Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 5 6 7 8122 123 124 125 126
Mazah
11.03.2008 20:53:39 (muokattu 11.03.2008 21:15:16)

Kylläpä näyttää jengiä kiinnostavan kun tausta onkin metallisempaa mallia =) Ei voi aina voittaa.

Edit. Odotan aivan vilpittömästi skabojen jazz/blues-osaston kerman vetoja, mitä jätkät keksivät tämän taustan päälle omastani poikkeavan perspektiivin ansiosta. Tässä on todella armolliset paikat oppia jotakin.

Nikander: Katoppas, muistelisin äijän vedelleen melko mallikkaasti joskus muutaman kymmentä skabaa sitten =)
www.myspace.com/themetalmonk www.myspace.com/avenie www.crimsonlotus.org http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3
mos6581
11.03.2008 21:13:06
Kylläpä näyttää jengiä kiinnostavan kun tausta onkin metallisempaa mallia =) Ei voi aina voittaa.

Edit. Odotan aivan vilpittömästi skabojen jazz/blues-osaston kerman vetoja, mitä jätkät keksivät tämän taustan päälle omastani poikkeavan perspektiivin ansiosta. Tässä on todella armolliset paikat oppia jotakin.

Elä kato hättäile, lauantaihin on vielä pitkä matka hehe.
Mut saas nähdä, hevi ei oo oikein mun juttu kun kykenen maksimissaan kolme nuottia kymmeneen sekuntiin vetämään ja muutenkin viimeaikoina ollu vähä hukassa taas soiton ja soundien kanssa. Kahellaan.

Seuraavan skaban vetää Ambitus. :)
BigPapa
11.03.2008 21:19:21

Nikander: Katoppas, muistelisin äijän vedelleen melko mallikkaasti joskus muutaman kymmentä skabaa sitten =)

Tohon uppois Albert King aika hyvin, mutta en viitti....
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
WanhaWetäjä
12.03.2008 12:31:54

Metallitausta>metallimies voittaa>uusi metallitausta>metallimies voittaa ....tässä sitä taas ollaan, HOHO!

Ehkä ne jotain keksii?
Mun kokemukseni metallista rajoittuvat keikkoihin "Metalliliiton" kesätpahtumassa Teiskon Murikassa, ja siellä ei todellakaan soitettu metallia,HOHO!

"Rantakoivu", d-molli ja yy kaa koo...voisko seuraava tausta olla vaikka valssia?
yy kaa...mikä laatikko?
Ambitus
12.03.2008 13:18:33

Seuraavan skaban vetää Ambitus. :)

ÖööÖöÖö...On kyl magee tausta ja mukavan erilainen mut en tiä kerkeekö sitä osallistumaan. kattellaan...ehkä sitä vois yön pimeinä tunteina soheltaa jotain nartsalle.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Mazah
12.03.2008 14:03:21

Metallitausta>metallimies voittaa>uusi metallitausta>metallimies voittaa ....tässä sitä taas ollaan, HOHO!

Eipäs nyt olla niin skeptisiä... Itsekin on tullut aikoinaan kaikenlaista yritettyä sooloskabojen taustoihin (vaikka nämä viimeset onkin menneet ihan puhtaasti fiilis pohjalta sen enempää ajattelematta...)
www.myspace.com/themetalmonk www.myspace.com/avenie www.crimsonlotus.org http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3
J.Hollström
12.03.2008 14:07:18
http://mp3.jucciz.com/other/jucciz120.mp3

Nyt vois lohkaista vaikka semmosen hohon tähän.

Tosta suosikkiorkasta aloin jo vähän haisteleen että mitäs mitäs...
Point-to-point ripuliranne
Jzci
12.03.2008 15:22:16 (muokattu 12.03.2008 15:24:42)

Minusta taas lähinnä tuntuu että koko skaba on alusta asti kiertänyt näin että blues/rock -henkinen tausta -> joku palstan bluesrockguruista voittaa -> uusi blues/rock tausta -> jne. Kyllä välistä tulee aina tietenkin jotain vähän rankempaa rokkia ym. mutta selkeät metallitaustat ovat mielestäni laskettavissa yhden käden sormilla.

