apenaattori 01.10.2007 21:49:50 | |
---|
Jos joku viitsisi tuollaisen urakan ottaa niin hieno homma. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
-AjA- 01.10.2007 21:53:24 | |
---|
Jos joku viitsisi tuollaisen urakan ottaa niin hieno homma. Juu, johan tässä on 3 vapaaehtoista ainakin sen yhden skaban vetäjäks :-) Tehdäänkö sit silläviisiin, että seuraava skaba vedetään tällä anonyymimetodilla? I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words... |
stratomaster 01.10.2007 21:54:20 | |
---|
1p Velsa, en sun bisua kuunnellu, mutta ku muutkin on antanu sulle pojoja, ni kai mäkin. Hoho, tässä ollaan ainakin rehellisiä! |
velsa 01.10.2007 22:38:16 | |
---|
1p Velsa, en sun bisua kuunnellu, mutta ku muutkin on antanu sulle pojoja, ni kai mäkin. hyvä,hyvä.......mäkin annan sulle sit seuraavassa skabassa pinnan......8) Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 02.10.2007 08:52:48 (muokattu 02.10.2007 09:15:59) | |
---|
Mikä ihmeen konservatiivi säkin oot, BigPapa? Kauheasti selittelet tekemisiäsi vaikka ketään ei edes kiinnosta. Käytännöt uusiksi niin ei tarvi selitellä ja säilyy sopu. Jos tuntee syyllisyyttä tai selittelemisen tarvetta teoistaan niin ois kannattanut miettiä sitä jo ennen niiden tekemistä. Ihan selvästi viestis P.S osoitti tänne suuntaan. Sen kummemmin en selittele vaan kerroin miten asia on. Ihan turhaa toi sun provoomises. Jatka vaikka keskenäs tosta aiheesta. BigPapa - Papa goes speedy! Hyvä meininki Välimallin jäbä vetää välimallin täppinkiä....vielä osuu sormi otelaudalle, sit kun ei osu niin hommaan rillit...8DDDD bigpapa, nojoo Joo joo..8DDD edit. Tollanen anonyymi skaba edellyttäis sit sitä, että ne joiden soiton tunnistaa heti, soittais anonyymillä staililla....8DDD The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
I.S.S 02.10.2007 09:42:32 (muokattu 02.10.2007 09:46:32) | |
---|
Kaikki vaan matkimaan toistensa tyylejä, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin anonyymiskabassa (mikäli sellainen seuraavaksi järjestetään). "You know what they say Frank...speed kills." |
blaekie 02.10.2007 09:54:05 | |
---|
Kaikki vaan matkimaan toistensa tyylejä, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin anonyymiskabassa (mikäli sellainen seuraavaksi järjestetään). Minähän mikään asiantuntija oo, mut väitän tunnistavani 90 prosenttia ainakin tutuista soittajista , vaikka kuinka soittelisivat anonyyminä, tai vaikka matkisivat paavia 8). Nythän tässä ois paikka todistaa toisin. Nii onkii ... |
Manetti 02.10.2007 09:59:53 | |
---|
Minähän mikään asiantuntija oo, mut väitän tunnistavani 90 prosenttia ainakin tutuista soittajista , vaikka kuinka soittelisivat anonyyminä, tai vaikka matkisivat paavia 8) Kuin myös. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
J.Hollström 02.10.2007 10:03:17 | |
---|
Kuin myös. Tästä pitää tehdä oma skaba. Kuka tunnistaa kenetkin. Joo, mutta supportoin vahvasti tätä ananyymihommaa. Saa kerrankin vetää jotain ihan tuubaa ilman että suunnaton kunkkukitaristin maine kärsii. Kun kerran talkoohenkeä peräänkuulitin itsekin, niin kyllä mää nyt ainakin yhden skaban voin isännöidä, on mulla joku giga serveritilaa. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
BigPapa 02.10.2007 11:15:20 (muokattu 02.10.2007 11:33:30) | |
---|
