Jkob 06.08.2006 19:01:04 | |
---|
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
parasiitti 07.08.2006 23:26:30 | |
---|
Plutonium 74 - pasilasta Helppo akustinen biisi, pyöritellään samoja sointuja, mutta kun minussa ei ole tarpeeksi sävelkorvaa. Olisin kiitollinen ja onhan tuo hyvä biisikin. Suosittelen! Ja vielä anteeksi häiriö. Juokse lenkkeilijä, juokse! |
JyrgenJr. 08.08.2006 17:40:29 | |
---|
Timo Turpeisen Liehuva Liekinvarsi. Ei kukaan sattuisi muistamaan kyseisen kappaleen sointuja? Oon monta päivää ettiny eikä tahdo millään löytyä. Kiitos etukäteen, jos joku jaksaa vaivautua:) |
69 08.08.2006 22:03:03 | |
---|
Timo Turpeisen Liehuva Liekinvarsi. Ei kukaan sattuisi muistamaan kyseisen kappaleen sointuja? Oon monta päivää ettiny eikä tahdo millään löytyä. Kiitos etukäteen, jos joku jaksaa vaivautua:) Mikäli kirjasto on lähellä, niin kipasepas sieltä sellainen kirja kuin Suuri Toivelaulukirja 12 ja aukaise sivu 216. |
A.Kustinen 08.08.2006 22:09:59 (muokattu 08.08.2006 22:13:18) | |
---|
Timo Turpeisen Liehuva Liekinvarsi. Ei kukaan sattuisi muistamaan kyseisen kappaleen sointuja? Oon monta päivää ettiny eikä tahdo millään löytyä. Kiitos etukäteen, jos joku jaksaa vaivautua:) tossa intro: Dm7-G7-C-G7-Am-Em7-Dm7-E7-Am.Loput kirjastosta Opinkohan minä koskaan? |
JyrgenJr. 09.08.2006 10:06:29 | |
---|
Kiitoksia!!! Täytyy käydä vielä kirjastossa piipahtamassa. |
gadolin 09.08.2006 10:40:12 | |
---|
Jonna Tervomaa: Kylmä joki Kaunis veisu, mutta miten ihmeessä menevät soinnut kertosäkeessä ja sinne noustaessa? Sävellaji tuntuu olevan Gm ja säkeistö menee Gm/Fm:llä. |
rajamd 09.08.2006 14:27:16 | |
---|
Sointuja kaipaillaan biisiin Volga, Volga (tai moskaus, miten vaan). Kiitos. |
manto 10.08.2006 05:06:06 | |
---|
Tuu mun vaimoksein Täysin outo. Jos tuohon edes jonkun avun sais. Häissä pitäis lauantaina soittaa tuo. -manto- Tarvitko suomenkielistä kitararokkia "kinkereillesi": www.panadoll.co.nr |
Aki.Antila 10.08.2006 10:17:23 | |
---|
No Ni aapuvaa! onko kukaan kereenny kyhäillä lauri tähkän uutta levyä tai ainakin osaa.. ja vanhasta esim tyttörukka... en löytäny googlesta ja fani sivuillakaan ei ollu mitään siihen viittavaa... |
Aki.Antila 10.08.2006 10:18:45 | |
---|
No Ni aapuvaa! onko kukaan kereenny kyhäillä lauri tähkän uutta levyä tai ainakin osaa.. ja vanhasta esim tyttörukka... en löytäny googlesta ja fani sivuillakaan ei ollu mitään siihen viittavaa... |
Minä! 10.08.2006 20:05:42 | |
---|
porilaisten marssiin pitäis saada soinnut yritin vetää korvakuulolta mutta ei oikein onnistunut |
Sarana 11.08.2006 19:02:31 | |
---|
Tuu mun vaimoksein
Säkeistö: Am, Am, C, C, G, G, F, E7, Am, Am, C, C, G7, G7, F, F, C, C, G, G, Am, Am, Sitte se tokan säkeistön jälkee tuleva: F, F, C, C, G, G, Am, Am x2 |
Swan 11.08.2006 19:10:50 | |
---|
Tuu mun vaimoksein Tää pitää soittaa laukkahevinä. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: MXR Phase 100 S.M.A.K. |
Johnny99 13.08.2006 20:14:24 | |
---|
