Keke Urlaub 16.05.2003 00:15:51 | |
---|
Mistähän johtuu, että esim. krapulassa tuntuu soitanta uskomattoman rennolta ja hermoyhteydet tuntuvat olevan tosi hyvässä kunnossa ja lihakset rentoina.. En suosittele/toivo tosin kellekään kunnon krapulaa mutta on se kummallista ettei täysin levänneenä soita paremmin. Kahvi myös tuntuu parantavan soitantaa. Kommentoikaa vapaasti, mikäli siltä tuntuu. Aqualung
-J.U.O.P.P.O. = Juhlallisen Uhrautuva Optimisti ja Pysyvästi Passiivinen Organisaattori- |
reijoteppo 16.05.2003 00:25:27 | |
---|
Kyllä kyllä, tuo mainitsemasi krapulan tuoma herkkyys on vanha myytti, mutta pitää paikkansa.Parasta on aina silloin tällöin korkata kaljapullo heti kun herää ja ryhtyä samantien pelittämään. Pitäis varmaan hoitaa loppuvuoden studiosessioihin kunnon kanuuna! ;D |
Lennu 16.05.2003 00:49:31 | |
---|
Siitä päästäneenkin analogisesti kysymykseen, miksi muusikot viinailee? Saadakseen rapulan. Hö. Ei tosin äänityshommissa kovin suotava olotila. Haisee pahalle ja soolot joutuu synkkaamaan pro toolsilla minimissään kymmenen millisekkaa eteen, ettei laahaa niin perkeleesti. Muuten kyllä erittäin staminaatti, mutta kuitenkin letkeä fiilis. Mitä olisikaan juhannuspäivän auringonnousun sydäntäriipaiseva akustinen itkuballaadi ilman kunnon viinahorkkaa? Nii-i, se oli semmonen retorinen kysymys se. |
Mulkero 16.05.2003 08:36:43 | |
---|
Mistähän johtuu, että esim. krapulassa tuntuu soitanta uskomattoman rennolta ja hermoyhteydet tuntuvat olevan tosi hyvässä kunnossa ja lihakset rentoina..
Itse olen huomannut täysin päinvastaista. Krapula on ehkä ainoa olotila, jossa en kykene soittamaan. Tämä on huomattu niin monta kertaa, etten viitsi kyseisen olotilan vallitessa edes koskea kitaraan. Samoin musiikillinen oppimiskyky on täysin ala-arvoinen. Vaihtelua ilmennee juodun alkoholin määrässä ja yksilöiden ruumiin toiminnassa. |
Vilhelmus 16.05.2003 10:09:44 | |
---|
Hmm. Krapulassa ei tuu mitn. Mutta erilaisissa olotiloissa (tietenkin) kulkee soitto ihan eri tavoin, joskus ei tule mitään. Minulla ei kuitenkaan ole mitään havaintoa, että juuri jossain tietyssä olotilassa kulkisi parhaiten. Sama toisessa sydämenasiaharrastuksessani futiksessa, välillä käy hyvin ja välillä ei, mutta peliä edeltävällä fiiliksellä ei ole juurikaan merkitystä. Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
Aerodactev 16.05.2003 14:28:46 (muokattu 16.05.2003 14:28:53) | |
---|
Bändin rumpalin kanssa ollaan sovittu, että kunhan kaikki bändin jäsenet ovat täyttäneet 18 niin tehdään levy nimeltään "Kännissä EP", umpitunnelissa tietysti. Mitäköhän siitäkin tulee... |
Machine Gun 16.05.2003 16:54:15 (muokattu 16.05.2003 16:55:31) | |
---|
Bändin rumpalin kanssa ollaan sovittu, että kunhan kaikki bändin jäsenet ovat täyttäneet 18 niin tehdään levy nimeltään "Kännissä EP", umpitunnelissa tietysti. Mitäköhän siitäkin tulee... Tuskin mitään. En itse pysty ainakaan umpitunnelissa soittamaan ollenkaan. Tiedän kyllä mitä pitäisi soittaa, mutta sormet ei tottele. Vittumainen fiilis, kun pää pelaa, mutta sormet ei;) Siis kitaran kanssa, tiedä sitten pystyiskö rumpuja soittaa. Jotain biittikomppia varmaan ihan helposti, mutta kapuloiden käsissä pysyminen saattaisi olla kyseenalaista... |
Supernaut 16.05.2003 19:14:15 | |
---|
Jotain biittikomppia varmaan ihan helposti, mutta kapuloiden käsissä pysyminen saattaisi olla kyseenalaista... Saattaa siinä tempokin vähän hidastua (tai nopeutua)...
Funk you! |
reijoteppo 16.05.2003 20:13:08 | |
---|
Saattaa siinä tempokin vähän hidastua (tai nopeutua)... Joo, tai kiihtyä!
|
Avola 17.05.2003 10:40:56 | |
---|
Nyt on krapula ja ei kyllä tee mieli ottaa kitaraa lähellekkään.Siitä pääsee liian kovat äänet. "Never talk about hobbits.Hobbits are gay." |
Von Härskiburg 17.05.2003 19:34:14 | |
---|
Pieni krapula on aivan loistava olotila soittaa. Jotenkin pystyy soittamaan rennosti ja ajatukset pulppuaa jatkuvana tajunnanvirtana. Iso krapula on sitten eri asia. Tänään mulla on semmonen eikä tuu mitään. Sormet on ku sementtiin valettu ja pleku ei pysy jatkuvasti hikoilevissa näpeissä. Äääh. Kännissä soittamisesta sen verran, että ittelä kulkee ihan kivasti kuuden oluen jälkeen, mutta sitten tökkii. Hauska improvisoida sellasta rahatloppukaikkiloppu-bluussia. Takuuvarmaa huvia. Vaikeneminen on kultaa, mutta minähän olen tehnyt köyhyyslupauksen. |