Aihe: George Lynch legenda?
1
R.Cooley
04.07.2003 15:50:06
Liittyykö tähän mieheen jotain mystistä, olen yhen pätkän nähnyt miehestä, mutta en sen enempää.
Satriani on voittamaton
kid ego
05.07.2003 15:52:06
Olihan George Lynchillä helkutan kova bändi Lynch Mob, jolla oli hyviä mutta jokseenkin keskenään samanlaisia biisejä. Dokkenissakin soitti, mutta en ole ehtinyt perehtyä tuotantoon kuin ohimennen. Onhan Ykä taitava kitaristi, mutta niin tuhnuinen on herran soolosoundi että huhhuh, ei saa sävelistä selvää!
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
R.Cooley
06.07.2003 10:44:38 (muokattu 06.07.2003 11:01:19)
Olihan George Lynchillä helkutan kova bändi Lynch Mob, jolla oli hyviä mutta jokseenkin keskenään samanlaisia biisejä. Dokkenissakin soitti, mutta en ole ehtinyt perehtyä tuotantoon kuin ohimennen. Onhan Ykä taitava kitaristi, mutta niin tuhnuinen on herran soolosoundi että huhhuh, ei saa sävelistä selvää!

No näin oli ainakin jossain videossa, herra näytti jonkun tilu kuvion, mutta varmaan särö oli huono, kun kuullosti sotkulta.

Kuulin just Wicked sensationin, kyllä mies hoiti soolot ja kaikki hyvin.
Satriani on voittamaton
kid ego
06.07.2003 14:50:14
No näin oli ainakin jossain videossa, herra näytti jonkun tilu kuvion, mutta varmaan särö oli huono, kun kuullosti sotkulta.

Kuulin just Wicked sensationin, kyllä mies hoiti soolot ja kaikki hyvin.

Mulla on Lynch Mobin levyt Lynch Mob ja Wicked Sensation. Riffit on hyviä ja mikseivät soolotkin, mutta kun soolosoundi on mun pieruanikin tuhnuisempi. Se on se riivattu kaulamikki, pitäisi saada vähän edgeä.
Hirvi on petoeläin.
R.Cooley
06.07.2003 15:09:34
Mulla on Lynch Mobin levyt Lynch Mob ja Wicked Sensation. Riffit on hyviä ja mikseivät soolotkin, mutta kun soolosoundi on mun pieruanikin tuhnuisempi. Se on se riivattu kaulamikki, pitäisi saada vähän edgeä.

No olihan ne vähän vaisut.
Onkos sillä miehellä joku signature malli kitara?
Satriani on voittamaton
kid ego
06.07.2003 16:31:34 (muokattu 06.07.2003 16:31:51)
Hirvi on petoeläin.
R.Cooley
06.07.2003 16:54:39
Satriani on voittamaton
kid ego
06.07.2003 17:27:48
Panostaja=)

Painostaja... eiku painonnonstaja... eiku?
Hirvi on petoeläin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)