Tailgunner 09.03.2004 20:18:34 | |
---|
Aika turha aihe mut kiinnostais tietää lausutaanko Steve Vai:n sukunimi VAI vai VEI |
Swan 09.03.2004 20:30:23 | |
---|
Itse hän ainakin sen sanoo ihan VAI. Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa. |
Tailgunner 09.03.2004 20:31:35 | |
---|
OK kiitos |
kid ego 09.03.2004 22:02:51 | |
---|
Off-Topic: Ja Satriani lausutaan "Sätriäni". |
Da Make 09.03.2004 22:06:43 | |
---|
Off-topic: Robert Fripp lausutaan öö, Mauno Koivisto... Welcome to the Castle Shadowgate...
IHKK #09 |
Cletus Awreetus 09.03.2004 22:13:13 | |
---|
Ja Yngwie J. Malmsteen lausutaan Ingvai Tsei Malmstiin. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Super-Jari 09.03.2004 22:26:16 | |
---|
Ja Yngwie J. Malmsteen lausutaan Ingvai Tsei Malmstiin. tai vaihtoehtoisesti ruotsalainen idiootti "tuu ite soittaan ne vitun nopeat basarit" -PasiFist |
Da Make 09.03.2004 22:28:59 | |
---|
tai vaihtoehtoisesti ruotsalainen idiootti You Unleashed the fucking fury! You Releashed the fuckin´ fyry! Forget about this! Welcome to the Castle Shadowgate...
IHKK #09 |
Zimi Da Guitara 10.03.2004 00:25:39 | |
---|
tai vaihtoehtoisesti ruotsalainen idiootti Muahahaaaa ! !! ! :) |
kid ego 10.03.2004 01:05:15 | |
---|
Yngwie on ruma, läski mies joka näyttää rumalta, läskiltä naiselta. Mutta perkeleen hyvä se on kitaraa soittamaan. |
Socialite 10.03.2004 14:53:02 | |
---|
Yngwie on ruma, läski mies joka näyttää rumalta, läskiltä naiselta. Mutta perkeleen hyvä se on kitaraa soittamaan. Niin osaahan se sen harmoonisen mollin kauhian nopiasti luikauttaa...ja mitä tyylitajuun tulee!!! Ja pistätkö vielä nimesi tähän alle... |
toxic 10.03.2004 15:21:29 | |
---|
tai vaihtoehtoisesti ruotsalainen idiootti +++++ Itse kuitenkin vastaisin "ruottalainen täyspa*ka joka ei osaa mitään. Hirteeen seeeellaset." Stiiv vai se armahin nimi lausutaan, Ja ruottalainen yngwie unohdetaan. Hitto mä oon huono näissä. :-D Peeässä: Huomatkaa ynkän nimi joka on kirjoitettu pienellä. Tsk tsk. :-D |
Brian May jr. 10.03.2004 17:42:03 | |
---|
Hitto, nyt kun Steve Vai tuli puheeksi niin kannattaako herran tuotantoon tutustua ja onko sillä muutakin kuin sitä julmetonta tilutusta?(Onko sillä ollenkaan julmetonta tilutusta?) Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
toxic 10.03.2004 17:53:42 | |
---|
Hitto, nyt kun Steve Vai tuli puheeksi niin kannattaako herran tuotantoon tutustua ja onko sillä muutakin kuin sitä julmetonta tilutusta?(Onko sillä ollenkaan julmetonta tilutusta?)} On tilutusta ja anti-tilutusta. Sehän osaa soittaa melkein mitä vuan. |
Ze Kink 10.03.2004 19:32:38 (muokattu 11.03.2004 15:48:14) | |
---|
Joo, se osaa vaikka mitä. En malta odottaa sitä keikkaa, liput kävin lunastamassa eilen. Hyvät paikatkin sain kun tilasin melkein heti kun ne myyntiin tuli. EDIT: Eli siis n. 15min myyntiintulon jälkeen, syynä se, että linjat oli täynnä, vasta sillon 15min päästä se ei enää tuutannu varattua. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Da Make 10.03.2004 19:41:54 | |
---|
Joo, se osaa vaikka mitä. En malta odottaa sitä keikkaa, liput kävin ostamassa melkein heti kun ne myyntiin tuli. Welcome to the Castle Shadowgate...
IHKK #09 |
Cletus Awreetus 10.03.2004 19:59:59 | |
---|
Hitto, nyt kun Steve Vai tuli puheeksi niin kannattaako herran tuotantoon tutustua ja onko sillä muutakin kuin sitä julmetonta tilutusta?(Onko sillä ollenkaan julmetonta tilutusta?) Mistäs olet saanut päähäsi, että Vai vetää vaan tilua? Kyllähän herra nopiaan paikoin soittaa mutta sen miekkosen soitossa on kyllä niin paljon muutakin. Hyvästä soolosta esimerkkinä vaikkapa Fuck Yourselfin skebasoolo ja sitten hauskaa kikkailu löytyypi mm. biiseistä The Audience Is Listening ja Massacre. Kannattaa myös tutustua herran tuotantoon David Lee Rothin ja Whitesnaken ajalta. Rothin Just Like Paradisessa on mielestäni yksi ylväimmistä kitarasooloista koskaan. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
kid ego 10.03.2004 22:10:42 | |
---|
Hitto, nyt kun Steve Vai tuli puheeksi niin kannattaako herran tuotantoon tutustua ja onko sillä muutakin kuin sitä julmetonta tilutusta?(Onko sillä ollenkaan julmetonta tilutusta?) Mä en luokitelle Steve Vaita "tiluttajaksi". Tiluttajia ovat Angelo ja Romeo. Stevellä on liuta äärettömän kauniita, melodisia biisejä: Tender Surrender, For The Love Of God, Die To Live, Hand On Heart, The Crying Machine... Mun lempparilevyt ovat Alien Love Secrets, Sex & Religion, Fire Garden ja The Ultra Zone. Myös Passion & Warfare on kova. Hyllystä löytyy myös Flex-Able Leftovers, joka on älytöntä häröilyä, tosin sieltäkin on helmiä löytyvä. |
PoLFus 11.03.2004 07:58:24 (muokattu 13.03.2004 10:58:14) | |
---|
Joo, Vai:han on musiikin tohtori että silleen. EI mitään tilutusta! Vailla on paljon kauniita harmonioita ahh. Yhdyn täysin kid egon viime kommentiin. Lemppari levyt: Passion & Warfare Firegarden Alien love secrets Ultra Zone Ja tottakai FLEX-ABLE LEFTOVERS! :) ~ 7ender $tratocaster ~ |
Humu 11.03.2004 09:07:40 | |
---|
En todellakaan ole mikään tilutuksen fan, mutta kun kuuntelee Steve Vain äärimmäisellä säröllä höystettyä vibrakammella vääntelyä ja Whammy pedaali ujellusta, ni alkaa ihan tosissaan toivomaan, ett kunpa toi Stevekin vaan tiluttas. Jos toi on Vain näkemys taiteesta, ni se hänelle suotakoon. Varmasti jokainen kitaristin alkukin on huomannut, ett kitarasta saa vahvistimen kautta aika jänniäkin äänähdyksiä varsinkin, jos on efektejä välissä...puhumattakaan siitä, ett niitä on metritolkulla. Sitten se vasta jännää onkin. Siinä vaan helposti itse musiikin soittaminen unohtuu.. |