Kainz 07.12.2008 20:24:39 (muokattu 07.12.2008 20:28:14) | |
---|
Koittakaas poijjaat äänestellä! Varovasti arvioituna ehkä vasta noin puolet osallistujista ovat äänestäneet. Mielestäni äänestysaika on kyllä riittävän pitkä, jotta kaikki osallistuneet jotkut pojot sinne lätkiä ehtisivät.. laiskuutta moinen slackäys! =) EDIT: Katselen tässä tuon uuden inkkarijonessin, suljen skabaa sen jälkeen. |
WanhaWetäjä 07.12.2008 20:43:59 | |
---|
Lyhyitä ovat. 26 minuuttia ottaa elämästä. Testasin just. Joo...kuuntelin noita eilen pikasesti, pieni ihmetyksen aihe oli lähes kaikissa vedoissa se että MIKSI aletaan heti paiskaan kympillä alusta asti kun tohon olis saanut jonkun intromaisen jutun helposti? No, mä ajattelen aina nämä taustat biiseinä, ja biiseissä on introt mutta mä olenkin humppalalli, HOHO! Toisekseen, kukaan ei oikeen lähtenut siltä pohjalta miltä mun mielestä taustan sointukierto/meininki ois kaivannut eli nylonkielinen skitta ja selkee lattarimeininki, Kuha oli hajulla...no joo, MadMatin jazzit toimi kyllä kans ihan ok... Mä luulen että jätän äänet antamatta tällä kertaa, jäis monta varsin hyvää "säröpuolen" vetoa pisteittä, mä oon nyt vaan niin jämähtänyt tuohon lattarijuttuun ja sitä ei oikeen löytynyt. BTW ihan vähän vois seuraavan skaban kestoa lyhentää, kaikin puolin. OMB:t pitäs lailla kieltää |
BigPapa 07.12.2008 20:48:20 (muokattu 07.12.2008 20:48:38) | |
---|
"BigPapa - Bluesmeiningillä mennään, kuten BP:ltä ollaan tavattu kuulemaan. Ei mitään ihmeempää mussutettavaa, perushommaa. Joku uusi mauste tossa soundissa. Kouros tms." Hän hiffasi missä mennään. No, blyys on mun juttu, poikkitaiteet jätän suosiolla muille. Tässä iässä alkaa olla jo silleen orastavasti blyysistä hajulla.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Jucciz 07.12.2008 21:26:32 | |
---|
Joo...kuuntelin noita eilen pikasesti, pieni ihmetyksen aihe oli lähes kaikissa vedoissa se että MIKSI aletaan heti paiskaan kympillä alusta asti kun tohon olis saanut jonkun intromaisen jutun helposti? Samaa mieltä. Mun mielestä tuo eka bassoton kierto oli selvästi intro, joten siihen osaan mielellään varovaisempaa lähestymistä, ja sitten vasta hanat auki kun koko bändi on mukana. Tai näin sanoo mun korvat. |
Kuha 07.12.2008 21:59:56 | |
---|
Perusvarma veto teräskielisellä Tattis, oli nylonilla kuiteskin vetäisty. Nylonkielisen äänitys tuntui vain olevan aika vaikea juttu ja sen takia tuo soundi on vähän kovan kulmikas. Soitosta puhumattakaan. |
Kainz 07.12.2008 23:24:21 | |
---|
Kinnunen kuules, äänestätkös pian? Mun excelin mukaan tasatilanne sielä atm, että ei paineita - ratkasee varmaan vaan pelin noi sun äänet :P Toi mun veto oli nyt vaan tollanen ihme räpellys keskellä yötä jollain guitar rigillä. Niinku sanoin jo osallistessani, et pilitykseksihän se meni hehe. Ei toi fuusio -style oikeen taitu vielä tarpeeks luonnollisesti; joutuu "pinnistelemään" noita fraaseja vaikka täysin improttua homma toki on. Kyllähän tuon "väkinäisyyden" sieltä kuulee, ei hengitä sillai kivasti homma kokonaisuutena. Mut hauskaa oli anyways! - ja jotkut näköjään ihan tykkäski =) |
kivi 07.12.2008 23:40:44 | |
---|
