Kärpäsruoska 27.07.2006 02:00:05 | |
---|
No kylläpäs on saatanasti kirjotuksia hemmetin tyhmästä aiheesta!! :'D Yhdyn sinuun rajusti takaapäin. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Tarvitsen basistin!
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Mikaelo 27.07.2006 11:28:31 | |
---|
No kylläpäs on saatanasti kirjotuksia hammetin tyhmästä aiheesta!! :'D Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus! Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41 |
Esa_93 27.07.2006 11:45:38 | |
---|
Mun mielestä se on teiniä että heti ensimmäisenä kun saa sähkökitaran niin alkaa vetää jotain Master Of Puppetsia tai jotain Bodomia. Sitten kun on kerran vetäny Puppetsin räkäsesti rupeaa lesoamaan että "mä oon sairaan hyvä, osaan soittaa Metallicaa" En oo itsekään soittanut kuin 4 kuukautta mutta TYKKÄÄN silti opetella Metallican helppoja biisejä kuten Enter Sandmania, For Whom The Bell Tollsia, Seek And Destroyta ja Motorbreathia En oo varma menikö kirjoitus putkeen, sillä oikein kirjotus tai-toni on vain hiukan parempikuin kitaran soitto taitoni |
cadabra 27.07.2006 11:57:47 | |
---|
Mun mielestä se on teiniä että heti ensimmäisenä kun saa sähkökitaran niin alkaa vetää jotain Master Of Puppetsia tai jotain Bodomia Sanoo Esa_93. Sori oli pakko. Mutta siis mun mielestä jokkaisella on se vaihe jossain päin alkutaipaletta että koitetaan vetää hirmusta vauhtia vaikka mitä huonoilla tuloksilla eikä se oo mitenkää teiniä koska se vaan kuuluu siihen. Niistä siinä pitemmälle sitte pääsevät jotka tajuaa että pitäähän tämän kuulostaakki hyvältä. Meehän kämpille. |
Askorbiinihappo 27.07.2006 15:02:07 | |
---|
Ai sen asenteen takia on parempi? Miksi niitä pitää ees vertailla kun kummallakin on alueensa jotka ne ainakin minun mielestä ovat hallinneet mahottoman hyvin. Nykytilanne sitte on vähä mitä on :) Just. Tää on muuten erittäin tyhmää tämä päteminen,että "En kuuntele Metallicaa,koska se on teinihevarien bändi!11!"Kai sitä nyt saa helvetti kuunnella just mitä haluaa,ei siihen voi kukaan vaikuttaa!Miksei sitten Hendrixin kuuntelijoita haukuta teinirokkareiksi?Onko ihminen parempi,kun se kuuntelee Henkkaa tahi Led Zeppeliniä tai Pink Floydia?Suomi on kuulkaa niillä leveysasteilla,että lännessä soditaan,etelässä ja idässä nähdään nälkää,mutta,mikä pahinta,M.Netissä kuunnellaan METALLICAA!!Jos joku haluaa lesota MoPin osaamisella,antaa lesota.Suomi on vapaa maa.Sitä paitsi se ketään oikeesti haittaa jos joku kuuntelee Metallicaa tahi Bodomia,on ne kuulkaa bändejä siinä missä nuo Zeppilinit tai Floydit,ja tietääkseni musiikkia tehdään kuunneltavaksi. Mitä järkee ostaa paksummat kielet ei yleisö sitä huomaa |
ollikainen 27.07.2006 15:24:38 | |
---|
Onko ihminen parempi,kun se kuuntelee Henkkaa tahi Led Zeppeliniä tai Pink Floydia On ;)
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus! Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
oiva tumpeloinen 27.07.2006 15:37:33 | |
---|
En oo itsekään soittanut kuin 4 kuukautta mutta TYKKÄÄN silti opetella Metallican helppoja biisejä kuten Enter Sandmania, For Whom The Bell Tollsia, Seek And Destroyta ja Motorbreathia Lipsahtikohan sulla muutama vähän vaikeampikin tähän listaan mukaan? Ei noista kaikki ainakaan mun mielestä varsinkaan alkutaipaleella kovin helppoja ole. Muuta mä en sitten viitsikään kommentoida tuosta koko värssystä..... |
Jake.e 27.07.2006 21:32:47 | |
---|
Ihan hyviä biisejähän ne on, mikäs siinä jos tykkää. Neljä ekää ja uusin on ihan maininnan arvosia levyjä. Ne kolme siitä välistä voi nakata roskiin. Jerk. |
Esa_93 28.07.2006 10:50:46 | |
---|