Tästä pitää tehdä oma skaba. Kuka tunnistaa kenetkin. Joo, mutta supportoin vahvasti tätä ananyymihommaa. Saa kerrankin vetää jotain ihan tuubaa ilman että suunnaton kunkkukitaristin maine kärsii. Kun kerran talkoohenkeä peräänkuulitin itsekin, niin kyllä mää nyt ainakin yhden skaban voin isännöidä, on mulla joku giga serveritilaa. Mikäli tää haluttas tehdä sit oikein niin mp3:t pitäis lähettää sähköpostitse skaban vetäjälle vuotojen välttämiseksi. Mikseristä aika helposti näkee kuka on vetänyt ja mitä. Vai halutaanko tässä kenties sulkea skaboista pois Mikseri.Nettiä käyttävät skabaajat? Samoin skaban ajaksi kaikkien pitäisi sitoutua siihen ettei lähettele pikaviestejä, eivätkä keskustele mesessä tai muuten viestittele että mää vedin tollasen ja tollasen. Kuka lienee se joka valvoo tätä? The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
John Titor 02.10.2007 11:29:40 | |
---|
Minähän mikään asiantuntija oo, mut väitän tunnistavani 90 prosenttia ainakin tutuista soittajista , vaikka kuinka soittelisivat anonyyminä, tai vaikka matkisivat paavia 8). Nythän tässä ois paikka todistaa toisin. Monen tunnistaakin, mutta toisaalta anonymiteetti tarjoaa myös mahdollisuuden huijata kuulijaa. Jos joku sekoittaa hiukan pakkaa ja matkii jonkun toisen saundia ja juttuja, ei olekaan enää niin helppo sanoa kumpi on alkuperäinen ja parin skaban jälkeen ei enää todellakaan voi olla varma siitä kuunteleeko sitä jonka luulee tunnistavansa soolosta. Ja BigPapalle, sitähän se tosiaan tarkoittaa että biisit pitää lähettää skaban vetäjälle. Gmail-osoitteiden aikaan sähköpostikaan ei ole ongelma, saati sitten jos homma saadaan toteutettua suoralla FTP-siirrolla. Ja sanomattakin pitäisi olla selvää että jengi sitoutuu olemaan kertomatta mikä on kenenkin soolo, sehän sisältyy anonymiteetin ajatukseen. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
BigPapa 02.10.2007 11:41:18 | |
---|
Monen tunnistaakin, mutta toisaalta anonymiteetti tarjoaa myös mahdollisuuden huijata kuulijaa. Jos joku sekoittaa hiukan pakkaa ja matkii jonkun toisen saundia ja juttuja, ei olekaan enää niin helppo sanoa kumpi on alkuperäinen ja parin skaban jälkeen ei enää todellakaan voi olla varma siitä kuunteleeko sitä jonka luulee tunnistavansa soolosta. Ja BigPapalle, sitähän se tosiaan tarkoittaa että biisit pitää lähettää skaban vetäjälle. Gmail-osoitteiden aikaan sähköpostikaan ei ole ongelma, saati sitten jos homma saadaan toteutettua suoralla FTP-siirrolla. Ja sanomattakin pitäisi olla selvää että jengi sitoutuu olemaan kertomatta mikä on kenenkin soolo, sehän sisältyy anonymiteetin ajatukseen. Tääl ei kaikki oo ihan yhtä nörttejä kuin toiset. Mikä on FTP? FST:n tiedän, se on se yks TV-kanava. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
John Titor 02.10.2007 11:47:01 (muokattu 02.10.2007 11:50:17) | |
---|
Tääl ei kaikki oo ihan yhtä nörttejä kuin toiset. Mikä on FTP? FST:n tiedän, se on se yks TV-kanava. Tosi nörttejä kyllä ollaan. Ootko kuullut dieselistä tai hybridiautoista? Ne on niitä bensakoneen vaihtoehtoja. Tää FTP on ehkä yhtä syvän tason teknologiatietämystä;) Mitenkäs siis jos esim. ottaisi käyttöön muusikoiden.netin sooloskaboille esmes jonkun tämmösen ilmasen serveritilan? Mm. nämä tarjoavat: http://www.personal.fi/http://www.1337mb.com Kummastakaan ei oo omakohtaista kokemusta, mutta Tietokoneet ja musiikkiohjelmat -palstalta löytyy keskustelua ensimmäisestä aiheesta: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =33&t=135751&o=0&co=150 Tota varten voi vaikka perustaa sooloskaba@hotmail.com -osotteen tms. jos tekee mieli, menee mailit sinne. Manetti: Niinkuin jo olen aikasemmin todennut...mulle käy ihan mikä vaan mikä yhdessä sovitaan, mutta ne jotka tän nyt sitten haluaa käytännössä toteuttaa, laittakoon riittävän selkeät ohjeet myös sellaisille soittajille jotka eivät tiedä ja joita ei kiinnosta tietotekniikka vaan esim. kitaransoittaminen. Muussa tapauksessa tää sulkee osan skabailijoista pois ja se ei kyllä taas ole ok mun mielestä. Noissa FTP-softissa on sellaisia, joiden käyttäminen on suunnilleen yhtä iisiä kuin sähköpostiohjelmien. Ja ne tunnetusti on yhtä hankalia kuin paskalla käyminen:D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Manetti 02.10.2007 11:47:12 (muokattu 02.10.2007 11:49:22) | |
