ire25 08.05.2007 13:49:45 | |
---|
huh huh, tänään tapaamaan kitaransoiton opettajaa. jännittää niin paljon että oksettaa. mutta, pakkohan se on mennä jos haluaa oppia kitaraa soittamaan. ei toi itseopiskelulla kyllä lähde toimimaan. ja se on hyvä kun se ei oo niin hirveän kalliskaan. |
InYourFace90 08.05.2007 16:51:05 | |
---|
huh huh, tänään tapaamaan kitaransoiton opettajaa. jännittää niin paljon että oksettaa. mutta, pakkohan se on mennä jos haluaa oppia kitaraa soittamaan. ei toi itseopiskelulla kyllä lähde toimimaan. ja se on hyvä kun se ei oo niin hirveän kalliskaan. Juu juu. Hyvähän se on, että meet. Up The Irons! |
Sharr 08.05.2007 16:54:05 | |
---|
Eihän siinä mitään jännitettävää oo :P |
Karipiirto 08.05.2007 16:57:40 | |
---|
huh huh, tänään tapaamaan kitaransoiton opettajaa. jännittää niin paljon että oksettaa. mutta, pakkohan se on mennä jos haluaa oppia kitaraa soittamaan. ei toi itseopiskelulla kyllä lähde toimimaan. ja se on hyvä kun se ei oo niin hirveän kalliskaan. Jahka homma pääsee kunnolla käyntiin niin pian olet jo tekijämies. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
ire25 09.05.2007 15:03:41 | |
---|
kävin siellä soiton opettajalla. parin viikon päästä menen toiselle opettajalle, jospa tämä olis sitten mieleinen opettaja. |
Karipiirto 09.05.2007 15:11:15 | |
---|
kävin siellä soiton opettajalla. parin viikon päästä menen toiselle opettajalle, jospa tämä olis sitten mieleinen opettaja. Mikäs ekassa oli vikana? "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
ire25 09.05.2007 15:16:14 | |
---|
Mikäs ekassa oli vikana? sen opetus oli sellasta että mä tuskin tulen mitään oppimaan, mulle on jo koulussakin ollu vaikeeta oppiminen. opettajan pitää olla sellanen että saa asiat suunnilleen rautalangasta vääntää. mä tosiaan odotin toisenlaista opetus tyyliä. ja eikä sekään ainut asia ole miks vaihdan opettajaa, joku siinä oli että en tykännyt yhtään. ja eikös sen opettajan pidä olla sellanen että mielellään menee tunneille. ihmehän se olis ollu jos kerralla ois tää homma menny putkeen. |
Karipiirto 09.05.2007 15:23:30 (muokattu 09.05.2007 15:24:23) | |
---|
sen opetus oli sellasta että mä tuskin tulen mitään oppimaan, mulle on jo koulussakin ollu vaikeeta oppiminen. opettajan pitää olla sellanen että saa asiat suunnilleen rautalangasta vääntää. mä tosiaan odotin toisenlaista opetus tyyliä. ja eikä sekään ainut asia ole miks vaihdan opettajaa, joku siinä oli että en tykännyt yhtään. ja eikös sen opettajan pidä olla sellanen että mielellään menee tunneille. ihmehän se olis ollu jos kerralla ois tää homma menny putkeen. Joo kyllähän se niin on että tunnille menon pitäis olla mukavaa. Toivottavasti seuraavalla natsaa. :) Edit. Kirjoitusasua muotoilin. :) "There's no roll!
ire25 09.05.2007 15:29:49 | |
---|
Joo kyllähän se niin on että tunnille menon pitäis olla mukavaa. Toivottavasti seuraavalla natsaa. :) Edit. Kirjoitusasua muotoilin. :) niimpä. ja kyllähän se varmasti opettaa osaa mutta sekin on oppilaasta kiinni tuleeko tuloksia.... |
ire25 11.05.2007 08:59:11 | |
---|
huvittaa kun mua jo pyydettiin soittamaan kitaraa kesällä siskon häihin =) ei todellakaan tule onnistumaan, sanoin että enhän mä edes osaa soittaa kun vasta perussoinnut. |
Karipiirto 11.05.2007 21:55:41 | |
---|
huvittaa kun mua jo pyydettiin soittamaan kitaraa kesällä siskon häihin =) ei todellakaan tule onnistumaan, sanoin että enhän mä edes osaa soittaa kun vasta perussoinnut. Mulla oli sama juttu rippikoulussa aikoinaan. Olin ehkä soittanut jotain vuoden ja osasin justiin ne soinnut(olin kaikkea muuta kuin aktiivinen niihin aikoihin kun ei nettiä kotona ollut ja tabseista en ollut kuullutkaan). Se rippikoulun pitäjä, sellanen parikymppinen likka, sai tietää että mulla on kitara samoin ku yhdellä toisella tyypillä ja se sai mielestään loistavan ajatuksen että jompikumpi meistä säestääs siinä komfirmaatiotilaisuudessa esitettävää rippilaulua. No tämä toinen kaveri sitten onnistu sysäämään koko homman mulle, jolla ei siis ollut mitään käsitystä tahtilajeista ja esiintymisestä. Olin siihen aikaan soitellut vain yläasteen musatunneilla ja ilman rumpuja soitto tuntui oudolta ajatukselta. Selvisin siitä onneksi sitten yksinkertaisesti niin että en tuonut kitaraa mukanani siihen tilaisuuteen. "There's no roll!
