Aihe: Kitaratunteja vanhalle herralle Tampereella?
1
lehtiju2
23.12.2007 23:47:06 (muokattu 23.12.2007 23:49:09)
Olen tällainen 45-vuotias vanha "herra" ja olen periaatteessa soittanut kitaraa 13-vuotiaasta asti. Soittimena on tosin ollut lähinnä akustinen ja soitto rämpytyskomppausta. Pari sähkökitaaraakin nuoruudessa omistin, mutta noihin aikoihin "soittaminen" oli punk-tyylistä räimettä, jossa ei paljon nyansseja ollut.

Nyt olen vanhoilla päivilläni hankkinut parin vuoden sisällä jo neljä sähkökitaraa ja opetellut vähän vakavammin sähkiksen tekniikkaa. Itsekseen opiskelu on vain ainakin minulle aika paikallaanpolkevaa: tulee vedettyä vain niitä riffejä ja soolonpätkiä, jotka on opetellut, mutta kehitystä ei tunnu oikein tapahtuvan.

Eli olisiko tällä iällä hullu ajatus ottaa ainakin muutama soittotunti sähkiksen saloihin perehtyneen pätevän henkilön opastuksessa? Lähinnä kaipaisin opastusta oikeaan soittotekniikkaan, bendaukseen, skaaloihin, improvisointiin ja "jippoihin", joita on mutta joiden löytäminen itsekseen on vaikeaa.

Jos joku voisi ehdottaa jotain pätevää ja henkilöä Tampereelta, olisin kiitollinen!

Ja MINÄ en ole ikäennakkoluuloinen: mahdollinen opettaja voi olla nuorikin sälli, jos hän vain tietää mitä tekee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)