Aihe: Gallup: Otatko tunteja
1 2 3 4 5 6
Invader
20.02.2008 00:28:26
En. Otan minuutteja ja sekunteja.

..

No en ota tunteja. :)
Tai sitten ei..
Jozzy
20.02.2008 11:36:41 (muokattu 20.02.2008 11:38:21)
Ensimmäiset pari vuotta tuli itse opeteltua perusteita. Nyt oon vuoden käynyt tunneilla syventämässä tietoja sekä taitoja ja oon kyllä edistyny nyt paljon paremmin. Voi olla esim. jazziin aika vaikeeta perehtyä ja opetella soittamaan jos ei oo joku neuvomassa. Toki jos jaksaa ite nähdä enemmän vaivaa ni mikäs siinä. Ennen kaikkea tunneilla käymisestä saa aina vähän lisäintoa et jaksaa harjotella ja opetella jotain uutta.
*Giant Green*
Hillboy
25.02.2008 21:21:12

Sähkökitaran sain toissa vuoden marraskuussa. Sitä ennen olin soitellut bassoa parin kaverin kanssa "bändissä" about vuoden... maaliskuussa 2007 ajattelin, että josko piruuttani hakisin musiikkiopistoon... ja pääsin perskeles sisälle vielä! :D Kesällä otin sitten jonku vajaan kymmenen tuntia kaverilta, joka täällä kulkee nickillä Guitarhell... Lähinnä perusjuttuja, kuten demppausta, bendauksia, vibratoa, erilaisia asteikoita ja lopulta kateltiin jo jotain tilutuksen tapaistakin, vaikkei siitä meikäläisen silloisella koordinaatiolla tullut oikeastaan yhtään mitään... kova halu oli kuitenkin oppia tiluttamaan, täppäämään ja sweeppaamaan :P Vaikka! Eihän se vieläkään kyllä onnistu yhtään, mutta puolen vuoden musiikkiopiston kitara- ja teoriatuntien myötä on oppinut tosissaan hahmottamaan paljon paremmin, mitä soittaa, vaikkei vielä koe osaavansakaan juuri mitään. Nyt 2/3 tutkinnot lähestyy teoriassa ja sähkökitarassa...

Suosittelen siis tuntejen ottamista joko yksityisesti tai oppilaitoksen kautta jokaiselle. Usein opettaja ja/tai muuten vaan paremmin osaava pystyy ihan muutamallakin oppitunnilla näkemään/ löytämään ne kohdat, joista kehitys hannaa sillä hetkellä pahiten ja osaa sitten tönätä oikeaan suuntaan kehityksessä... itse opetellen tulee helposti opittua jotain ratkaisevaa ja pientä hiukan erilailla kun olisi ehkä parasta ja "väärin opitun oppiminen uudelleen (oikein)" onkin sitten järrrrrrisyttävän Persiöstä!

Keep on Rockin'!
"Fareri on kuin Ferrari, italialainen ja aivan liian nopea."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)