antnis 05.01.2009 20:40:02 (muokattu 05.01.2009 20:40:54) | |
---|
No sehän oli todella paska provo tuomita koko yhden bändin kuuntelijakunta puukorvaisiksi ihan pelkästään sen takia, koska _sinä_ et pidä kyseisestä bändistä :) Ottamatta kantaa sävellyksellisiin ansioihin sanoisin, että suurin ongelma on Wirtasen kyvyttömyys miellyttäviin laulusuorituksiin. Tästä ehkä päällepuolisesti saa käsityksen, että bändi olisi "epämusikaalinen". Sinänsä voisihan hän olla mielenkiintoinen vieras ei siinä mitään. Kunhan pitää suunsa kiinni ;D |
juuso a 05.01.2009 20:40:36 | |
---|
Silvennoinen veti odotetusti hyvin. Wake up! |
papitsu 05.01.2009 20:56:21 (muokattu 05.01.2009 20:56:29) | |
---|
Silvennoinen veti odotetusti hyvin. Joo, on se reippaasti parempi kitaristi kuin näyttelijä. :) PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Eemil 05.01.2009 21:56:55 | |
---|
Munkin mielestä olisi kiinnostavaa nähdä Wirtanen tuolla. Ihan vain sen takia että se ei soita ainakaan samalla tavalla kuin kukaan aiemmista vieraista. Johan nuo opistomuusikoiden soitot on pikkuhiljaa nähty, kaikella kunnialla. Jos nyt jotain pitää oikein toivoa niin toivottavasti ei tule enää yhtään tyyppiä vetämään hidasta bluesia. |
J.Hollström 05.01.2009 22:04:05 | |
---|
Ja jos joskus tulee basisteille sama ohjelma niin Tuukka Temonen ehdottomasti sinne heti. Juuuuuh. "Ei oo tainnut herua hetkeen, kun noin kärttysenä kirjottelet?" -Tb |
BigPapa 05.01.2009 22:05:42 | |
---|
Munkin mielestä olisi kiinnostavaa nähdä Wirtanen tuolla. Ihan vain sen takia että se ei soita ainakaan samalla tavalla kuin kukaan aiemmista vieraista. Johan nuo opistomuusikoiden soitot on pikkuhiljaa nähty, kaikella kunnialla. Jos nyt jotain pitää oikein toivoa niin toivottavasti ei tule enää yhtään tyyppiä vetämään hidasta bluesia. Niin - blueshan on niin helppoa ja yksinkertaista? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Peltsi88 05.01.2009 22:07:34 | |
---|
Mun mielestä tämä on hyvä, että porukka kertoo mielipiteitänsä näistä vieraista. Sehän kertoo vain sitä, että porukka ei ole ollut kovin tyytyväinen vierasvalintoihin. Jos ohjelmaa jatketaan niin olisi hyvä joidenkin tekijöiden miettiä asiaa. Ihan vaan niinku ohjelman eliniän kannalta. Tiedä sitten edustaako m.nettiläiset kauheasti keskiverto kitaraklubin katsojaa. |
overdoze 05.01.2009 22:14:26 (muokattu 05.01.2009 22:29:07) | |
---|
Juu eihän se Wirtanen ehkä osaa vetää niin hyvin, kuin muut tuossa sarjassa esiintyneet. Eikä laulukaan ole aina tarkinta mahollista, vaikka on ihan korvamonitoritkin nykyään. Ja lauluäänestäkin voi olla montaa mieltä. On vaan silti melko käsittämätöntä (silti täysin odotettavissa kun ollaan kitaravitunpalstalla), että täällä parjataan oikeesti jotain noin kovaa jätkää. Osaa tehdä biisejä, ja vielä menestyviä sellaisia. Kuka noista haukkujista voi sanoa samaa? Kaveri on myös osoittanut olevansa melko fiksu, sanavalmis ja kaikin puolin terävä kynä. Mielipiteet saa kaikilla olla, mutta osoittaa melko huonoa makua tulla Intersneessiin haukkumaan nimettömänä jotain muusikkoa, joka on tehnyt jo todella kiitettävän uran musiikilla. Kuinka moni täällä voi sanoa samaa? Ei sillä etteikö muita saisi haukkua. Kaikkihan sitä tekee. Kuitenkin olisi toivottavaa, että edes jotain järkevää perustetta annetaan, jos kerran ollaan selkeästi sitä mieltä, että joku on täyttä paskaa. Ai