J.Hollström 05.01.2009 16:03:48 (muokattu 05.01.2009 16:06:18) | |
---|
Mun mielestä Kitaraklubissa pitäisi esitellä kitaristeja, jotka toimivat aktiivisesti kentällä ja joita katsotaan ehkä jollain tavalla ylöspäin. En mä pysty tota Wirtasta kuuntelemaan edes kentällä. Mielummin oon ihan muualla kun se ripuliranneporukka on lauteilla. Ehkä suomen paskin menestyvä orkesteri. Ne jotka kattoo tommosta ylöspäin on umpipuukorvaista jengiä. "Ei oo tainnut herua hetkeen, kun noin kärttysenä kirjottelet?" -Tb |
Pendulum 05.01.2009 16:15:49 | |
---|
Ne jotka kattoo tommosta ylöspäin on umpipuukorvaista jengiä. Nyt oli kyllä todella paska provo |
John Titor 05.01.2009 16:40:33 (muokattu 05.01.2009 16:42:01) | |
---|
En mä pysty tota Wirtasta kuuntelemaan edes kentällä. Mielummin oon ihan muualla kun se ripuliranneporukka on lauteilla. Ehkä suomen paskin menestyvä orkesteri. Ne jotka kattoo tommosta ylöspäin on umpipuukorvaista jengiä. Tai sit ehkä sä et vaan tajua mikä siinä bändissä on se juttu, oletkos kelaillut moista? "En pidä Toton saundista, siispä se on ihan paska bändi, biisit ovat paskoja, soittajat ovat paskoja ja kaikki jotka diggaa ovat ihan homoja. Tämä sen takia että MINUN mielipiteeni on parempi, oikeutetumpi ja arvokkaampi kuin kaikkien muiden. Sama juttu muuten Beatlesin, Abban, Michael Jacksonin, Metallican, Coldplayn, U2:sen ja Jimi Hendrixin kohdalla. Ihan pelkkää paskaa, diggaan Bartokia." Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
harigata 05.01.2009 16:46:01 | |
---|
En mäkään Apulannasta välitä, mut oon ymmärtäny et joitakin vuosia sitten Toni Wirtanen otti kitaransoiton vähän enemmän tosissaan ja rupes ihan treenailemaan, siis oikein innostui kitaransoitosta. Tai sit muistan ihan väärin. |
J.Hollström 05.01.2009 16:48:53 | |
---|
Tai sit ehkä sä et vaan tajua mikä siinä bändissä on se juttu, oletkos kelaillut moista? En enkä halua kelata. Jos se kuulostaa musta paskalta ja epämusikaaliselta niin mulla on varmaan ihan vapaa oikeus omaan mielipiteeseeni. Täällä sellaisen ääneensanominen on vaan heti paska provo. "Ei oo tainnut herua hetkeen, kun noin kärttysenä kirjottelet?" -Tb |
Peltsi88 05.01.2009 16:56:22 | |
---|
Kyllähän toi Wirtanen ois ihan kiinnostava nähdä ohjelmassa. Nuorempana tuli kuunneltua aika paljon Apista. Vaikka ei ne varmaan soiton puolesta mitään uberteknistä olekkaan. Apulanta oli ainaki itelle yksi syy minkä takia aloitin soittamisen. Niin ne pari uusinta Apulantaa kyllä on tosi tylsiä, pidän vanhemmasta tuotannosta. |
John Titor 05.01.2009 17:02:04 (muokattu 05.01.2009 17:04:07) | |
---|
