakko
01.02.2005 10:41:38

ei saa kiusia.. ihan kivojahan nämä.
Elämässä pitää olla säröä ,,/
atimoc
01.02.2005 12:21:18

No eihän se nyt mikään otsa kurtussa heitetty kommentti ollutkaan.

"Just joshin' with ya, Jimmy!"
Tervetuloa mehtään tääll' on ihan hirveetä.
Krice
01.02.2005 12:25:06

Enkä niin tapauskohtaisuudesta tiedä, kyllä hyvä soittotaito saa monet kiinnostumaan.

Mikähän juttu siinä on, että se saa kiinnostumaan? Varsinkin joku nuotiorämpytys, jota osaa apinatkin veivata.
Dutteri
01.02.2005 13:37:10 (muokattu 18.03.2006 16:17:06)
Miehiä on joskus helppo hurmata kun kunnon rokkimeiningillä alkaa vetämään jotain. Hih!
Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli?
JnZm
01.02.2005 15:22:32
Mikähän juttu siinä on, että se saa kiinnostumaan? Varsinkin joku nuotiorämpytys, jota osaa apinatkin veivata.

Kateus, ettei itse osaa? Kitaraahan pidetään ilmeisesti melko coolina soittimena, ja juuri joku nuotio-kolmen-soinnun-tilutus on kaikkien hallittavissa. Mutta jos osaa jotain hieman teknisempää, niin johan suut aukeaa...
JS
01.02.2005 16:05:20
ja juuri joku nuotio-kolmen-soinnun-tilutus on kaikkien hallittavissa. Miten toi tilutus sun mielestä sopii tohon lauseeseen? Btw, mix muijat ei diggaa Ynkäst?
NeoClassical ShredGuitar Messiah, Destroyer Of The Weak And The Slow
Capsu
01.02.2005 17:39:33 (muokattu 01.02.2005 17:45:27)
Kateus, ettei itse osaa? Kitaraahan pidetään ilmeisesti melko coolina soittimena, ja juuri joku nuotio-kolmen-soinnun-tilutus on kaikkien hallittavissa. Mutta jos osaa jotain hieman teknisempää, niin johan suut aukeaa...

Kateus?, hihi :D Ei pidä paikkaansa. Hyvä kitarointi herättää huomiota, huono lähinnä aggressiota tai jättää pysyviä traumoja. Itse en osaa juurikaan TaoTaon tunnaria enempää soitella, mutta en silti ole kateellinen niille, ketkä osaavat soittaa ihan kunnon kipaleita. Taotao oli muuten hyvä piirretty ja pandat suloisia.

Tuo, että kitara on cool soitin, ..noh kaippa se sitäkin on. Omastakin taloudesta löytyy kaksi kappaletta ibanezeja, onhan molemmilla oltavat omat. Itse tosin pidän coolina soittimena soitinta, joka ei löydy jokaiselta finninaamawankkerilta kaapista. esim. tuuba tai säkkipilli.

Miten toi tilutus sun mielestä sopii tohon lauseeseen? Btw, mix muijat ei diggaa Ynkäst?

WHAAAT?! Eipä yleistetä. Meitsi ainaki diggaa Yngwieta. Tarkennanpa vielä, että en diggaa sen takia, että hän näyttää ah, niin seksikkäältä nahkahousuissa ja tukassa jossa voisi kokonainen omanlaisena ekosysteemi, vaan sen takia, että hän osaa asiansa. Katseltiin tässä taannoin videotaltiointia kun Y esiintyi New Japan Orchestran kanssa. Varsin hienoa kuultavaa. Tiedän monta huonoa kitaristia ja ihmettelenkin sitä pakkomielteistä ynkän morkkaamista. Kuinkakohan moni tämänkin foorumin kirjoittajista on ruma, läski ..mutta suomalainen? Make love, not war.
Elämöinti on ihmisen parasta aikaa.
ReBeat
01.02.2005 18:20:11

Rämpytys ei oo mistään kotoisin, mutta hyvä soittotaito on yhtä kuin taitavasti liikkuvat sormet. Vaikka soittelis kuolettavan tylsää bluesia niin kannattaa tehdä hitaiden likkien aikana sormilla muutama sellanen nopea hämyliike ja teeskennellä, että ne ovat luonteva osa soittoa. Nainen saa sitten mielikuvan että soittajan sormet ei todellakaan oo mikään moottoriöljyinen nippu tunnottomia makkaroita, vaan ne on herkät, kontrolloidut ja osaavat myös koskettaa kuumasti. :D Siinä se totuus on.
jiBa
01.02.2005 21:26:06
Kaveri aikoinaan roudasi usein baarista jonkun mimmin kämpilleen & soitti Gary Mooren "Loner"-biisin Play with Gary Moore-taustacd:n kanssa. Ei kuulemma hirveesti haitannut petipuoleen siirtymistä.
Nine speaker cabinets really do sound better than just one. -Paul Gilbert-
Nuages
01.02.2005 23:05:51
Kaveri aikoinaan roudasi usein baarista jonkun mimmin kämpilleen & soitti Gary Mooren "Loner"-biisin Play with Gary Moore-taustacd:n kanssa. Ei kuulemma hirveesti haitannut petipuoleen siirtymistä.

No eipä tulisi ensimmäisenä mieleen alkaa soittamaan kitaraa, kun on naisen jo kotiinsa asti raahannut.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Krice
01.02.2005 23:23:08

Kuinkakohan moni tämänkin foorumin kirjoittajista on ruma, läski ..mutta suomalainen? Make love, not war.

Minä olen ruma ja läski, mutta olen asunut pienenä Ruotsissa eli olen melkein ruotsalainen. Ja kova tiluttamaan.
Saanko naista? Ktos?
Kapt. Bratislava
02.02.2005 08:50:39
Kuinkakohan moni tämänkin foorumin kirjoittajista on ruma, läski ..mutta suomalainen? Make love, not war.

Minä oon ruma ja läski.. ja suomalainen. Siitäkö se johtuukin etten saa naista vaikka miten soittelisin?:D
"Taiteilija ei harjoittele vaan kokee." - C.Christensen
saha
02.02.2005 13:30:47
Tämä olikin lähinnä topikkini tarkoitus. Enhän minä tosissani tämmöisiä mieti, ja vaikka miettisinkin, viimeisenä minä M.nettiin tulisin apua hakemaan...:)

(pakko laittaa tuo hymiö ettei minun tosissaan luulla häpeävän ja peittelevän huonouttani naisten kanssa)
tatsi=volyymi
nopeus=tunne

kalamies#2 >-)))>
ammunta
Brian May jr.
02.02.2005 13:54:03
Mikä ettei, pitääkin ruveta kanniskelemaan tota akustista kitaraa mukana ja soittelemaan Tarregan Adelitaa jokaiselle vastaantulevalle.
Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)