esp-emakko 30.01.2005 16:47:12 | |
---|
typerät naiset.. voisivat opetella arvostamaan trashia.. Minäpä arvostan :D Henk. koht. naisnäkökulmaa toisin tänne, kertomalla että siitä ei paljon näkymä parane visuaalisesti (niin visuaalisesti ku auditiivisesti) kun äijä mättää räkä poskella hiestä märkänä hyvin alavireisellä kepillä jotain hyvin melankolista (tosin melodista) ja letti lentää, oli se sitten pitkä tai lyhyt- uijui.. Ja hyvähän teidän on siellä miettiä mikä puree naisiin. Mua katsottiin kieroon Finnish Metal Expossa ku ESP:n osastolla ravasin vähän väliä kuolaamassa ja testailemassa, paukuttamassa Rammsteinia ja Metallicaa.. Mut siinähän mulkkaatte ;) Elämässä pitää olla säröä ,,/ |
toxic 30.01.2005 16:51:10 | |
---|
Mua katsottiin kieroon Finnish Metal Expossa ku ESP:n osastolla ravasin vähän väliä kuolaamassa ja testailemassa, paukuttamassa Rammsteinia ja Metallicaa.. Mut siinähän mulkkaatte ;) No mitäs soitit enter sandmania :D |
esp-emakko 30.01.2005 17:02:21 (muokattu 30.01.2005 17:11:35) | |
---|
No mitäs soitit enter sandmania :D Ah näitä ennakkoluuloja.. Niin.. sitäpä justiinsa.. sitäpä sitä.. kun naiset ei muuta voi osata.. Ärr. Mä luulin että musa on pääasia eikä se että soittaako sitä tissillinen ja tissitön olento.. Jos se oma juttu sattuu olee metalli eikä tiktak ni ei liene rikos. Meni hieman off topic mut hyvähän teidän on :P Elämässä pitää olla säröä ,,/ |
saha 30.01.2005 17:26:25 | |
---|
Ah näitä ennakkoluuloja.. Niin.. sitäpä justiinsa.. sitäpä sitä.. kun naiset ei muuta voi osata.. Ärr. Mä luulin että musa on pääasia eikä se että soittaako sitä tissillinen ja tissitön olento.. Jos se oma juttu sattuu olee metalli eikä tiktak ni ei liene rikos. Meni hieman off topic mut hyvähän teidän on :P Niin, hyvähän meillä... tuskissamme yritämme mieliksi olla. tatsi=volyymi nopeus=tunne
kalamies#2 >-)))>
curveball |
Ostinaatio 30.01.2005 17:33:28 | |
---|
Ah näitä ennakkoluuloja.. Niin.. sitäpä justiinsa.. sitäpä sitä.. kun naiset ei muuta voi osata.. Ei se ole siitä kiinni, kun tunnetusti kaikki truu-hevikitaristit (sukupuolesta riippumatta) käy soittelees jotain Master of puppets riffiä tai Onen täppingiä musiikkikaupoissa. Tai siellä on aina yks sellanen vuorokaudenajasta riippumatta. Tuli vaan sellanen mielikuva. "Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein |
toxic 30.01.2005 17:43:03 | |
---|
Ah näitä ennakkoluuloja.. Niin.. sitäpä justiinsa.. sitäpä sitä.. kun naiset ei muuta voi osata.. Ärr. Meinasin just tätä: Ei se ole siitä kiinni, kun tunnetusti kaikki truu-hevikitaristit (sukupuolesta riippumatta) käy soittelees jotain Master of puppets riffiä tai Onen täppingiä musiikkikaupoissa. Tai siellä on aina yks sellanen vuorokaudenajasta riippumatta. Tuli vaan sellanen mielikuva. |
esp-emakko 30.01.2005 21:07:27 (muokattu 30.01.2005 21:11:44) | |
---|
Niin, hyvähän meillä... tuskissamme yritämme mieliksi olla. Onhan se ihan kiva tarkoitus.. kai.. vaik mä kyl luulen et ei sen naisten tunteisiin vetoavalla herkkisjammailulla ei perimmäisenä pointtina oo se miellyttäminen.. ;) "säälipillua säälibiiseillä" sano joku joten mitä sitä marttyyriä leikkimään. :D mut jos ei akka tykkää ni potki pellolle?? Niin mä tekisin jos olisin mies..? Tai en mä ainakaan ottais mitään popparipoikaa? Mitä sitä suotta ulvottamaan lässytiläätä jos voi soittaa tosimusiikkia. On niitäkin naisia jotka sen päälle ymmärtää. Kai?? Onhan??! Ei kai tää koko maailma voi olla itkusta ja ruusunkukista rakennettu.. Buah. Jepjep ymmärsin sitten hetikohta että ettei kritiikin aiheena ollut nainen vaan hiekkamies.. Kai mä sittenkin oon tyypillinen femakko jos onnistuin heti tajuamaan väärin.. *ruosk* Hohhoooooo ja rokki soi poks poks Pitäis varmaan laittaa kylttejä musakauppoihin et "NO STAIRWAY TO HEAVEN" niinku Wayne's Worldissa.. Elämässä pitää olla säröä ,,/ |
esp-emakko 30.01.2005 21:09:28 (muokattu 30.01.2005 21:14:07) | |
---|
