zahmbba 20.07.2003 22:33:32 | |
---|
Mistähän vireestä Nygårdin äijälauma tykittää menemään..? Onko kenelläkään tietoa/mutua? Ja samaten, jos jollakin olisi laittaa bändin tabulatuureja niin olisin erittäin kiitollinen. -Samuli |
HCW 21.07.2003 00:48:34 | |
---|
En ole Diabloon muuten tutustunut kuin sen verran että olen nähnyt sen yhden musavideon(musiikki ei oikein iske)mutta eikös se ole ihan D-vire,näin muisti pohjalta. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
Mitkä ovat kuukautiset? -"Kun siittiö ei löydä siemensyöksyä, niin kohtu tulee verenä ulos" |
Lateksi 21.07.2003 11:28:44 | |
---|
En ole Diabloon muuten tutustunut kuin sen verran että olen nähnyt sen yhden musavideon(musiikki ei oikein iske)mutta eikös se ole ihan D-vire,näin muisti pohjalta. Hm, minä taas muistelin, että se vire olisi C, ja että seuraavalle levylleen olisivat laskeneet vireen B:hen asti. Käydäänköhän tässä keskustelussa kaikki vireet läpi kunnes joku arvaa oikean?-) Siitä mennään missä vire on matalin. |
HCW 21.07.2003 13:06:24 | |
---|
Voipi C tai B en mene takuuseen kun en niin paljoa kuuntele orkesteria. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
Mitkä ovat kuukautiset? -"Kun siittiö ei löydä siemensyöksyä, niin kohtu tulee verenä ulos" |
Pastori Sinko 21.07.2003 13:17:30 | |
---|
Mistähän vireestä Nygårdin äijälauma tykittää menemään..? Onko kenelläkään tietoa/mutua? Ja samaten, jos jollakin olisi laittaa bändin tabulatuureja niin olisin erittäin kiitollinen. -Samuli Ainakin Elegancella Diablon äijät soittivat vielä dropped D-vireestä, ja muistaakseni vielä myös "Renessanssilla", mutta tätä en tähän hätään aivan varmaksi muista. Seuraavalla lätyllä tullaan tykittämään B-vireestä, jota bändi on jo keikoillakin käyttänyt. |
Kivivuori 23.07.2003 22:06:23 | |
---|
Ainakin Elegancella Diablon äijät soittivat vielä dropped D-vireestä, ja muistaakseni vielä myös "Renessanssilla", mutta tätä en tähän hätään aivan varmaksi muista. Kun pudottaa vielä droppped D:stä puol sävelaskelta, niin alkaa olla kohdillaan Elegance ja Renesanssi levyillä oleva vire Muzik Rules! |
J.Caven 24.07.2003 21:17:29 (muokattu 24.07.2003 21:19:03) | |
---|
Epäselvä |
c_barnes 29.07.2003 01:25:20 | |
---|
Voi voi poijjaat. Ette tiedä mitään. Elegancella herrat soitti standardivireessä C#:stä ja niin myös (en ole aivan varma, sori vaan) Renaissancella. Tulevalla levyllä herrat soittavat B:stä, ja käyttävät virettä jo keikoilla. Teknistä deathmetallia: http://amoral.cjb.net - http://www.fleshdeformation.tk |