Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 552 53 54 55 56122 123 124 125 126
BigPapa
09.04.2007 22:32:40 (muokattu 09.04.2007 22:32:55)

hyviä vetoja tuntuu tulevan tähän skabaan.......mahtavaa jätkät!!!!!!!!

Nyt on popula käyny brännvin -flaskalla....sen verran on liekehtivää stuffia...8DDDD
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
Ossi
09.04.2007 22:32:42

näissä temmoissa on pakko kiilata tai sit ei o ihminen.......

Lohdutti! Oikeesti :) Mahtava pohja, vaikkakin vähän kipakka :)
MadMatt
10.04.2007 06:34:29

Mahtava pohja, vaikkakin vähän kipakka :)

Olosuhteiden pakosta mentiin taustassa loopin 158 temmon armoilla. Olis kyllä saanut olla vähän hitaampi.
Oma vetoni on täynnä kaiken maailman time-kökköjä.
stratomaster
10.04.2007 09:06:55

Olosuhteiden pakosta mentiin taustassa loopin 158 temmon armoilla. Olis kyllä saanut olla vähän hitaampi.
Oma vetoni on täynnä kaiken maailman time-kökköjä.

No, voihan välillä olla tollastakin haastetta. Vaikka ei meikäläinenkään puhtailla papereilla tainnu selvitä...
Hank Hill
10.04.2007 11:47:24

Vähänkö kiilaa! Kuulostaa Kalastajatorpan sijasta Keravan Robin'silta muutaman neuvoa-antavan jälkeen..

http://ossi.suntuubi.com/datafiles/ ... erfiles/Media/Sooloskaba76-Ossi.mp3

Shaken not stirred...täähän oli hieno,herätti viboja,lisää tälläisiä vetoja tänne mallintavien matopurkkien ja digitaalisen härpättimien keskelle!
"Like a bird on the wire, like a drunk in a midnight choir, I have tried in my way to be free." Leonard Cohen
Ossi
10.04.2007 11:58:50

Shaken not stirred...täähän oli hieno,herätti viboja,lisää tälläisiä vetoja tänne mallintavien matopurkkien ja digitaalisen härpättimien keskelle!

Wau! Kiitos! Mainittakoon, että mitään en ollut ottanut - suvussa on luonnostaan syntymähulluutta :)
-AjA-
10.04.2007 20:25:26

Huh! Tuli hiki soittaessa taustan päälle :D Melkosta kyytiä.
J.Hollström
10.04.2007 22:06:06
Hemmetin hyviä sooloja ukit pistäneet tulemaan. Mukava tausta tosiaan. Rumpukomppi groovaa kuin Bonzo-vainaalla konsanaan.
velsa
10.04.2007 23:27:49

Hemmetin hyviä sooloja ukit pistäneet tulemaan. Mukava tausta tosiaan. Rumpukomppi groovaa kuin Bonzo-vainaalla konsanaan.

ettei vaan olis vanha vihtahousu ite.........
Kauas on pitkä matka........
stratomaster
11.04.2007 09:43:42

Hemmetin hyviä sooloja jukit pistäneet tulemaan.

Niinpä. :DDD
mammukka
11.04.2007 12:08:45
Toi Velsan tatsi on kyllä.... _________. (Viivalla pitäisi lukea "uskomaton")
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi
velsa
11.04.2007 20:01:05

Toi Velsan tatsi on kyllä.... _________. (Viivalla pitäisi lukea "uskomaton")

se mikä tekniikassa ja teoriassa hävitään,yritetään hyvittää tatsilla...8)...KIITOOOOSH!!!!
WanhaWetäjä
12.04.2007 15:06:03

se mikä tekniikassa ja teoriassa hävitään,yritetään hyvittää tatsilla...8)...KIITOOOOSH!!!!

Joo, Velsa-äijällä on kyllä mielettömän hyvä tatsi!!

Perhana, mä kun luulin että keksin tohon loppuun hyvän jutun kun laitoin kolmiäänisenä pätkän wanhaa Nazareth-hittiä "Bad boy", kun oli meinaan tuo taustariffi kohillaan siihen...

Mutta täällähän olikin jo ainakin kaks käyttänyt samaa kikkaa eli monta skittaa päällekkäin, HOHO!No onneks eri teemat kuitenkin!
Ostan Casion kun täytän 50v...
J.Hollström
12.04.2007 15:10:55
Joo, Velsa-äijällä on kyllä mielettömän hyvä tatsi!!