niin mutta sehän onkin VAIN mielipide. On oikeesti aina helpompi haukkua juttuja, kuin tehdä ne edes yhtä hyvin saati paremmin perässä. Jos nyt joku juttu ei miellytä, niin mitäs siinä. Yleensä vaan siinä vaiheessa, kun pitäs ite vetää, niin porukka kummasti hiljenee. Tai siis täällähän voi kuka tahansa uhota loputtomiin ja väittää vaikka olevansa parempi kaikessa, kuin joku Wirtanen. Mitä siiti silti on hyötyä? Tuleeko siitä itselle sitten parempi mieli? Tietääkö joku paremmin, miten musiikkia täytyy tehdä tai miten luoda vuosia kestävä ura edes Suomen musiikkimarkkinoilla? Peace vaan kaikille ja Titorille plussaa. |
BigPapa 05.01.2009 22:19:30 | |
---|
Juu eihän se Wirtanen ehkä osaa vetää niin hyvin, kuin muut tuossa sarjassa esiintyneet. Eikä laulukaan ole aina tarkinta mahollista, vaikka on ihan korvamonitoritkin nykyään. Ja lauluäänestäkin voi olla montaa mieltä. On vaan silti melko käsittämätöntä (silti täysin odotettavissa kun ollaan kitaravitunpalstalla), että täällä parjataan oikeesti jotain noin kovaa jätkää. Osaa tehdä biisejä, ja vielä menestyviä sellaisia. Kuka noista haukkujista voi sanoa samaa? Kaveri on myös osoittanut olevansa melko fiksu, sanavalmis ja kaikin puolin terävä kynä. Mielipiteet saa kaikilla olla, mutta osoittaa melko huonoa makua tulla Intersneessiin haukkumaan nimettömänä jotain muusikkoa, joka on tehnyt jo todella kiitettävän uran musiikilla. Kuinka moni täällä voi sanoa samaa? On oikeesti aina helppo haukkua juttuja, kuin tehdä ne edes yhtä hyvin saati paremmin perässä. Jos nyt joku juttu ei miellytä, niin mitäs siinä. Yleensä vaan siinä vaiheessa, kun pitäs ite vetää, niin porukka kummasti hiljenee. Tai siis täällähän voi kuka tahansa uhota loputtomiin ja väittää vaikka olevansa parempi kaikessa, kuin joku Wirtanen. Mitä siiti silti on hyötyä? Tuleeko siitä itselle sitten parempi mieli? Tietääkö joku paremmin, miten musiikkia täytyy tehdä tai miten luoda vuosia kestävä ura edes Suomen musiikkimarkkinoilla? Peace vaan kaikille. Mä en ainakaan parjaa, totesin vaan, että en sitä jaksoa katsoisi itse omista lähtökohdistani katsoen ilman distanssia täältä katsoen....mutta sen sijaan aika paljon taas on kaikenlaista muuta Silvennoisen parjaajaa täällä liikkeellä. Ei sitä Silvennoistakaan ois ollu pakko kattoo, jos se niin paskalta tuntuu. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
juuso a 05.01.2009 22:19:50 | |
---|
Eipä tuo mua haittaisi vaikka olisikin Wirtanen vieraana. Wake up! |
overdoze 05.01.2009 22:23:26 | |
---|
Mä en ainakaan parjaa, totesin vaan, että en sitä jaksoa katsoisi itse omista lähtökohdistani katsoen ilman distanssia täältä katsoen....mutta sen sijaan aika paljon taas on kaikenlaista muuta Silvennoisen parjaajaa täällä liikkeellä. Ei sitä Silvennoistakaan ois ollu pakko kattoo, jos se niin paskalta tuntuu. Ihan samaa mieltä. Ja sehän siinä se hienous onkin, kun saa itse päättää mitä katsoo. Etkä sä kyllä parjannukaan. |
sepisti 05.01.2009 22:29:40 | |
---|
Meikäläistä kiinnostaisi myös nähdä Wirtanen klubilla. Paljon on hyviä biisejä miehen kynästä tullut, niin itselleen, kuin muillekin. Tämän vuoksi olisi mukava kuulla tarinaa, että minkälaisista lähtökohdista tuo setti kumpuaa. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
PappaSF 05.01.2009 22:39:05 | |
---|