Löytyisikö Lauri Tähkä & Elonkerjuun biiseihin sointuja? Etenkin uusimman levyn biiseihin? Elämän ohje:
"Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..." |
koltta 15.08.2006 11:48:01 | |
---|
kuka sais tabitettua ganesin highschool boogien tulis tarpeeseen kiitos |
Humppajussi 16.08.2006 10:44:01 | |
---|
Oisko YÖ.n joutsenlauluun sointuja? |
Johnny99 16.08.2006 17:09:53 (muokattu 16.08.2006 17:10:00) | |
---|
Oisko YÖ.n joutsenlauluun sointuja? Joka paikassa nuo on. Kirjastosta ainakin löytyy monesta kirjasta. Alusta menee F#m Hm F#m... ...D A F#m jotenki noin. Enempää en muista Elämän ohje:
"Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..." |
Roku 16.08.2006 21:03:35 | |
---|
Joka paikassa nuo on. Kirjastosta ainakin löytyy monesta kirjasta. Alusta menee F#m Hm F#m... ...D A F#m jotenki noin. Enempää en muistaUlkomuistista noi joteki? Taas lapset(#Fm) pihalla näät (Hm)ikkunas alla leikkivän(#Fm)leikkejään (Hm)Taas siihen paikallesi(D) ikkunaan jäät, siihen (E)ikkunaan jäät (#Fm) Lennät vuosien taa (Hm)Ne muistot päivittäin sut (#Fm)valtaansa saa (Hm)Ne Joutsenlauluun etsii (D)taas laulajaa, etsii (E)taas laulajaa (#Fm) (A)Nuo hetket syntymästä(E) kuolemaan(Hm) kun silmäluomiin heijas(#Fm)tuu (A)Saa toiset uskomaan kai (E)Jumalaan, toiset (D)Saatanaan, tai mihin vaan Muttei kuitenkaan tähän maailmaan(A)(Amaj7)(#Fm)(E) Sä kerran löysit myös sen Tuon puolen vuosisadan rakkauden Sun oli helppo olla onnellinen, olla onnellinen Nyt mitä vaistoillas teet Kun linnut pesästään on pois lentäneet On enää valokuvat kellastuneet, ne selaat taas uudelleen, ja taas uudelleen Et ehkä sääliäni kaipaa, ei se saa tuskaa puutumaan Tuo tuska laulun tämän kirjoittaa Tuo tuska kiinni saa kenet vaan Tuo tuska kiinni saa Suruhuntusi nään, se viisi vuotta sitten sai hengittää Sut Joutsenlaulu silloin sai itkemään, sut sai itkemään Tahtoisit olla niin kuin silloinkin, kun peityit huntuun valkoiseen Se jäänyt on jo ajan jalkoihin niin kuin sinäkin (solo) Tahtoisin yrittää ja että silloin veden pinnalle jään Kun joen tulvivan mä uomistaan nään, kun joen tulvivan nään Nuo naiset marketeissa kärryineen ja miehet kantabaareissaan Nuoruuden lähteestä kai haaveilee, ja tuska laimenee, tai miten vaan Rock'n'roll pidentää murrosikää |
blackorwhite 17.08.2006 09:42:56 (muokattu 17.08.2006 09:43:55) | |
---|
Huomenta kaikille. Hausta ei löytynyt Yölintu - Tytöt Ovat Kauniita kappleen sointuja joten kysyn täältä. Blokkasin itse korvakuulolta alun ja sit kun alkaa komppi kunnolla niin meneekö näin Am, Dm, G, C??? Ensimmäinen mielestäni onnistunut blokkaus, se alku menee myös noin ennen kun kunnolla alkaa, vai meneekö? Kiitoksia kaikille vastanneille etukäteen. Mahdollisesti jos joku tietää koko kappaleen soinnut voi tietysti laittaa tulemaan, mutta kun blokkaa ja tuntuu että on blokannu oikeen tuntuu kyllä hyvälle :) Nyt tuntu että blokkasin hyvin. EDIT: Siis tietysti alku menee noin Am, Dm, G, C. Sitten kun rummut tulee mukaan niin kaikkia noita sointuja neljä kertaa, tiedätte varmasti mitä tarkotan =) |