En enkä halua kelata. Äänestätkö myös julkkiksia? Onko murhaaminen väärin koska äiti sanoi niin? Jos se kuulostaa musta paskalta ja epämusikaaliselta niin mulla on varmaan ihan vapaa oikeus omaan mielipiteeseeni. Täällä sellaisen ääneensanominen on vaan heti paska provo. Tää on muusikoiden.net eikä musiikinkuluttajien,joideneitarvitseajatellamusiikkiasenenempääkoskavoivatäänestäälompakollaan.net. Ammattilaiseksi tulemiseen vaadittavaan kovaan työhön kuuluu mm. se, että analysoidaan omia ja muiden tekemisiä ja kelaillaan, missä voisi olla parannettavaa. Uskoisin, että säkin todennäköisesti oot joskus treenannut jotain? Kuten edellä esitin, totta kai sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mua ei vaan vähempää vois kiinnostaa kuulla kuinka sä parjaat kollegoitasi, eritoten kun et perustele lausahduksiasi millään. Se, että sä et tykkää Apulannan edustamasta musiikkityylistä ylipäänsä, ei tee Toni Wirtasesta vielä huonoa kitaristia. Onko Usain Bolt ihan paska juoksija, jos mä en tykkää katsoa 100 m pikajuoksua televisiosta??? Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
J.Hollström 05.01.2009 17:11:09 | |
---|
Äänestätkö myös julkkiksia? Onko murhaaminen väärin koska äiti sanoi niin? Onko Usain Bolt ihan paska juoksija, jos mä en tykkää katsoa 100 m pikajuoksua televisiosta??? Helvetin hyvät vertaukset sulla. Eiköhän tää ollu tässä. Toni Wirtanen kitaraklubiin. "Ei oo tainnut herua hetkeen, kun noin kärttysenä kirjottelet?" -Tb |
hapan 05.01.2009 17:12:11 | |
---|
Onko Usain Bolt ihan paska juoksija, jos mä en tykkää katsoa 100 m pikajuoksua televisiosta??? Urheilukortti! Se ei ole mikään mielipide, että Usain Bolt on maailman paras pikajuoksija tällä hetkellä. |
BigPapa 05.01.2009 17:13:32 | |
---|
Helvetin hyvät vertaukset sulla. Eiköhän tää ollu tässä. Toni Wirtanen kitaraklubiin. No, se jakso jää kyllä katsomatta. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Hiirenkorva 05.01.2009 17:21:59 | |
---|
Syntypähän tästäkin kunnon väittely :D Oma mielipide on se että kyllä wirtanen on suhteellisen hyvä komppikitaristi. Uusissa biiseissä sen huomaa paremmin kun vanhoissa. Jos ohjelmaan haetaan vaan kitaristeja niin sitten wirtanen on ehkä vähän huono vaihtoehto. Mutta joo seuraavaa jaksoo odotellessa. ;) |
_Ripa_ 05.01.2009 17:24:05 | |
---|
No, se jakso jää kyllä katsomatta. Se jäis kyl kattomatta |
Jucciz 05.01.2009 17:56:49 | |
---|
Meikä kattois Wirtas-jakson ilman muuta - enemmän sillä varmasti on annettavaa kuin vaikkapa Eugella. Apulannan biisejä en osaa, mutta Toni on tiemmä ihan fiksu tyyppi. Ja kyllä mää Nirvanastakin tykkään: ennakkoluulottomia sointukiertoja ja mukavan kulmikkaita melodioita - ihan sama, mimmosta se Cobainin kitaransoitto absoluuttisesti on, se silti palvelee kokonaisuutta hyvin. |
John Titor 05.01.2009 18:17:40 (muokattu 05.01.2009 18:29:39) | |
---|
Urheilukortti! Se ei ole mikään mielipide, että Usain Bolt on maailman paras pikajuoksija tällä hetkellä. Niin, mikä on paras? Ei ole mikään mielipideasia, että se joku eteläamerikkalainen kitaristi tilutti Kimalaisen lentoa tempoon 370, näin nyt kävi, mutta on mielipideasia, tykkääkö lopputuloksesta, siitä miltä suoritus kuulostaa. Tai tykkääkö kaiffan tekemästä musiikista ylipäänsä. Tai tykkääkö biisien sovituksista, muotorakenteista, instrumentaatiosta, harmonisesta ajattelusta, jne. Parametrejä, joiden mukaan asioita voidaan tarkastella, on ihan älytön määrä, ellei loputtomasti. Samalla