Anteeksi. Ei jaksa, ei pysty äänestämään. Koko viikko ollut 20 tunnin työpäiviä leffan kuvauksissa. Vielä huominen menee samaa rataa, ja sitten jatketaan rauhallisemmin. Mä pääsin arvioissa tähän asti: Sooloskaba 149 Big Papa: Big Papa vetää kiireellä sellaisen still got the bluesin, että fiilis on kuin bussissa tuntematon ja elämän murjoma vierustoveri alkaisi kertoa elämäntarinaansa - samalla kertaa sydäntäsärkevä ja vähän vaivaantunut. Tässä on sellaista suurta fiilistä, joka ylittää normaalin kerronnan rajat: jos kokonaisuus onkin ohut, ovat yksittäiset nuotit sitä upeampia. 1p Kinnunen: Teknisesti tyylipuhdas soolo sellaista lajia musaa, joka ei mua juuri kosketa. Tää on vähän sellaista telkkarikamaa, tiedättehän, viimeisessä neljänneksessä purraan alahuulta ja rypistetään silmät kiinni. Krice: Hyvä soundi. Tää oli oikeasti hauska, vähän samalla tavalla kuin lottoarvontaa on hauska seurata. Pidin erityisesti siitä, kuinka nuotit aina silloin tällöin kuvion lopussa tulee bendin tai vibraaton kautta mukaan biisiin, kun ne ensin ovat kyllikseen seikkailleet omassa maailmassaan. Jäikös tää vähän kesken? 2p Mad Matt: Pikkunäppärää jatskitarointia. Mikä ihmeen tuuba siellä vasemmassa korvassa mölisee? Tarina ei oikein kulje, jää vähän ympäripyöreäksi näin sanottavan puutteessa. Harmillisesti mm. kohdissa 00.15, 00.27, 00.43 ja 00.50 kävellään kuvion ehdoilla ulos biisistä. Mitä enemmän tätä kuuntelee, sitä enemmän harmittaa. Kuha: 00.50 päästään lopulta asiaan, ja hieno slaavilainen melodia jota alussa lupailtiin kuuluu kokonaisuudessaan (ja lopultakin oikeiden sointujen päällä). Valitettavasti se unohtuu juuri ennnen biisin loppua. Kainz: Ja sitten alkoikin duuni, sori. Ens kerralla paremmalla onnella :-D |
ReBeat 08.12.2008 00:04:11 | |
---|
Tattis, oli nylonilla kuiteskin vetäisty. Nylonkielisen äänitys tuntui vain olevan aika vaikea juttu ja sen takia tuo soundi on vähän kovan kulmikas. Soitosta puhumattakaan. Heh, kappas :D No soundi oli kuitenkin kiva. Nyt faktojen jälkeen kun kuuntelen uudestaan, niin on siellä ohuissa kielissä ihan nylon-piirteitä havaittavissa. Noloa. |
velsa 08.12.2008 00:31:41 (muokattu 08.12.2008 00:43:19) | |
---|
miinuspuolena mainittakoon että soolo tuntui polkevan aika paljon samoissa asemissa.......... Joo täytyy myöntää et mä en kyl oo ollenkaan mikään asemapäällikkö.......8) Palasin WW:n toisesta kodista eli tuolta kelluvasta helvetistä ja ihan vaan yksikin veto per risteily saa aina muistamaan että onneksi sitä ei tarvii tehdä työksi......VITTU MÄ VIHAAN LAIVOJA!!!!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Kainz 08.12.2008 00:40:15 | |
---|
Jos joku vielä haluaa äänestellä, niin istun tässä koneen ääressä vielä jokusen tovin. Tuskin kellään niin kovaa kiirettä on skabaa kiinni saada, että moinen haittaisi? Laitan kuitenkin homman poikki ennenku nukkumaan mene - siihen mennessä annetut pisteet huomioin. Kiven pisteitä en huomioi. |
blaekie 08.12.2008 01:10:28 | |
---|
