Aihe: Santanan kitaroinnista
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
isojussi
20.09.2009 18:58:20
BigPapa: Joo joo mut ei - ei se soittanu sitä tanssiliiteri "musiikkia" mitä suomessa tansseissa vedetään, munsta Santanan musa menee myöskin täysin pelkästään kuunneltavasta musiikista. En tiiä kuka viittis tuhlata kallista aikaansa kuuntelemalla sitä liiterikamaa.
Juu, kyllä siellä vedetään Santanaakin, eikö. Ihan vapaasti, mut siitä ei oo pakko pitää liiterimuusikoiden versioina.

Tämän allekirjoitan - täysin.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
20.09.2009 19:00:09
juki68: No ehkä toi mun kommentti koski enemmän tätä WW:lle vittuilua, joka näyttää vetävän perskärpäsiä perässään.

Aaaaa - ok.

Tota ... kyllä WW on vittuilunsa ihan itte tilannu. kattopa vaan, koska tulee lapaluiren väliin - ja ISOLLA terällä.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
kimurantti1
20.09.2009 20:15:17 (muokattu 20.09.2009 20:21:13)
isojussi: Aaaaa - ok.

Tota ... kyllä WW on vittuilunsa ihan itte tilannu. kattopa vaan, koska tulee lapaluiren väliin - ja ISOLLA terällä.

En muista jutuista tiedä, mutta kyllä mä ainakin allekirjoitan paksulla tussilla kaiken, mitä WanhaWetäjä on tässä ketjussa sanonut, niin jutut Santanasta, kuin siitä, että pitkät keikkamatkat on perseestä (joo, mulla on leipä suurimmaksi osaksi keikoissa kiinni) ja että mielummin imitoidaan kiippareilla bassoa kun kitaraa jos pakko on. Tosin mielummin kvartetti keikoille, vaikka se meinaisikin snadisti vähemmän liksaa.

Musta tällaisissa ketjuissa voidaan ihan hyvin puhua vaikka muista kitaristeista, Jimmy Page ja Kirk Hammet voidaan ihan hyvin ottaa verrokeiksi, mutta noi Mack The Knifen jutut oli vaan asiatonta henkilökohtaista paskaa, joka ei kuulu tähän ketjuun tai tälle palstalle mitenkään. Mitä tulee johonkin tanssimusapalstalla käytyihin riitoihin (oon kyllä tsekannut, että mikä meininki siellä on - valitettavasti), niin ei niitä henkilökohtaisuuksia tarvitse sieltä tänne tuoda. Ihme ettei koko tanssimusapalstaa ole aikoja sitten yksinkertaisesti poistettu.
Jucciz
20.09.2009 20:54:31
Kimuranttia ja totta. Yllä oleva teksti siis.
poppamies
20.09.2009 20:58:44

kimurantti1: .. jutut oli vaan asiatonta henkilökohtaista paskaa, joka ei kuulu tähän ketjuun tai tälle palstalle mitenkään....

Kyllä näin vain valitettavasti on. Joskus vaan ollaan niin vtun huonoja esimerkkejä nuoremmille soittajille.
G strings are for strippers!
antnis
20.09.2009 21:43:18
On melki pelottavampia nää vähän isompien ihmisten tappelut kuin noi muiden ketjujen junnujen väliset juupas-eipäs-oot-tyhmä-melskaukset.
Well, I may have alzheimers but at least I don't have alzheimers!!
Tankero
20.09.2009 22:17:39
Isojussi ja Mäkki on kyllä oikeassa.
Humppajyrä
isojussi
20.09.2009 22:19:13
antnis: On melki pelottavampia nää vähän isompien ihmisten tappelut kuin noi muiden ketjujen junnujen väliset juupas-eipäs-oot-tyhmä-melskaukset.

Ja mua isompaa täällä ei montaa ookkan....
poppamies
20.09.2009 22:20:55

Tankero: Isojussi ja Mäkki on kyllä oikeassa.

Kyllä minäkin tiedän taustat mutta oikesssa oleminen ei minusta tässä ole se päällimmäinen asia.
isojussi
20.09.2009 22:24:00
Tankero: Isojussi ja Mäkki on kyllä oikeassa.

