Focke Wulf 03.08.2007 01:03:23 | |
---|
Friedmanille pieni vinkki. Pisteen, kysymysmerkin ja huutomerkin jälkeen painetaan space-näppäintä eli sitä pitkää vaakatasossa olevaa näppäintä näppäimistön alaosassa, jota myös painat sanojen välissä. Tämän painalluksen jälkeen tulee iso kirjain, koska uusi lause aloitetaan isolla kirjaimella. Ei ole mukavaa lukea viestejä joista ei saa selvää ulkomuotonsa takia. Eiks ton olis voinu laittaa pikaviestinä? kyl se metallica muuttu ku cliff lähti... Life is hard, then u die |
Friedman 03.08.2007 10:09:29 | |
---|
Friedmanille pieni vinkki. Pisteen, kysymysmerkin ja huutomerkin jälkeen painetaan space-näppäintä eli sitä pitkää vaakatasossa olevaa näppäintä näppäimistön alaosassa, jota myös painat sanojen välissä. Tämän painalluksen jälkeen tulee iso kirjain, koska uusi lause aloitetaan isolla kirjaimella. Ei ole mukavaa lukea viestejä joista ei saa selvää ulkomuotonsa takia. joo no pahoittelen jos toi mun kirjoitustyyli jotenkin saa ihmiset sekoamaan ja kuolemaan. koitan jatkossa onnistuu paremmin;) juu kyl se cliffin lähtö aiheutti aika muutoksen. miten sitten musiikki ois tullu muuttumaan jos cliff ei olisikaan lähtenyt luotamme? uskotaan että siitä olisi tullut nopeampaa ja melodisempaa heviä mut tiedä sitten. |
losalvaros 04.08.2007 23:16:59 | |
---|
joo no pahoittelen jos toi mun kirjoitustyyli jotenkin saa ihmiset sekoamaan ja kuolemaan. koitan jatkossa onnistuu paremmin;) juu kyl se cliffin lähtö aiheutti aika muutoksen. miten sitten musiikki ois tullu muuttumaan jos cliff ei olisikaan lähtenyt luotamme? uskotaan että siitä olisi tullut nopeampaa ja melodisempaa heviä mut tiedä sitten. Spekuloinnin suo on loputon ja sinne kyllä uppoaakin helposti. "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
Friedman 08.08.2007 23:22:38 | |
---|
luulen et metallica jatkaa ainakin vielä seuraavat kymmenen vuotta ku vielä ei mitää ikäloppuja läheskää oo. jos jatkaa ni montakohan suomen keikkaa ne vetäis viel?:) |
IhmeHeebo 09.08.2007 00:16:49 | |
---|
luulen et metallica jatkaa ainakin vielä seuraavat kymmenen vuotta ku vielä ei mitää ikäloppuja läheskää oo. jos jatkaa ni montakohan suomen keikkaa ne vetäis viel?:) Liian vähän Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin.
-Bonecrusher
...And justice for All |
_slash 09.08.2007 13:39:20 | |
---|
Hetfield on äijä!!! |
Morhange 09.08.2007 14:17:19 | |
---|
Meillä on PA, meillä on bussi, niitä ei meiltä kukaan vie! |
Sälski 09.08.2007 21:58:58 | |
---|
Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
Morhange 09.08.2007 23:48:34 | |
---|
Makuasioista ei passaa kiistellä, sano mäyräkoira ku muniasa nuoli.. Meillä on PA, meillä on bussi, niitä ei meiltä kukaan vie! |
Räkkipeli 10.08.2007 19:58:54 (muokattu 10.08.2007 22:48:09) | |
---|
Mies on kieltämättä yksi idoleistani. Saa toista yhtä taitavaa ja hienoa laulajaa hakea, sekä yhtä fiksua ja karismaattista ihmistä. Niitä on harvassa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
IhmeHeebo 10.08.2007 22:44:38 | |
---|
Mies on kieltämättä yksi idoleistani. Saa toista yhtä taitavaa ja hienon kuulosita laulajaa hakea, sekä yhtä fiksua ja karismaattista ihmistä. Niitä on harvassa. Täällä olis yksi (hymiö) Ois kiva nähä minkälaista olis Metallica vaikka Mustainen vetämänä Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin.
-Bonecrusher
...And justice for All |
Ziggy Bubba 10.08.2007 22:53:16 | |
---|
Ois kiva nähä minkälaista olis Metallica vaikka Mustainen vetämänä Turha tuota on miettiä - eiköhän tuo kuulostaisi hyvin pitkälti Megadethiltä. Laulumiehenä tuo Taavi ei kyllä ikinä ole kummoinen ollut, mutta kitaristina ja säveltäjänä kyllä aika kovatasoinen heppu. You said a' what now? |
Friedman 11.08.2007 08:26:07 | |
---|
kylhän tuo dave on tehny batterystä coverin. |
Hepetintti 11.08.2007 08:27:51 | |
---|
kylhän tuo dave on tehny batterystä coverin. Melkeimpä uskallan luvata ettei ole. Se mikä ei ole paskaa on ehdottomasti kusta. |
Moimies 11.08.2007 12:23:06 | |
---|
kylhän tuo dave on tehny batterystä coverin. Megadeth.comin faq:sta: Did Megadeth ever cover "Battery"? No. Archt!!! |
Sutela 11.08.2007 17:00:40 | |
---|
kylhän tuo dave on tehny batterystä coverin. Ettet vain olisi käyttänyt vertaisverkkoja? |
Stalkah 12.08.2007 18:06:04 | |
---|
kylhän tuo dave on tehny batterystä coverin. kilpailevat bändithän tekee toistensa kappaleista covereita. vaikkei Megadeth ja Metallica enää nyt niin kilpailekaan, niin tuskinpa vaan. tuo Megadeth.com:in FAQ- juttu mielestäni myös todistaa sen. minun mielestäni on täysin aiheetonta noita Jamesin sooloja morkata, kyllä voi välillä komppaajastakin tuntua että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ja päättää kokeilla vähän sooloilua, mukavaa vaihtelua. ja se tapping- juttu mistäs sitä tietää jos James on vaikka kuinka hyvä sooloilija, ei vaan halua soittaa sooloja niin paljon kun sentään kuitenkin jo laulaa ja soittaa komppeja. Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
Friedman 12.08.2007 22:01:11 | |
---|
siis mul on koneella battery jonka mustaine laulaa...joten soittajina toimii aika varmasti megadeth. |
hullu_ukko 12.08.2007 22:16:29 (muokattu 12.08.2007 22:21:01) | |
---|
siis mul on koneella battery jonka mustaine laulaa...joten soittajina toimii aika varmasti megadeth. Mulla oli kerran koneella mm. Sepulturan ja Luciano Pavarottin yhteinen versio Roots Bloody Rootsista. Oikeasti se oli feikki. Muita kuuluisia on tämä ''cob - the trooper'' yms. Kannattaa oikeasti varmaan luottaa noin sokeasti waretetun tiedoston nimeen hei! E: Ja itse ostan levyni, eikä koneellani ole enää yhtäkään waretettua biisiä :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir |
IhmeHeebo 13.08.2007 03:15:13 (muokattu 13.08.2007 03:15:23) | |
---|
siis mul on koneella battery jonka mustaine laulaa...joten soittajina toimii aika varmasti megadeth. Joo ja mulla on koneella Bruce Dickinsonin laulama "Käy Muumimailmaan" sävel. Se on aina viisasta uskoa siihen mitä niissä lukee, varmasti tulee viruksia mukaan. Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin.
-Bonecrusher
...And justice for All |