Aihe: Uusi Squier valmiiksi paskana
1
chinaski79
14.11.2022 13:25:25
Tilasin kun oli alennuksessa; Squierin Jazzmaster, komeana kultaisena juhlapainoksena. Toisella soittamalla ääni pakeni ja koitin styrkkariin faijavainaan wanhaa Lespaa. Wanha Runkku hoiti asiansa onhelmitta, ellei P90-henkistä höngintää lasketa.
Tympee Huttunen
14.11.2022 14:08:56
chinaski79: Tilasin kun oli alennuksessa; Squierin Jazzmaster, komeana kultaisena juhlapainoksena. Toisella soittamalla ääni pakeni ja koitin styrkkariin faijavainaan wanhaa Lespaa. Wanha Runkku hoiti asiansa onhelmitta, ellei P90-henkistä höngintää lasketa.

Vika tuskin on kovin suuri. Jos se ekalla kerralla toimi, niin luultavasti joku johto on sisällä irronnut. Itse katsoisin ensin jakin liitännät, koska ei ihan hirveän paljon tarvitse johdon olla väärässä paikassa ja se irtoaa, kun plugin laittaa sisään.
Arkka
14.11.2022 14:56:30

Komppaan Huttusta. Toinen on se, että jos potikka pääsee pyörimään (ei siis akseli, vaan koko potikka), niin saattaa joku johdin irrota. Sama pätee muihin liikkuviin osiin. Siinä on varmaan se "ylimääräinen" kytkin ja peukkupotikat?

Ei muuta kuin pleksi irti ja silmämääräinen arviointi tilanteesta. Tai sit vaan palautusta jos ei inspiroi säätää, mutta saattaa tosiaan olla ihan muutaman minuutin kolvaushomma jos löytyy irtonainen johdin.

Mulla on myös hämärä muistikuva, että olis jostain kitarasta volume-potikan kiertyminen vetänyt piuhat jotenkin oikosulkuun ja se tais korjaantua ihan vaan kääntämällä potikka sopivaan asentoon ja kiristämällä, ettei pyöri. En kyllä varmaksi muista miten se homma meni, mutta muistelisin, että sillä kertaa en edes kolvannut mitään.
p130
14.11.2022 17:15:52

Helposti voi itse katsoa, onko jotain irti ja jos on, niin juottaa paikoilleen.

Jos haluaa pelata varman päälle, niin suoraan myyjälle vaihtoon tai korjattavaksi. Ja jos aukaisee itse, eikä vikaa löydy, siitä pitää olla hiljaa. Muuten voivat todeta "takuu rauennut".
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)