Säpä tunnet asioiden taustat - varmaan tää kerta näyttää tältä, mutta kun tietty itkeminen on jatkunu samana vuositokulla, niin asiallisempikin MIES vihron hermostuu.
isojussi
20.09.2009 22:27:50
poppamies: Kyllä minäkin tiedän taustat

Heh - olit näämmäsen samoilla ajatuksilla liikenteessä, kun mäkin. Mulla vaan selain vähän tökkyröitti.

mutta oikesssa oleminen ei minusta tässä ole se päällimmäinen asia.

Aina vaan ei hei ystäväiseni jaksa. Ei aina. Sulla on ehkä pitempi pinna, mutta joillekin on tiettyä skeidaa tullu mittari täyteen.

Sitäpaitti ihminen joka sanoo, että B.B:n soitto on tylsää.... tai no olkoon.... kyl sä tiät.
kimurantti1
20.09.2009 22:30:13 (muokattu 20.09.2009 22:33:21)
Mä olen kyllä sitä mieltä, että parasta mitä aikuinen ihminen voi housut jalassa tehdä, on hermostua toisen ihmisen täysin omaan itseen liittymättömästä valituksesta avoimella nettifoorumilla.

Ihan oikeasti ja ei millään pahalla, mutta menkää sinne tanssimusapalstalle mielummin puukottamaan toisianne, kun siellä se näyttää olevan sallittua tai suorastaan toivottavaa.
Jucciz
20.09.2009 22:32:27
isojussi: Sitäpaitti ihminen joka sanoo, että B.B:n soitto on tylsää...

Odotan innolla parempia adjektiiveja. Mä en ite sanois B.B.:tä huonoksi, saati turhaksi, koska mies oli hyvä siinä, mitä se teki ja vaikutti esimerkillään lukuisiin myöhempiin muusikoihin. Silti ite en ole suorastaan tulessa niiden kahden tai kolmen lickin jankkauksesta.
velsa
20.09.2009 22:44:15

ohoh......täällähän on mopot ruvennut keulimaan oikeen urakalla....kyl se Carlos Saatana saa tunteet pintaan.......8D
Kauas on pitkä matka........
poppamies
20.09.2009 22:46:41

velsa: ohoh......täällähän on mopot ruvennut keulimaan oikeen urakalla....kyl se Carlos Saatana saa tunteet pintaan.......8D

Pappatunturit lähinnä...
kimurantti1
20.09.2009 22:46:42
velsa: ohoh......täällähän on mopot ruvennut keulimaan oikeen urakalla....kyl se Carlos Saatana saa tunteet pintaan.......8D

Taisi olla tää oksennus jälkimaininkia jostain aivan muusta, kuin Carlos Santanan tai B.B Kingin soitosta...
velsa
20.09.2009 22:47:15 (muokattu 20.09.2009 22:48:54)

Jucciz: Odotan innolla parempia adjektiiveja. Mä en ite sanois B.B.:tä huonoksi, saati turhaksi, koska mies oli hyvä siinä, mitä se teki ja vaikutti esimerkillään lukuisiin myöhempiin muusikoihin. Silti ite en ole suorastaan tulessa niiden kahden tai kolmen lickin jankkauksesta.

Niin......ja sitten ku ne likit kyllästyttää ni kandee keskittyy sen lauluun......sitä sitten ei peittoakkaan kovin moni siinä hommassa!!!

P.S Tää ei oo mielipide vaan absoluuttinen totuus!!!!!8D
velsa
20.09.2009 22:47:16 (muokattu 20.09.2009 22:47:50)

Tuplat.....sorry!
antnis
20.09.2009 22:47:23 (muokattu 20.09.2009 22:48:13)
Sitäpaitti B.B on ollut yksi parhaista laulajista.

Edit: joojoo olin hidas
Well, I may have alzheimers but at least I don't have alzheimers!!
velsa
20.09.2009 22:55:45 (muokattu 20.09.2009 22:56:02)

kimurantti1: Taisi olla tää oksennus jälkimaininkia jostain aivan muusta, kuin Carlos Santanan tai B.B Kingin soitosta...

Tais saada mun ja WW:n Helzinki-Tompester-Rok-Hunppa-Spede-Simo-John-Esa vääntö vähän turhan hevit mittasuhteet.....mut kai noilla jampoilla on enemmän hampaankolossa ku me tääl tiedetäänkään.....no oli miten mutta näin on!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)