No täytyy myöntää ettei tuo Seek And Destroy oikein mene...mut kyl menee ku tarpeeks paljon sitä soittaa. En kyllä mitään noista kokonaan osaa mutta esimerkiksi Motorbreathia ja Sandmania menee jo aika pitkästi Mutta tuskin kovin montaa kiinnostaa tietää mitä osaan ja mitä en ;) |
Rotgut 28.07.2006 11:47:47 | |
---|
Mä ainakin nostan hattua Metallicalle ja Children of Bodomille / Laiholle siitä syystä, et molemmat on onnistunu insipiroimaan teinejä tarttumaan skebaan. Kaikkihan aluksi paskasti soittaa ja teinit nyt on aina teinejä, ei niille mitään voi. Ihan samalla tavalla Jimit ja Zeppelinit on aikanaan inspiroinu ihmisiä ja inspiroi varmasti yhä. Tyylitaju tulee sitten iän myötä jos on tullakseen. Ei oo kuitenkaan mitään syytä tappaa harrastusta soittamalla musaa jota pitää paskana. |
Askorbiinihappo 28.07.2006 12:55:24 | |
---|
Rotgut puhuu asiaa. Mitä järkee ostaa paksummat kielet ei yleisö sitä huomaa |
Askorbiinihappo 28.07.2006 12:55:27 (muokattu 28.07.2006 12:55:52) | |
---|
Oops,tuplat tuli :'( Mitä järkee ostaa paksummat kielet ei yleisö sitä huomaa |
Nieby 28.07.2006 14:32:23 (muokattu 28.07.2006 14:32:40) | |
---|
toisin sanoen, tunnettujen bändien biisejä ei saa soittaa, se on liian "teiniä". E. Senat sakasin |
Nieby 28.07.2006 14:35:43 | |
---|
mun mielestä se on teiniä, kun vetää pitkin kyliä meikit naamassa ja kuuntelee samalla jotai avaged sevenfoldia. en näe metallicassa mitään teini-piirteitä, ukot jotai 40-kymppisiä ja vaikuttaneet niin saatanasti tähän kyseiseen musiikkigenreen. Bodom taas on loistava bändi, teinihommat ei tuu ees mieleen. Laiho on vaan niin hyvä kitaristi, että sen biisejä ei saa soittaa. |
oiva tumpeloinen 28.07.2006 14:37:28 | |
---|
Bodom taas on loistava bändi, teinihommat ei tuu ees mieleen. Laiho on vaan niin hyvä kitaristi, että sen biisejä ei saa soittaa. Just näillä lauseilla sä saat ton homman kuulostamaan teiniltä. ;) |
Stratocaster_90 28.07.2006 15:20:22 | |
---|
N.70% mun tuntemiista kitaristeista (6) aloitti kitaran soiton kuuneltuaaan Children Of Bodomia :) Ja hassu yhteen sattuma että kaikki oli 15 vuotiaita :D Kuten minä. Tosin mä rämpytin jo aikasemmin akustista. Ja Jani Liimatainen (Sonata Arctica) ehkä eniten sai mut innostumaan kitaran soitosta. Liimatainen ei ole kyllä yhtään sen huonompi kuin Laihokaan. Jostain syystä, Liimatainen ei vain ole "kuuluisa". |
jyri.salonen 28.07.2006 15:27:23 | |
---|
N.70% mun tuntemiista kitaristeista (6) aloitti kitaran soiton kuuneltuaaan Children Of Bodomia :) Ja hassu yhteen sattuma että kaikki oli 15 vuotiaita :D Kuten minä. Tosin mä rämpytin jo aikasemmin akustista. Ja Jani Liimatainen (Sonata Arctica) ehkä eniten sai mut innostumaan kitaran soitosta. Liimatainen ei ole kyllä yhtään sen huonompi kuin Laihokaan. Jostain syystä, Liimatainen ei vain ole "kuuluisa". Keulakuva saa usein eniten huomiota. |
RekoS 28.07.2006 20:19:42 (muokattu 28.07.2006 20:21:38) | |
---|
Onhan tuossa tekemistä esim. Batteryssä. täytyy kyllä sanoa, että aivan selvällä erolla Metallican paras biisi Welcome Home (sanitarium):n ohella. muttakun se kirkki olis batteryn soolosta jättäny ne WAHIt pois niin biisi olis täydellinen. |
MindMatters 28.07.2006 20:56:44 | |
---|
pulseofthemaggots: Onko ihminen parempi,kun se kuuntelee Henkkaa tahi Led Zeppeliniä tai Pink Floydia? Ollikainen: On ;) Miksi minustakin tuntuu jostain syystä tältä? |
Askorbiinihappo 28.07.2006 21:33:45 | |
---|
pulseofthemaggots: Ollikainen: Miksi minustakin tuntuu jostain syystä tältä? No nyt päästiin keskusteluun.Perustelut. Mitä järkee ostaa paksummat kielet ei yleisö sitä huomaa |