tavalla, Usain Bolt voi jonkun mielestä olla maailman nopein, muttei paras juoksija, kun arvotetaan eri asioita. Juoksu voi olla kaunista, tehokasta, voi juosta montaa matkaa, voi juosta muita juoksijoita tukien/kannustaen/epäitsekkäästi tai vaan mahdollisimman kovaa/itsekkäästi, voi voittaa yhtenä vuotena tai kymmenenä putkeen jne. Monen mielestä Paavo Nurmi on edelleen maailman kovin juoksija. Monen mielestä Phelps ei ole maailmanhistorian kovin urheilija, vaikka sillä on eniten olympiamitaleita. Kaikki on kiinni siitä, mihin arvotus perustuu - estetiikasta. Musiikissa eritoten on kyse tästä. Jos sä et Juki68 tosiaan ymmärtänyt mun tarkoittavan tätä, niin onnea vaan elämään. Ne kaksi ensimmäistä kysymystä edellisessä kommentissani viittasivat siihen, että moni vastaisi kysymyksiin kyllä, kelattuaan asioita usein ei. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
BigPapa 05.01.2009 18:19:33 | |
---|
Meikä kattois Wirtas-jakson ilman muuta - enemmän sillä varmasti on annettavaa kuin vaikkapa Eugella. Apulannan biisejä en osaa, mutta Toni on tiemmä ihan fiksu tyyppi. Ja kyllä mää Nirvanastakin tykkään: ennakkoluulottomia sointukiertoja ja mukavan kulmikkaita melodioita - ihan sama, mimmosta se Cobainin kitaransoitto absoluuttisesti on, se silti palvelee kokonaisuutta hyvin. Niin, jos mulla oli sillon radio kiinni kun alko toi Punk-villitys, niin varmaankin olis tossakin kohtaa eri kanava päällä ja onneks mulla ei oo ees korttia.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
J.Hollström 05.01.2009 18:50:08 | |
---|
Musiikissa eritoten on kyse tästä. Jos sä et Juki68 tosiaan ymmärtänyt mun tarkoittavan tätä, niin onnea vaan elämään. Elä sinä poika rupea mulle musiikkia selittelemään ja elämästä onnittelemaan. *pojittelukortti käytetty* "Ei oo tainnut herua hetkeen, kun noin kärttysenä kirjottelet?" -Tb |
John Titor 05.01.2009 19:22:06 | |
---|
Elä sinä poika rupea mulle musiikkia selittelemään ja elämästä onnittelemaan. *pojittelukortti käytetty* Ei sit. *viisaampi väistää -kortti käytetty. Ja alennuskuponki ruokakauppaan* Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Pendulum 05.01.2009 20:11:05 | |
---|
En enkä halua kelata. Jos se kuulostaa musta paskalta ja epämusikaaliselta niin mulla on varmaan ihan vapaa oikeus omaan mielipiteeseeni. Täällä sellaisen ääneensanominen on vaan heti paska provo. No sehän oli todella paska provo tuomita koko yhden bändin kuuntelijakunta puukorvaisiksi ihan pelkästään sen takia, koska _sinä_ et pidä kyseisestä bändistä :) |
sandelius 05.01.2009 20:34:53 | |
---|
Toni Wirtanen tai vaikka Euge uudestaan Kitaraklubiin. Eihän tätä jaksa enää seurata kun vieraina on jotain ukkeleita Gigantin mainoksista. |
BigPapa 05.01.2009 20:37:47 (muokattu 05.01.2009 20:38:28) | |
---|
Toni Wirtanen tai vaikka Euge uudestaan Kitaraklubiin. Eihän tätä jaksa enää seurata kun vieraina on jotain ukkeleita Gigantin mainoksista. Nerokasta....erittäin "hyvin" sanottu siellä takana.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |