Aihe: mistä kitaraopettaja
1 2
jonne.i
27.05.2008 19:59:02
Olen nyt viimeiset pari viikkoa yrittänyt löytää kitaraopettajaa (kesäksi mielellään kun saan sähkökitaran) eikä tunnu löytyvän mistään. Olen katsonut muusikoiden.net wanted osastolta ja etsinyt googlesta jne. jne.. lähes kaikki mitä löytyy on helsingissä ja loput vielä kauempana. Asun Itä-Vantaalla, ja en mielelläni lähtisi lähes tunnin dösämatkalle joka kerta kun on kitaratunti.
-J.-
27.05.2008 20:32:29
Olen nyt viimeiset pari viikkoa yrittänyt löytää kitaraopettajaa (kesäksi mielellään kun saan sähkökitaran) eikä tunnu löytyvän mistään. Olen katsonut muusikoiden.net wanted osastolta ja etsinyt googlesta jne. jne.. lähes kaikki mitä löytyy on helsingissä ja loput vielä kauempana. Asun Itä-Vantaalla, ja en mielelläni lähtisi lähes tunnin dösämatkalle joka kerta kun on kitaratunti.

Oisit pyrkiny opistoon. Tsekkaile kansalaisopiston puolelta myös...
C'est moi....
jonne.i
28.05.2008 06:52:13
Oisit pyrkiny opistoon. Tsekkaile kansalaisopiston puolelta myös...

unohdin kertoa, että olen 15 vuotias, ja ainakin kansalaisopisto on aikuisopisto?
Leviathan73
28.05.2008 19:40:27

Sitä saa mitä tilaa.
J.Hollström
28.05.2008 20:58:14
Varmaan taittuu muukin kuin roots-osasto:
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8135292
-J.-
29.05.2008 15:41:48
unohdin kertoa, että olen 15 vuotias, ja ainakin kansalaisopisto on aikuisopisto?

No jos tässä nyt tätä tarkoitetaa, miks et voisi pyrkiä opistoon 15 vuotiaanakin? Itse sen tein tänä keväänä.
C'est moi....
Ambitus
29.05.2008 15:44:50

Minkälaista kamaa sä haluisit oppia?
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
jonne.i
29.05.2008 16:22:42 (muokattu 29.05.2008 16:23:52)
Minkälaista kamaa sä haluisit oppia?
Heviä / metallia yms. sähkökitaran saan suunilleen kesäkuun puolivälissä.

en halua opiskella netistä, siinä opettaja ei voi neuvoa läheskään niin tarkkaan kuin oikeilla tunneilla.
Ambitus
29.05.2008 17:01:05

en halua opiskella netistä, siinä opettaja ei voi neuvoa läheskään niin tarkkaan kuin oikeilla tunneilla.

Heviä :D Jea! Mä en nyt saa oikein mieleeni ketään kunnollista maikkaa, joka opettais/asuis Itä-Vantaalla ja osais ton alan hommat. Ekana sulle sopivia maikkoja tulis mieleen Teemu Mäntysaari, Tuomas Väinölä ja Mikko Salovaara. Kaikki nuo antavat tunteja, mutta lähinnä Helsinki-Espoo akselilla. Mä annan kanssa tunteja, mutta tosiaan Helsingin Pitäjänmäessä. Mä kyl suosittelen sulle joitain noista ed.mainituista tyypeistä tai itteäni (kröhm...:D).
Räkkipeli
29.05.2008 17:38:20
Heviä :D Jea! Mä en nyt saa oikein mieleeni ketään kunnollista maikkaa, joka opettais/asuis Itä-Vantaalla ja osais ton alan hommat. Ekana sulle sopivia maikkoja tulis mieleen Teemu Mäntysaari, Tuomas Väinölä ja Mikko Salovaara. Kaikki nuo antavat tunteja, mutta lähinnä Helsinki-Espoo akselilla. Mä annan kanssa tunteja, mutta tosiaan Helsingin Pitäjänmäessä. Mä kyl suosittelen sulle joitain noista ed.mainituista tyypeistä tai itteäni (kröhm...:D).

Pyytävätkö saman verran kun sinä? Itsehän kelasin että intin jälkeen voisin tulla päivittelemään osaamistani ja heikkouksiani jollekkin edellämainituista tai vaikka teikäläiselle. Olis helvetin jees saada vähän vielä uutta ulottuvuutta soittoon ammattilaisen avustuksella kun ollaan tähän asti oltu itseoppineita.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ambitus
29.05.2008 21:06:09

Pyytävätkö saman verran kun sinä? Itsehän kelasin että intin jälkeen voisin tulla päivittelemään osaamistani ja heikkouksiani jollekkin edellämainituista tai vaikka teikäläiselle. Olis helvetin jees saada vähän vielä uutta ulottuvuutta soittoon ammattilaisen avustuksella kun ollaan tähän asti oltu itseoppineita.

Mun mielestä kaikkien noiden hinta on öbbis sama kuin mulla. Saattaa muutamalla eurolla heitellä.
Sam Hotman
29.05.2008 23:21:49
Mikko Salovaara on opettajana Musiikki Koulu Taukossa. Maksaa 335e yksi ''lukukausi''.
''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder
Ambitus
30.05.2008 01:39:44

Mikko Salovaara on opettajana Musiikki Koulu Taukossa. Maksaa 335e yksi ''lukukausi''.

