re infecta 18.04.2003 23:07:00 (muokattu 18.04.2003 23:10:18) | |
---|
Yritin tuota sooloa opetella seuraavasta tabulatuurista (by Tube), mutta mielestäni tuo loppu on virheellinen. Kovin aloittelija olen, enkä tiedä miten tuota nyt pitäisi korjata.. osaatteko te? Paremman olen saanut siitä kyllä muokattua, mutta haluaisin teidän "ammattilaisten" mielipiteen. Itselläni kuitenkin tasan viikon soittokokemus. :) Linkki sooloon: http://www.geocities.com/erasivu/I_Will_Stay.txt"Jesus loves you. Everybody else thinks you're an asshole." |
Pyronius 18.04.2003 23:34:27 | |
---|
Ehkä sen viimeisen G nuotin vois jättää pois (siis se joka soitetaan vapaalla G kielellä) Muuten on mielestäni oikein |
re infecta 19.04.2003 00:31:40 (muokattu 19.04.2003 00:55:40) | |
---|
Ehkä sen viimeisen G nuotin vois jättää pois (siis se joka soitetaan vapaalla G kielellä) Muuten on mielestäni oikein Jep sen otin itsekin pois. Olen lukenut tuolta Aloittelijat-osastosta tuon tab-faqin, mutta silti on vielä vähän epäselvää --4h5-- merkintä. Eli painan kieltä neljännestä välistä ja napautan plekulla kys. kieltä. Sitten välittömästi heti perään täpäytän toisella vapaalla sormella samalla kielellä viidennestä välistä pitäen yhä toista sormea neljännessä välissä (viidettä väliä siis vain nopeasti näpäytän eli sormi ei jää "lepäämään" viidenteen väliin)...näinkö? Mielestäni liu'ulla tulee alkuperäistä sooloa paremmin vastaava soundi... P.S. Voisiko joku samalla tsekata tuon intron oikeellisuuden? Löytyy samasta linkistä kuin soolokin. Mielestän tuo intron on liian lyhyt. Pari iskua puuttuu? Vaikka toisaalta niitä kahta samaahan säveltä siinä kauttaaltaan toistetaan. "Jesus loves you. Everybody else thinks you're an asshole." |
Aerodactev 19.04.2003 01:05:59 | |
---|