Aihe: Kitaransoittotuntien hinnat
1
efunkelist
01.05.2003 00:21:29

Tässä kun olen itse soittanut kitaraa jo puolen ikääni ja oppinut yhtä ynnä toista kolmannesta puhumattakaan, voisinpa ainakin alkeita opettaa jollekin. Mutta minkähän verran uskaltaisin pyytää?

En aio rahastaa toiminnalla, mutten ventovieraille ilmaiseksikaan anna kallisarvoista vapaa-aikaani. Olisi hauskaa potkaista käyntiin jollekin halukkaalle hauska harrastus kitaran soitosta ja saada siitä kesäksi jätskirahaa. Tai, no, jos sen verran saisi rahaa kasaan että sais vaikka uusia kieliä ostettua kitaroihin tai jotain..
Siksipä ajattelin kysäistä teiltä, arvon kolleegat, mitä maksaa? En ole ollenkaan tällä hetkellä tietoinen kys. hintatasosta (pitää tutkia), muistelen omasta nuoruudesta että yksityiset pyyteli jotain 30-50mk / tunti (siis oppitunti, 45min)

Ehkäpä voisin pyytää selvä seteli, 5€/opetustuokio (noin tunti, minkä verran nyt sattuu kiinnostaa oppilasta ja opettajaa) ei varmaan ois paha? tai vaikka 20€ basic-alkeista kokonaisuudessaan.. :P

Comments? Mitä hintaa teilläpäin kiskotaan?
http://www.thekristo.com/flashform.html
Reno.
01.05.2003 00:41:36
Noo kyllä mun mielestä voi pyytää ihan kunnolla.. joku 10e vähintään/45min. Ei 20 eurookaan oo paha jos osaa opettaa.
I've been attacked by storms of disillusions
Ozzman
01.05.2003 09:14:26
10 egee tunti on hyvä hinta
Free friend with every Carlsberg
Hornanturska
01.05.2003 09:45:36
Joku 10 evroa tunti ei ole ollenkaan paha... Sen voi pyytää ihan huoletta...kuukaudessa oppilas joutuisi maksamaan siis n.240 markkaa joka ei ainakaan ole liian paljon...
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)