Yhdyn tähän mielipidéseen. Ja muutenkin kuullut hullunpositiivista juttua miehestä. Rispect.
Kuha
12.04.2007 18:23:23

Ootte jätkät vetäny niin kovia sooloja, että mua hävetti tuo oma rypistys. Tein uuden tilalle, linkki säilyy samana.
Fenkku ja reissumies, siinä varmaan on sellanen pari...
velsa
12.04.2007 20:48:39

Yhdyn tähän mielipidéseen. Ja muutenkin kuullut hullunpositiivista juttua miehestä. Rispect.

alkaa hävettämään.......mut dänks enivei!!!!!
-AjA-
13.04.2007 16:47:42

-no ei oo tästäkään pahaa sanottavaa..saundi ei tässäkään ihan mun makuun..oliko pientä phaseria vähän seassa??

Ei ollu phaseria. Microcubesta classic stack -mallinnus ja pienen pieni chorus tais olla kyllä mukana delayn lisäks. Ja saundi on paska, ei siitä pääse yli eikä ympäri :-D Mä oon ihan hukassa hyvän saundin saamisen kanssa.. en vaan osaa ;-)
kattilakettu
13.04.2007 17:39:54

Ootte jätkät vetäny niin kovia sooloja, että mua hävetti tuo oma rypistys. Tein uuden tilalle, linkki säilyy samana.

..mitä niitä Kuha vaihtelemaan..kele ny mä jourun sitten tai siis saan käydä kuunteleen uusiksi ja miettiin sit myös kaiken uusiksi arvosteluja ja pisteitä myöten.
..sulla mitään hävettävää oo..toisaalta mun miälestä tähän pitäis tehä joku sääntö että voiks vaihtaa sooloa kesken kisan vai ei..eiks se ois vähän niin että sen minkä kirjotin sen kirjotin..
..meinaan vaan kun meikäläisellä on vaan tämmönen kännykä moodeemina ja
nopeus max 112.5 kbs niin tällä nykysellä kisa tempolla..imuutat taustan soitat oman soolon ja kuuntelet muut.. arvostelet niin alkaa jo muutenkin tuntuun liiaksi kokopäivätyöltä saati että pitäis tehä hommat vielä kahteenkertaan..että mitäs on porukat miälipuolta..useimmilla on tiäteski laajakaista et siinä mieles ei varmaan haittaa useimpia..mutta mitäs jos kaikki alkaa vaihtelen sooloja.. täs on jo pari kisaa joutunu jättämään pisteiden annon ohelta väliin kun ei oo kerinny kaikkii kuunteleen..???
@}-,--´--
kattilakettu
13.04.2007 17:50:30

Ei ollu phaseria. Microcubesta classic stack -mallinnus ja pienen pieni chorus tais olla kyllä mukana delayn lisäks. Ja saundi on paska, ei siitä pääse yli eikä ympäri :-D Mä oon ihan hukassa hyvän saundin saamisen kanssa.. en vaan osaa ;-)

-ei se saundi paska ole,ja maku asioitahan nää on..ite käytin aikonaan tosi paljon choorusta...mulle toi Microcube on ihan vieras loota..tää sun saundi vaan ei ollu ehkä ihan paras mahollinen tämmöseen funkahtavaan mikä menis läpi kyllä tommosilla bluussi saundeilla..mut näihän se on että yks tykkää äitistä ja toinen tyttärestä ja kolmas molemmista..
@}-,--´--
Illu
13.04.2007 17:52:32 (muokattu 13.04.2007 17:53:38)
14. Illu: http://personal.inet.fi/surf/illu/Illu_Sooloskaba76.mp3
-tässä ei mulla linkki toiminu kunnolla ja useamman yrityksen jälkeen luovutin..kuitenkin tallennetun n.32 sekunnin perusteella
toteaisin hiema samaa kuin edelliselle että lievää epävireisyyttä olin kuulevinani..ei kuitenkaan niin pahasti kui edellisellä..
ja sama kun edellisell että parempia oot kyllä vedelly..tää ei ollu sun päivä..

Eipä ole juuri ehtinyt kotona käydä kuin nukkumassa tällä viikolla, joten ei ehtinyt oikein tarpeekseen perehtyä. Mutta tausta oli niin herkullinen, että jotain piti vetää. Ja kiva kuulla, että parempiakin on vedelty ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)