.......... Joo täytyy myöntää et mä en kyl oo ollenkaan mikään asemapäällikkö.......8) Palasin WW:n toisesta kodista eli tuolta kelluvasta helvetistä ja ihan vaan yksikin veto per risteily saa aina muistamaan että onneksi sitä ei tarvii tehdä työksi......VITTU MÄ VIHAAN LAIVOJA!!!!!!!!! Dyy,dyyy,dy,- dy,dy,dy,dy,,dy,dy. dyy, dyy dydydydy, welcome to silja ferries (name your fav. cruiser company here), you may meet some happy people around here, please put your fingers gross, and be lucky, and go to our taxfree shops and enjoy our offerings, you can't get nothing like this elsewhere on this planet Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
friikki 08.12.2008 01:30:54 | |
---|
Tattis, oli nylonilla kuiteskin vetäisty. Nylonkielisen äänitys tuntui vain olevan aika vaikea juttu ja sen takia tuo soundi on vähän kovan kulmikas. Soitosta puhumattakaan. Saako olla utelias Kuha siitä miten tuota Nylonkielistä äänität? Soitat varmaan plekulla tuon soolon? |
Jucciz 08.12.2008 07:28:13 | |
---|
Kiitoksia tukijoille. Mulla on tällä viikolla sen verran tiivistä rypistystä koulussa, etten välttämättä pysty lupaamaan minkäänlaista skabaa ennen perjantai-iltaa. Jos vaan jollakulla riittää paremmin aikaa ja energiaa skaban 150 vetämiseen, luovutan kunniatehtävän mielelläni. |
Kuha 08.12.2008 09:58:59 | |
---|
Saako olla utelias Kuha siitä miten tuota Nylonkielistä äänität? Soitat varmaan plekulla tuon soolon? Konkkamikillä, gaigua on jälkeenpäin lisätty. Plekulla myös. |
Krice 08.12.2008 15:09:40 (muokattu 08.12.2008 15:10:08) | |
---|
Jäikös tää vähän kesken? Minusta tausta loppui vähän kesken, jotenkin. Minultakin meinasi jäädä äänestys väliin, oli sen verran hektistä tuo pelin viimeistely julkaisua varten. |
Kainz 08.12.2008 16:44:27 | |
---|
Minusta tausta loppui vähän kesken, jotenkin. Minultakin meinasi jäädä äänestys väliin, oli sen verran hektistä tuo pelin viimeistely julkaisua varten. Sitähän se teki juu. Niinku aikaisemmin kirjoittelin; tuli kiire tuon taustan kanssa ja väsäsin sen noin kolmessa tunnissa kauheella kiireellä. Tuossa skaban aloitusketjussa seikkaa jo anteeksi pyytelin: "~3h puurtamisella sain tämmöisen aikaan, koettakaa kestää! (ja antakaa anteeksi MIDI-basso + taimivirheet + huonoin lopetus ikinä)". Että pikkasen sillai yllättäen tuo loppu sieltä esiin putkahtaa =) |
MaQ 08.12.2008 19:26:41 | |
---|
Mikäs se pistetilanne 3 sijan jälkeen oli jos ja kun katellaan kuka sieltä vois alkaa vetämään seuraavaa skabaa kun jucciz eip ehi ennen perjantaita. Vai vetääkö kuka haluaa ja ekana ehtii? |
Jucciz 08.12.2008 20:54:21 | |
---|
Mikäs se pistetilanne 3 sijan jälkeen oli jos ja kun katellaan kuka sieltä vois alkaa vetämään seuraavaa skabaa kun jucciz eip ehi ennen perjantaita. Vai vetääkö kuka haluaa ja ekana ehtii? Yleensä kukaan ei vastustele, jos joku vapaaehtoisesti skaban suostuu vetämään. |
BigPapa 08.12.2008 21:19:11 | |
---|
Yleensä kukaan ei vastustele, jos joku vapaaehtoisesti skaban suostuu vetämään. No, saattaa kuitenkin tulla arvostelua esim. taustasta. Se voi hiukan karsia vapaaehtoisuutta. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Eddie 08.12.2008 21:33:46 | |
---|
No, saattaa kuitenkin tulla arvostelua esim. taustasta. Se voi hiukan karsia vapaaehtoisuutta. Pisti ny silti joku tausta. :P Ostetaan soittotaito. |