Aihe: Aloittelijalle kitara ja kamat
1
Jukkavoke
03.02.2019 22:05:27
Hei! Tässä tullut jo pitemmän aikaa mietittyä että jos alkais soitteleen jotain melodista soitinta rumpujen kylkeen, n. 8 vuotta tullut soiteltua rumpuja. Sähkökitara on se minkä haluaisin, ja olen katellutkin 500-1000e budjetin kitaroita mutta en ole pääsyt vielä lopputulokseen millasen vempeleen sitä ostaisi. Toinen on se että asun kerrostalossa niin tarkoitus olisi hommata vehkeet millä saisin liitettyä kitaran tietokoneeseen ja soitettua siten. Paljon kuuntelen Steve vai/Andy James/Plini, progressiivista musaa. Millaiset vehkeet menisitte itse laittamaan? t. Antti
Eemelamsi
03.02.2019 22:22:26
Aloita ainakin sillä, että menet lähimpään musiikkiliikkeeseen ja soittelet eri kitaroilla ja kokeilet miltä ne tuntuu kädessä. Plussaa on, jos saat jonkun kokeneemman kitaristin kaveriksi kertomaan eri kitaroista ja koesoittamaan kaverina, mikäli et itse vielä osaa. Tuolla budjetilla saa kylkeen myös jo ihan käypä vahvistimenkin. Niitähän ei tarvitse kerrostaloissa täysillä luukuttaa ja kuulokeliitännällä voi soitella hiljaisuusen aikana. Suosittelen siis ensin vahvistimen hommaamista ja sitten myöhemmin halutessasi siirtyä mallintaviin (läppäri, multiefektit jne.) kun perusjutut on hallussa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)