Mjoo mut se kyl antaa saleen yksityistunteja kanssa, jos ei haluu lukukausimaksuja maksaa;) Mä oon tuolla Tauossa käyny pitää muutamia sijaisuuksia ja käsittääkseni kaikki tunnit perustuu ryhmäopetukseen (ainakin kaikki ne mitä mä oon siel pitäny)..vai onko siellä mahdollisuutta kanssa yksityistunteihin? jos joku m:netin kitaristi on siellä oppilaana vois vähän valaista hommaa. Mä en itse kauhiasti perusta ryhmäopetukseen, koska siinä ei saa tai kerkeä tarpeeksi kommunikoida yksittäisen oppilaan kanssa...ei pääse kattoo rauhassa jotain hommaa kun toinen jo repii hihasta...
Lenoldinho
30.05.2008 19:41:32

Juu Salovaara opettaa myös yksityisenä. Luki ihan Guitar Fan-lehdessä (6/2007).
jonne.i
30.05.2008 19:50:33
Juu Salovaara opettaa myös yksityisenä. Luki ihan Guitar Fan-lehdessä (6/2007).
joo, entäs missä tämä Salovaara opettaa sitten? Ongelmanani ei siis ole opettajan löytäminen vaan opettajan löytäminen LÄHELTÄ. Tuolta Wanted osiolta löytynyt paljon kyllä opettajia mutta kaikki opettavat niin kaukana.
Sam Hotman
30.05.2008 19:55:11
Mjoo mut se kyl antaa saleen yksityistunteja kanssa, jos ei haluu lukukausimaksuja maksaa;) Mä oon tuolla Tauossa käyny pitää muutamia sijaisuuksia ja käsittääkseni kaikki tunnit perustuu ryhmäopetukseen (ainakin kaikki ne mitä mä oon siel pitäny)..vai onko siellä mahdollisuutta kanssa yksityistunteihin? jos joku m:netin kitaristi on siellä oppilaana vois vähän valaista hommaa. Mä en itse kauhiasti perusta ryhmäopetukseen, koska siinä ei saa tai kerkeä tarpeeksi kommunikoida yksittäisen oppilaan kanssa...ei pääse kattoo rauhassa jotain hommaa kun toinen jo repii hihasta...

Itse käyn siellä tunneilla. Ryhmät ovat 3-6 hengen. Minun mielestäni toimii ihan hyvin
''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder
jonne.i
30.05.2008 21:08:39
No, en kyllä mäkään oikeen usko tohon ryhmäopetukseen niin, ja sit ku olen viellä ite opetellut jostain netistä (vähän vaan siis jostain TABeista ja lukemalla jostain artikkelista puolet tjs.) ja varmaan mun tekniikat vähän miten sattuu ja niitä pitäs sit saada oikastua jne. Muutenkin yksityistunnit varmaan mukavampia.
Ambitus
31.05.2008 03:09:19

joo, entäs missä tämä Salovaara opettaa sitten? Ongelmanani ei siis ole opettajan löytäminen vaan opettajan löytäminen LÄHELTÄ. Tuolta Wanted osiolta löytynyt paljon kyllä opettajia mutta kaikki opettavat niin kaukana.

Mikko asuu Helsingin keskustan liepeillä, joten mä luulen et jossain siel suunnas. Enempää mä en tiä. Sä voisit kysyy sitä suoraan Mikolta itse: mikko.salovaara@tauko.com
Apricot
31.05.2008 13:35:20 (muokattu 31.05.2008 13:37:32)

Tunnen muutamia hyviä opettajia pohjois-Helsingin ja Hakunilan suunnalla, mutta pahus kun eivät ole mitään innokkaita hevi- tai metallimiehiä, vaan enemmän blues/rock/jazz-meininkiä. Edellä mainittu Salovaaran Mikkis on kyllä tosi hyvä, mutta jos alkeista aloitetaan, niin ei sillä musagenrellä ole itse soittamisen kannalta mitään merkitystä, korkeintaan fiiliksen puolesta.

Eli vaihtoehdot on: joko venyä genrevaatimuksesta, tai venyä aluetoiveesta. Moni kyllä käy ihan tyytyväisenä kerran viikossa soittotunnilla vähän kauempanakin kuin kotikulmilla. Vuosien varrella mun oppilaat ovat tulleet Töölöön mm. Myllypurosta, Laajasalosta, Tapiolasta ja jopa Nurmijärveltä asti.
Ambitus
31.05.2008 14:10:01

Eli vaihtoehdot on: joko venyä genrevaatimuksesta, tai venyä aluetoiveesta. Moni kyllä käy ihan tyytyväisenä kerran viikossa soittotunnilla vähän kauempanakin kuin kotikulmilla. Vuosien varrella mun oppilaat ovat tulleet Töölöön mm. Myllypurosta, Laajasalosta, Tapiolasta ja jopa Nurmijärveltä asti.

Mulla käy Turusta ja Porvoosta saakka jengiä tunneilla:) Emmä usko et se opetuspaikan ja himan välinen etäisyys ole ongelma jos vaan intoa ja motivaatiota löytyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)