E: Ja mainittakoon vielä että ei minulla ole tähän mitään valittamista, kunhan vain huomioin. Yleensä olen ollut taustojen tasoon vähintäänkin erittäin tyytyväinen.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
WanhaWetäjä
12.03.2008 15:29:36

Eipäs nyt olla niin skeptisiä... Itsekin on tullut aikoinaan kaikenlaista yritettyä sooloskabojen taustoihin (vaikka nämä viimeset onkin menneet ihan puhtaasti fiilis pohjalta sen enempää ajattelematta...)

Ei kyllä mä olen ihan vaan perusrealisti ja tiedän rajani, kuin myös luulen aavistavani miten tämä(kin) kisa etenee.
Mielenkiintonen tausta kylläkin, ehkä tuun toisiin ajatuksiin jos ja kun tuota paremmin kerkiän kuunteleen ja analysoimaan.

Mutta nyt pitää lähtee soittaan "Pyynikki"-valssi, f-molli, ja monta muuta yhtä
suurta merkkiteosta, eteläpohjalaisille turakaisille!HOHO!
yy kaa...mikä laatikko?
Mazah
12.03.2008 16:45:43

Oho! Skebaristi pisti melko kovan vedon! Ja hienolla soundilla vieläpä.
SikaSilu
12.03.2008 18:34:43
Se nyt mulle yks hailee, mitä se tausta on. Näillä taidoilla ei ole mitään saumaa kärkikastiin, saatikka voittoon, niin aivan sama :) Mulle on saavutus jo sinänsä, että olen kehdannut näitä virityksiäni muitten kuuluville laittaa. Välillä sitä kyllä masentaa kuunnella jotain teiniä, joka on soitellut muutamia vuosia ja kuitenniin soittaa mut suohon heittämällä skabassa kun skabassa.
"Watch my back" sano kyttyräselkä...
ruusteri
12.03.2008 20:54:43

Niinpä! Helvetin hyvin vedetty.
Skebaristi
12.03.2008 21:59:14

Kiitoksia! Amplitube 2:lla vetäsin :P
Möö
Krice
14.03.2008 08:46:28

Oon kateellinen nuista Skebaristin tilutaidoista.
Örr
15.03.2008 19:34:10
Hmm olisin kyllä voinu jättää lisäämättä ton karmeen mössön.
Mutta ehkä sitten ens kerralla.
Mitä rumempi mies sitä kauniimmat soolot.
mos6581
15.03.2008 21:36:34
Yllättävän vähän sooloja vaikka noinkin laadukkaan kuulonen tausta oli. Vaikka mikäs minä tässä oon sanomaan kun en itekkään saanu mitään aikaseks. Liikaa bluussipatuja tällä voorumilla nii ei hevit mee läpi! 8)
Lennu
15.03.2008 21:43:41

Yllättävän vähän sooloja vaikka noinkin laadukkaan kuulonen tausta oli. Vaikka mikäs minä tässä oon sanomaan kun en itekkään saanu mitään aikaseks. Liikaa bluussipatuja tällä voorumilla nii ei hevit mee läpi! 8)

Mä oon kyllä hiivimies, mutta nyt ei ehtiny osallistumaan.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
MadMatt
15.03.2008 21:46:44

Ei meitä liikaa oo. Mutta kun meillä on tuo roots-skabakin niin tälläiset taustat jää helposti toiseksi. Välillä on ihan mukavakin soitella "outoon" taustaan mut nyt ei yksinkertaisesti ehtinyt.
Nothin' but the blues
MaQ
15.03.2008 21:49:04 (muokattu 17.03.2008 00:38:23)
Wanhawetäjän soolo... missäs tuollanen humppakitaristi esiintyy, tuun heti kattomaan keikan :)
SikaSilu
15.03.2008 22:09:50
Juu kyllä näytti WW närhen munat :D
"Watch my back" sano kyttyräselkä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)