---|
sitähän se tosiaan tarkoittaa että biisit pitää lähettää skaban vetäjälle. Gmail-osoitteiden aikaan sähköpostikaan ei ole ongelma, saati sitten jos homma saadaan toteutettua suoralla FTP-siirrolla. Niinkuin jo olen aikasemmin todennut...mulle käy ihan mikä vaan mikä yhdessä sovitaan, mutta ne jotka tän nyt sitten haluaa käytännössä toteuttaa, laittakoon riittävän selkeät ohjeet myös sellaisille soittajille jotka eivät tiedä ja joita ei kiinnosta tietotekniikka, vaan esim. kitaran soittaminen. Muussa tapauksessa tää sulkee osan skabailijoista pois ja se ei kyllä taas ole ok mun mielestä. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
BigPapa 02.10.2007 11:50:48 | |
---|
Niinkuin jo olen aikasemmin todennut...mulle käy ihan mikä vaan mikä yhdessä sovitaan, mutta ne jotka tän nyt sitten haluaa käytännössä toteuttaa, laittakoon riittävän selkeät ohjeet myös sellaisille soittajille jotka eivät tiedä ja joita ei kiinnosta tietotekniikka, vaan esim. kitaran soittaminen. Muussa tapauksessa tää sulkee osan skabailijoista pois ja se ei kyllä taas ole ok mun mielestä. Joo alkaa meneen vähän sellaseks, että jos pitää valita niin valitsen kitaran. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Krice 02.10.2007 11:51:04 | |
---|
Mitenkähän olisi ihan normaali kisa vaan. Turha alkaa säätämään mitään kun homma toimii mielestäni nytkin ihan tarpeeksi hyvin. |
BigPapa 02.10.2007 11:52:46 | |
---|
Mitenkähän olisi ihan normaali kisa vaan. Turha alkaa säätämään mitään kun homma toimii mielestäni nytkin ihan tarpeeksi hyvin. Tästä plussaa. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Manetti 02.10.2007 11:53:33 | |
---|
Noissa FTP-softissa on sellaisia, joiden käyttäminen on suunnilleen yhtä iisiä kuin sähköpostiohjelmien. Ja ne tunnetusti on yhtä hankalia kuin paskalla käyminen:D Joo kiitos vaan, mä en henkilökohtasesti tarvi mitään neuvoja, käytän FTP softaa päivittäin. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
I.S.S 02.10.2007 12:02:32 (muokattu 02.10.2007 12:08:06) | |
---|
Eihän sille minkään voi jos porukka ei kaipaa vaihtelua, mutta eihän tuollaisen anonyymiskaban järkkääminen KERRAN toisi kellekkään käytännössä mitään ylimääräistä hommaa/vastuuta, poikkeuksena tietenkin skaban vetäjä. Soolot joko sähköpostin liitteeksi tai pikaviestinä linkki ja siihen loppuu osallistujan varsinainen homma (no äänestystä lukuunottamatta tietenkin). Jos joku haluaa olla lapsellinen ja välttämättä paljastaa toisille oman soolonsa tai käydä urkkimassa kaikkien mikserit läpi, niin mikäs siinä, se on jokaisen itse päätettävissä. Leikkimielisiä skaboja nää kuitenkin on, tuntuu vaan et porukka ottaa vähän turhan vakavasti näitä juttuja. Mut kuten jo sanottu, jos kerran kokeilumielessä tälläisen järjestää niin ei luulisi olevan suuri este kenellekkään. Mutta loppupeleissä ei minuakaan haittaa tippaakaan jos homma jatkuu entisellään, lähinnä jos vain olisi ollut kiinnostusta anonyymiskaballe, mutta ilmeisesti kysyntää ei ole riittävästi. "You know what they say Frank...speed kills." |
MadMatt 02.10.2007 12:03:54 | |
---|
Näitä juttuja lukiessa alan jo nyt kaipaamaan kovasti tätä käytössä olevaa vanhaa systeemiä. Nothin' but the blues |