Ai niin.. Metalli kunniaan ,,/ Elämässä pitää olla säröä ,,/ |
toxic 30.01.2005 21:12:35 | |
---|
Pitäis varmaan laittaa kylttejä musakauppoihin et "NO STAIRWAY TO HEAVEN" niinku Wayne's Worldissa.. Heh... PITÄS! |
esp-emakko 30.01.2005 21:15:39 | |
---|
Heh... PITÄS! Vähän niillä työntekijöillä varmaan on ikuinen fobia noihin klassikoihin. Vähemmästäkin menis varmaan psykoosiin. Elämässä pitää olla säröä ,,/ |
toxic 30.01.2005 21:27:39 | |
---|
Vähän niillä työntekijöillä varmaan on ikuinen fobia noihin klassikoihin. Vähemmästäkin menis varmaan psykoosiin. :D Kyllä siellä vissiin vituttaa, kun kuulee 15 minuuttia kitaran soittoa harrastaneiden versioita paranoidista, smoke on the waterista, enter sandmanista, stairway to heavenista, smells like teen spiritistä... Yöööh... |
esp-emakko 30.01.2005 21:35:30 | |
---|
:D Kyllä siellä vissiin vituttaa, kun kuulee 15 minuuttia kitaran soittoa harrastaneiden versioita paranoidista, smoke on the waterista, enter sandmanista, stairway to heavenista, smells like teen spiritistä... Yöööh... Ehkäpä ehkä.. suurin osa niistä päätyy varmaan laitokseen missä ne sitte kuola valuen mutisee pakkopaidoissaan.. smouk on woooooteeeeer.. äybädäy.. ja heiluu eestaas. mä en enää ikinä soita mitään noista. Elämässä pitää olla säröä ,,/ |
Paperilyhty 30.01.2005 22:15:14 (muokattu 30.01.2005 22:15:24) | |
---|
typerät naiset.. voisivat opetella arvostamaan trashia.. Mistä muka tiedät, etteivät jo arvosta? Minusta nämä teidän tyttö-topicit on kyllä hauskoja eli huvittavia. Jatkakaa ihmeessä. Minä jatkan niille nauramista, haha! Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Kapt. Bratislava 31.01.2005 09:08:23 | |
---|
Oletteko te kenties kokeillu tätä? Antakaa jotain hyviä biisejä. Soittelin tuossa viikonloppuna kaikkea kivaa kauniille tytölle. Klasaribiisit toimii aina. Soitin tutkinto-ohjelmistoa, Villa-Lobosin choroja ja Bachia, mutta vasta Recuerdos de la Alhambra toimi kunnolla..:D Yltiöromanttista ja siirappisuutta, siitä ne naiset pitää. "Taiteilija ei harjoittele vaan kokee." - C.Christensen |
esp-emakko 31.01.2005 11:20:56 | |
---|
Yltiöromanttista ja siirappisuutta, siitä ne naiset pitää. Yhhyh.. Elämässä pitää olla säröä ,,/ |
saukkinen 31.01.2005 12:03:43 | |
---|
Sonata Arctican - Tallulah, ja johan kaatuu ;) Se on pullo Jack Danielsia ja sohvalle nukkumaan. |
Executioner 31.01.2005 17:12:38 | |
---|
typerät naiset.. voisivat opetella arvostamaan trashia.. Voi kuules. Täällä päässä arvostetaan eniten juuri thrash-metallia. Miuhun ei varmaan mitkään hempeilybiisit tehoaisi, kunnon riffittelyä sen olla pitää. Mutta mitä mieltä ovat miehet kitaraa soittavista tytöistä? Tarkoitan tällä nyt enemmänkin tiukkaa riffittelyä harrastavista hevitytöistä, jotka osaavat soittaa vähän muutakin kuin Metallicaa. Explicit gore is what I need. |
Starlia 31.01.2005 17:22:07 | |
---|
Viikonloppuna tuossa oli pienet pippalot. Ihmiset (siis tytöt) sitten pyysivät soittamaan jotakin . Siinä sitten tuhannen jurrissa vetelin taustan päälle Steve Vain "Crying Machinen" ja "For The Love Of Godin". Kommenteista päätellen tykkäsivät. Harmi vain että olen varattu ihminen. Muuten olisi voinut jopa onnistaa :D |
toxic 31.01.2005 17:28:52 (muokattu 31.01.2005 17:31:45) | |
---|
Mutta mitä mieltä ovat miehet kitaraa soittavista tytöistä? Tarkoitan tällä nyt enemmänkin tiukkaa riffittelyä harrastavista hevitytöistä, jotka osaavat soittaa vähän muutakin kuin Metallicaa. Mä rakastan sua! Joo-o Edit: Mukavaa kuunneltavaa/kateltavaa sellanen olisi. Aah... Lita Ford... :D |
esp-emakko 31.01.2005 19:06:58 (muokattu 31.01.2005 19:27:08) | |
---|
Mä rakastan sua! Joo-o Ihan ku mäkin olisin saanu kuulla ton kommentin soiton tiimoilta ennenkin.. :D Vaik silti mä en osaa nähdä eroa nais- ja mieskitaristin välillä.. taitaa olla niin et sama se kuka soittaa ni kyl heruis ;) eiköhä kaikki hevikitaristit osaa muutaki ku metallicaa.. Elämässä pitää olla säröä ,,/ |