ire25 12.05.2007 16:36:04 | |
---|
mä sanoin siskolle suoraan ettei tietookaan että soittasin sen häissä =) vois olla aika hiostava tilanne :) tänään kävin ostamassa musaliikkeestä kotelon tolle akustiselle, ja ai että mikä himo iski niihin sähkökitaroihin. kysyin myyjältä paljon tulee maksamaan sähkis ja vahvari, niin se suositteli sitä aloittelijan pakettia, se maksais 235 euroo. ja maanantaina käyn ostamassa sen. se sano ettei ne mitään lelupaketteja myy joten se on varmasti ihan hyvä. |
Dunga 12.05.2007 16:47:40 | |
---|
mä sanoin siskolle suoraan ettei tietookaan että soittasin sen häissä =) vois olla aika hiostava tilanne :) tänään kävin ostamassa musaliikkeestä kotelon tolle akustiselle, ja ai että mikä himo iski niihin sähkökitaroihin. kysyin myyjältä paljon tulee maksamaan sähkis ja vahvari, niin se suositteli sitä aloittelijan pakettia, se maksais 235 euroo. ja maanantaina käyn ostamassa sen. se sano ettei ne mitään lelupaketteja myy joten se on varmasti ihan hyvä. Mikä kitara ja vahvistin siihen pakettiin kuuluu? Liian sinisilmäinen ei kannata olla, jos ei ole tietämystä kamoista. Myyjillä ovat valitettavan usein ne euronkuvat silmissä. "Silmät seisoo ylväänä missä viinamäki häämöttää / henkivaltain syvintä yhteyttä käy etsimään /
gambina ratsunasi ryyppäyksen pyhimpään" |
ire25 12.05.2007 17:00:24 | |
---|
no siinä oli kaksi pakettia, toinen oli se fender merkkinen ja toisesta en ollu ihan varma, mutta se paketti mis oli niin oli punanen. |
ire25 12.05.2007 21:24:20 | |
---|
|
Iiphii 13.05.2007 01:30:03 | |
---|
Eiköhän tuo ole se ehdoton "Muusikoiden.net suosittelee" kotivahvistin. Osta ihmeessä. HOHO! |
Hammermul 13.05.2007 02:12:41 | |
---|
huvittaa kun mua jo pyydettiin soittamaan kitaraa kesällä siskon häihin =) ei todellakaan tule onnistumaan, sanoin että enhän mä edes osaa soittaa kun vasta perussoinnut. Ihan turha tuollaisia on pelätä. Mä olin vuoden soittanut, kun esiinnyin siskon kanssa isän häissä useamman biisin verran. Lisäks jamiteltiin vielä muiden kanssa ties kuinka monta biisiä sen jälkeenkin. Jos on perusjutut hanskassa ja vähän rytmitajua, niin säestyksessä pärjää vallan mainiosti. Koita ihmeessä! Se on todella palkitsevaa. MicroCube on vallan mainio kotivahvistimeksi. Itse omistan sellaisen ja haulla löytyy paljon juttua täältäkin. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
ire25 13.05.2007 09:30:44 | |
---|
Ihan turha tuollaisia on pelätä. Mä olin vuoden soittanut, kun esiinnyin siskon kanssa isän häissä useamman biisin verran. Lisäks jamiteltiin vielä muiden kanssa ties kuinka monta biisiä sen jälkeenkin. Jos on perusjutut hanskassa ja vähän rytmitajua, niin säestyksessä pärjää vallan mainiosti. Koita ihmeessä! Se on todella palkitsevaa. MicroCube on vallan mainio kotivahvistimeksi. Itse omistan sellaisen ja haulla löytyy paljon juttua täältäkin. jos ne häät olis vuoden päästä ollu, niin mielelläni menisin soittamaan, mutta ei näin vähän aikaa soitelleena kykene. ja tuo microcube ei oo edes kallis. mistä kaikista musiikkiliikkeistä niitä saa?? mieluiten käy paikanpäältä ostamassa kuin netistä tilaa, posti kuitenkin hajottaa sen kuljetuksen aikana. |
Karipiirto 13.05.2007 12:49:47 | |
---|
mistä kaikista musiikkiliikkeistä niitä saa?? Jotakuinkin kaikista. Itse olen bongannut kaikista liikkeistä missä olen käynyt. :) "There's no roll!
ire25 13.05.2007 14:05:36 | |
---|
Jotakuinkin kaikista. Itse olen bongannut kaikista liikkeistä missä olen käynyt. :) olrait. nyt se on sitten päätetty minkälaisen kitaran ostan, tällaisen: http://www.power-sound.fi/product_i … hp?cPath=21_30&products_id=1243 ja sitten se microcube siihen lisäksi. ois tos 250 ekee säästös, viel tarttis 200 et saa vahvarin ja kitaran kerralla ostettuu. eipä tuu hirveen kalliiksi. |