J.Hollström 30.03.2006 18:32:08 | |
---|
Vedä sinäkin v..tu päähäs. Täähän on viihdyttävä topicci. |
Dropped C 30.03.2006 18:34:48 | |
---|
Iommilla oli kyllä todella ohkaset kielet, C vire ja bendit väh. puolen otelaudan levyiset. Mutta pitäähän sitä olla jo taitoakin ja oikeata otetta että pystyy raskaasti soittamaan moisella tsydeemillä. Pieni tuulenvirekin jo soittelee moisiä kieliä matalassa vireessä itsekseen. |
dmntn 30.03.2006 18:58:57 | |
---|
Heitetään vähä löylyä. Voiko joku väittää, että jos vetää bendin 9-setillä E-vireestä niin korkeelle, ku vain suinki jaksaa. Ja sen jälkeen vetää esim 10-setillä samaan korkeuteen samalta nauhalta, samalta kieleltä ja samalla vireellä? Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
PoLFus 30.03.2006 19:15:39 | |
---|
Mun kielet tekee teidän äitien ruuat! "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
ruuvimeisseli 30.03.2006 19:30:47 | |
---|
Tämä ei ole mielipide, vaan puhdas fakta!!! Mitä paksummat kielet sen paremmalta kuulostaa ja sen nopeampaa soittaa!! Tämä on fakta!! |
Mikaelo 30.03.2006 20:07:25 | |
---|
Mun kielet tekee teidän äitien ruuat! Mun pylly nuolee teidän kaikkien kielet. Haen internetistä tietoa. Romantikkoitkijät #41 |
Kimmo72 30.03.2006 20:21:19 | |
---|
Alkaakohan tää olee...? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Joees 30.03.2006 20:24:55 | |
---|
Alkaakohan tää olee...? Abloy Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
hemmo 30.03.2006 20:26:13 | |
---|
Vedä sinäkin v..tu päähäs. Ja sä oot ihan pöljä, etkä tajua mistään mitään, varsinkaan kitaransoitosta. Haluat vaan päteä. Ni. FenderGibsonMarshallMonster |
BigPapa 30.03.2006 20:55:14 | |
---|
Ja sä oot ihan pöljä, etkä tajua mistään mitään, varsinkaan kitaransoitosta. Haluat vaan päteä. Ni. Kiitos nimimerkintakaa heitetystä asiallisesta arviosta.Arvostan tälläistä suuresti.Kiitos vielä kerran. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
WBBC 30.03.2006 21:47:16 | |
---|
Voi hemmetti mitä juttuja.... No, mä vein Straton ammattiäijän säädettäväksi kun päätin vaihtaa kielet 10 satsista 12-52 satsiin. Hyvä että vein. Kun piti hakea skitta takas. Niin äijä sanoi puhelimessa että "älä hae vielä, paksut kielet aiheutti sen että joutui viilaamaan kahdettatoista nauhaa hieman, koska kieli rämähti silloin tällöin kiinni nauhaan." Tuleepahan kerralla kunnolla laitettua. |
Mikaelo 30.03.2006 22:00:07 | |
---|
Kiitos nimimerkintakaa heitetystä asiallisesta arviosta. Kiitokset myös sulle nimimerkin takaa lauotuista äärimmäisistä totuuksista. Haen internetistä tietoa. Romantikkoitkijät #41 |
dmntn 30.03.2006 22:01:09 | |
---|
Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
BigPapa 30.03.2006 22:07:30 | |
---|
Kiitokset myös sulle nimimerkin takaa lauotuista äärimmäisistä totuuksista. No en piileksi nimimerkintakana ellet ole vielä huomannut.Ja jos on vaikea tajuta joillekin, että jotkut jutut ovat helpompia ja mahdollisia soittaa ohuilla kielillä kuin paksuilla niin minkäs minä sille voin.Minun puolestani soittakaa millä seteillä haluatte, jos haluatte rajoittaa sitä mitä saatte kitarasta irti.Itse tulen käyttämään sekä paksuja, että ohuita kieliä riippuen siitä tyylistä mitä kulloinkin soitetaan. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
WBBC 30.03.2006 22:18:09 | |
---|
Mun 8 vuotiaana omistamassa omatekoisessa skitassa oli punaisesta kuminauhasta tehdyt kielet. Mikkejä oli 1 kpl. ja se oli napattu kasettinauhurista. Ei oikein lähtenyt Hurriganes kulkemaan sillä pelillä. ja musiikinsoittaminen saikin jäädä vuosikausiksi. |
Hammermul 30.03.2006 22:40:59 | |
---|
Mun 8 vuotiaana omistamassa omatekoisessa skitassa oli punaisesta kuminauhasta tehdyt kielet. Mikkejä oli 1 kpl. ja se oli napattu kasettinauhurista. Ei oikein lähtenyt Hurriganes kulkemaan sillä pelillä. ja musiikinsoittaminen saikin jäädä vuosikausiksi. Aika truu. Sun olis pitänyt laittaa paksumpi kuminauha, niin olis lähteny gedoonit paremmin. |
MadMatt 30.03.2006 22:41:25 | |
---|
Mulla taitaa tällähetkellä olla joka skepassa eri paksuudet. 10-setti 11-setti ja hiotut 12-setti. Oon vaihtanut surutta molempiin suuntiin ilman ongelmia. Mun 8 vuotiaana omistamassa omatekoisessa skitassa oli punaisesta kuminauhasta tehdyt kielet. Mikkejä oli 1 kpl. ja se oli napattu kasettinauhurista. Ei oikein lähtenyt Hurriganes kulkemaan sillä pelillä. ja musiikinsoittaminen saikin jäädä vuosikausiksi. Mulla oli Kireälle vedettyä siimaa hienossa pahvilaatikko versiossa jonka broidi mulle teki. Ja sit alkoi rok rok.... |
Veikko 30.03.2006 22:58:45 | |
---|
Mulla on resonaattorikitarassa niin ohuet kielet, että joku puritaani vois murskata mut kuin Gary Moore-levyn. I'm shufflin' thru the Tampere sand,
but my head's in Mississippi. |
Mikaelo 30.03.2006 23:22:30 | |
---|
Ja jos on vaikea tajuta joillekin, että jotkut jutut ovat helpompia ja mahdollisia soittaa ohuilla kielillä kuin paksuilla niin minkäs minä sille voin. Mutta miksi helkkarissa sä et suostu myöntymään siihen että jotkut ovat asiasta eri mieltä. -Mikko Helin Haen internetistä tietoa. Romantikkoitkijät #41 |
BigPapa 30.03.2006 23:30:09 | |
---|
Mutta miksi helkkarissa sä et suostu myöntymään siihen että jotkut ovat asiasta eri mieltä. -Mikko Helin Miten voi olla eri mieltä siitä asiasta että ohuilla kielillä voi soittaa helpommin joitakin juttuja kuin paksuilla?Hei haloo.Funtsaas vähän aikaa ja kokeile vaikka. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |