jotkut menee sekaisin parista hassusta soinnusta jotkut menee sekaisin korvien käytöstä hei beibi menen sekaisin sinusta Ei ole synti tai häpeä kokeilla itse. Ei meinaan oo neljännen vuosikurssin syventävien opintojen tasoinen biisi sointujen osalta. Hyvä biisi silti, Karjalaiselle kiitokset. Muistaakseni: Bb:tä kunnes tulee Cm ja sit taas Bb Eb, Dm, Cm (x4) Edellyttäen siis, että Bb:stä mentiin. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jucciz: jotkut menee sekaisin parista hassusta soinnusta jotkut menee sekaisin korvien käytöstä hei beibi menen sekaisin sinusta Ei ole synti tai häpeä kokeilla itse. Ei meinaan oo neljännen vuosikurssin syventävien opintojen tasoinen biisi sointujen osalta. Hyvä biisi silti, Karjalaiselle kiitokset. Muistaakseni: Bb:tä kunnes tulee Cm ja sit taas Bb Eb, Dm, Cm (x4) Edellyttäen siis, että Bb:stä mentiin. Mä en usko, et tää kuitenkaan on helpoimmasta päästä biisejä aloittaa korvakuulolta blokkaus. Kitaristit kuitenkin lähtökohtaisesti kuuntelee ensin sieltä ne kitarajutut ja tässä kitara ei naulaa sointuja, vaan soittaa ns. "nakukomppia". Vaik noi äänet sais blokattua, voi harmonian ymmärtäminen olla haasteellisempaa jo hetken soittaneellekin. Alottajalle: Juccizen soinnut on ihan oikein tietty kyl. Kertsin soinnut taitaa olla nelisointuja (Ebmaj7, Dm7, Cm7)....tai ainakin niin mä ne olen soittanut. Hieno biisi. |