Tätäkin palstaa kun lukee niin hyvä muistaa, että olemme erillaisia yksilöitä jokainen, toinen tykkää ja toinen ei. Vapaa mielipiteen ilmaisu on erittäin hieno vapaus maassamme kuhan muistaa sen, että puhuessaan, kirjoittaessaan tai ilmaistessaan eriävän mielipiteensä kertoo asiallisesti oman mielipiteensä ilman että ns. "dissaa" muiden mielipiteitä tai käyttää ilmaisuun alatyylisiä sanoja/eleitä ym.. Välistä kun lukee tätä Kitaraklubi alueen kirjoittelua niin ei voi kun ihmetellä sitä, että itse ohjelma on "hieman" sivuosan roolissa ja päädytään juupas eipäs onpas linjalle. Eihän näitä "juupas eipäs onpas" juttuja tarvi lukea tai niistä välittää mutt hemmetti että ne osuu vaan silmiin ja ei voi kun ihmetellä. Sorry tuo ylempi. oli offtopikin. Itse ohjelma on erittäin hyvä, hyvä että on laidsta laitaan erillaisia soittajia niin musiikillisesti kuin taidollisestikin, onpa ainakin jokaiselle jotain, eihän siitä tulis mitän jos ohjelma näyttäis pelkkiä hevimiehiä tai bluesmiehiä jne. Eikö se ole rikkaus että ohjelma vaihtelee hieman eikä ole aina samanlainen, eikös vaihtelu virkistä itsekutakin? Itse sisältö on paljon tärkeämpi kuin se, että onko ohjelman juontaja verbaali virtuoosi, tai onko se soittaja verbaali virtuoosi, eikös se itse soittaminen ole se tärkein juttu tuossa ja toisille se "kamarunkkaus" osuus. Jos jotakuta ärsyttää esim. jonkun vierailevan tähden vähäpuheisuus tai tuima ilme niin tai soittotaidot niin SOUUUU WHAT ei se maailmaa kaada ja silti voi oppia, jos ei muuta niin kehittää vaikka omaa verbaalia taitoa jos ei vierailevan soitosta ole mitään jäänyt käteen. Sorry tämä osittainen "vuodatus" ja Hyvää alkanutta vuotta kaikille :-) |
blaekie 05.01.2009 22:44:50 | |
---|
hundra protsent , samma på här. PappaSf sai plussat Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
JHL 05.01.2009 22:54:41 | |
---|
|
Eemil 05.01.2009 22:57:05 | |
---|
Niin - blueshan on niin helppoa ja yksinkertaista? Ei vaan se on tylsää. |
BigPapa 05.01.2009 22:58:28 | |
---|
Ei vaan se on tylsää. Niin tylsäähän se on juurikin. Onks nyt kyseessä makuasia tai muu vastaava? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Eemil 05.01.2009 23:02:01 | |
---|
Niin tylsäähän se on juurikin. Onks nyt kyseessä makuasia tai muu vastaava? Makuasia makuasia. Turha ottaa nokkiinsa jos en pidä bluesista. Mä sentään katsoin Silvennoisen jakson ja pidin sen soitosta, vaikka musiikki ei yhtään puhutellutkaan. Olen katsonut jokaisen jakson ilman ennakkoluuloja. Voisit itse tehdä saman ennen kuin alat puhumaan Silvennoisen parjauksesta. |
BigPapa 05.01.2009 23:03:37 | |
---|
Makuasia makuasia. Turha ottaa nokkiinsa jos en pidä bluesista. Mä sentään katsoin Silvennoisen jakson ja pidin sen soitosta, vaikka musiikki ei yhtään puhutellutkaan. Olen katsonut jokaisen jakson ilman ennakkoluuloja. Voisit itse tehdä saman ennen kuin alat puhumaan Silvennoisen parjauksesta. Jos nyt jotain pitää oikein toivoa niin toivottavasti ei tule enää yhtään tyyppiä vetämään hidasta bluesia. Miten toi yllä oleva pitäis käsittää? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Eemil 05.01.2009 23:05:45 (muokattu 05.01.2009 23:05:54) | |
---|
Miten toi yllä oleva pitäis käsittää? Enkö pidä Silvennoisesta tai hänen soitostaan jos en pidä bluesista? Hoho. Toivoin, ettei kukaan tule ENÄÄ vetämään hidasta bluesia, ei Silvennoinen ole ainoa joka sitä on vetänyt. Tietäisit sen jos olisit katsonut joka jakson. Ok? |