NoCo 18.09.2004 19:25:17 | |
---|
TV2 ohjelmassa Metallican biisit olivat mitkä? Yksi jäi kaivelemaan. Master of Puppets ja Seek and destroy taisivat olla, mutta sitten.. jokin minulle outo, olisiko ollut uutta tavaraa. Kertoilkaa jos jäi korvaan. N.C. |
tommiot 18.09.2004 19:28:35 | |
---|
Harvester of Sorrow oli yks. |
NoCo 18.09.2004 19:36:39 | |
---|
Harvester of Sorrow oli yks. Guud. Vielä kun joku tulee lisää niin ilmenee kaipaamani biisi. James sanoo biisin alussa yleisölle, että laulakaa mukana tai jotakin. Alku hyräilyn tapaista kuitenkin, ei sanoja. Alkaa miten sanois "leadillä" jonka Kirk soittaa vaan ylempää/korkeempaa. Vaivaa tämä suuresti. N.C. |
mathias 18.09.2004 20:08:48 | |
---|
Master of Puppets ja Seek and destroy taisivat olla, mutta sitten.. jokin minulle outo, olisiko ollut uutta tavaraa. Kertoilkaa jos jäi korvaan. Eli siis Metallicalta näytettiin 3 biisiä. Master of Puppets, Harvester of Sorrow ja Seek & Destroy. James sanoo biisin alussa yleisölle, että laulakaa mukana tai jotakin. Alku hyräilyn tapaista kuitenkin, ei sanoja. Alkaa miten sanois "leadillä" jonka Kirk soittaa vaan ylempää/korkeempaa. Tarkoittanet Master of Puppetsia. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
Nikke 18.09.2004 20:57:37 | |
---|
Master Of Puppetsin hidas soolo? Jumala on pilvessä. |
NoCo 18.09.2004 21:42:15 | |
---|
Master Of Puppets Ai saamari, on menny Puppetsin solot tosiaan ohi korvien. Tarkistin asian Midinä kun ei ole käsillä levyä. Kyllä se se on!!! Kiitokset avusta! N.C. |
Generic L 19.09.2004 03:31:51 | |
---|
Vui helvetti kyl nyt Master Of Puppets pitää tuntea ku oma tasku jos on kunnon hevimies!!!
Tai sit ei :D |
Strutsi 20.09.2004 09:51:42 | |
---|
Vui helvetti kyl nyt Master Of Puppets pitää tuntea ku oma tasku jos on kunnon hevimies!!! Näin on ostakaa yamaha -sähkökitara |
Hohhoijaa 20.09.2004 15:12:56 (muokattu 20.09.2004 15:13:48) | |
---|
Vui helvetti kyl nyt Master Of Puppets pitää tuntea ku oma tasku jos on kunnon hevimies!!! Niin just! Tyypit ei oo tr00!
(jos joku ei tajunnut, että tämä oli huonolla huumorilla varustettu vitsintapainen, niin en voi kuin harmitella, että olin niin tyhmä, että pistin tähän huonon puheenvuoronkaltaisen oheen typerän sivukommentin, josta joku kuitenkin suuttuu, ottaa nokkiinsa ja alkaa valittaa ja saan entistäkin huonomman maineen ja kaikki on pilalla kun minun typerä sivukommenttini joka tuli vahingossa kun aloin vain kirjoittaa paskaa tekstiä joka otetaan tosissaan, se on muuten erittäin todella viimgdfagaggdfhnn) "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!"
IMIK #17 |
Strutsi 21.09.2004 16:39:17 | |
---|
(jos joku ei tajunnut, että tämä oli huonolla huumorilla varustettu vitsintapainen, niin en voi kuin harmitella, että olin niin tyhmä, että pistin tähän huonon puheenvuoronkaltaisen oheen typerän sivukommentin, josta joku kuitenkin suuttuu, ottaa nokkiinsa ja alkaa valittaa ja saan entistäkin huonomman maineen ja kaikki on pilalla kun minun typerä sivukommenttini joka tuli vahingossa kun aloin vain kirjoittaa paskaa tekstiä joka otetaan tosissaan, se on muuten erittäin todella viimgdfagaggdfhnn) Viisas kaveri puolustaa mainettaan ostakaa yamaha -sähkökitara |
Hohhoijaa 21.09.2004 18:13:50 | |
---|
Viisas kaveri puolustaa mainettaan Viisas? "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!"
IMIK #17
IHKK #17 |
Kakemakeväke 22.09.2004 21:08:50 (muokattu 22.09.2004 21:09:07) | |
---|
Vui helvetti kyl nyt Master Of Puppets pitää tuntea ku oma tasku jos on kunnon hevimies!!! Kyllähän tuo kieltämättä paikkansa pitää. Eikä tartte olla edes hevisika. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Prome 23.09.2004 10:59:15 | |
---|
(jos joku ei tajunnut, että tämä oli huonolla huumorilla varustettu vitsintapainen, niin en voi kuin harmitella, että olin niin tyhmä, että pistin tähän huonon puheenvuoronkaltaisen oheen typerän sivukommentin, josta joku kuitenkin suuttuu, ottaa nokkiinsa ja alkaa valittaa ja saan entistäkin huonomman maineen ja kaikki on pilalla kun minun typerä sivukommenttini joka tuli vahingossa kun aloin vain kirjoittaa paskaa tekstiä joka otetaan tosissaan, se on muuten erittäin todella viimgdfagaggdfhnn) Tää on varmaan ainoa tapa välttää vinoilua keskustelupalstoilla. Ei tunnu riittävän enää että sanoo "Vitsi" vaan pitää selittää juurta jaksain kaikki. Arargah. |
Hohhoijaa 23.09.2004 19:59:10 (muokattu 24.09.2004 19:13:49) | |
---|
Tää on varmaan ainoa tapa välttää vinoilua keskustelupalstoilla. Ei tunnu riittävän enää että sanoo "Vitsi" vaan pitää selittää juurta jaksain kaikki. Arargah. Niin just "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!"
IMIK #17
IHKK #17 |
drvulter 23.09.2004 21:10:39 | |
---|
Vui helvetti kyl nyt Master Of Puppets pitää tuntea ku oma tasku jos on kunnon hevimies!!! Väärin, se on ihan paska kuten metallica yleensä. DAVE ON PASKA |
Spez 25.09.2004 01:33:25 | |
---|
Väärin, se on ihan paska kuten metallica yleensä. Nimimerkki "14-vuotias kitaranrämpyttäjä Espoosta" Annetaan anteeksi tämän kerran, muakin vituttaisi olla sinä. Jason Becker. |
Jormaz 25.09.2004 01:54:57 | |
---|
Kyllähän tuo kieltämättä paikkansa pitää. Eikä tartte olla edes hevisika. Näin tänään S-Marketissa aidon hevisian. Näky oli epämiellyttävä. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Generic L 26.09.2004 16:31:05 | |
---|
Väärin, se on ihan paska kuten metallica yleensä. Noniin sitä pitää!!!....hohhoh..... |