Hater 30.05.2003 11:48:26 (muokattu 30.05.2003 11:53:12) | |
---|
Mites teillä? Minulla soittaminen sujuu paremmin, kun on pienessä nousuhumalassa. Jotenkin varmempi ja rennompi ote soittoon. Hmm.. muita päihdeaineita en käytä ;) |
Zed 30.05.2003 15:36:03 | |
---|
Mites teillä? Minulla soittaminen sujuu paremmin, kun on pienessä nousuhumalassa. Jotenkin varmempi ja rennompi ote soittoon. Hmm.. muita päihdeaineita en käytä ;) Tiettyyn pisteeseen asti toimii, nimenomaan tuossa nousuhumalassa, mutta kun pääsee siihen viralliseen humalaan, (no eihän alkoholista tule muuta kuin vitutus ja armoton väsymys) alkaa homma lipsua rajusti. Ryyppypäivän jälkeen muuten säikähtää usein kun alkaa aamulla soittaa kitaraa, ja sormet ovat kuin nippu kyrpiä. "Huh! Tämmöiseksikö jään? Byää." Pienet krapulajamit kuitenkin yleensä herättävät nukkuvan tuntuman. Yngwie - A legend in his own lunchtime |
hjukke 30.05.2003 15:46:47 | |
---|
tästäkin on jo topikki.... "There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and those who don't." |
Hater 30.05.2003 15:48:37 | |
---|
tästäkin on jo topikki.... S.F.W. (on ihan hyvä leffa) |
superfly 30.05.2003 15:50:12 | |
---|
Jep, minäkin olen tähän jo vastaillut. Harppu on alaston piano |
Lennu 30.05.2003 16:25:19 | |
---|
S.F.W. (on ihan hyvä leffa) Kuten myös N.W.H |
superfly 30.05.2003 17:23:25 | |
---|
Kuten myös N.W.H N.W.H ?? Ei auennut... Harppu on alaston piano |
Vimpo 30.05.2003 17:37:13 | |
---|
Ryyppypäivän jälkeen muuten säikähtää usein kun alkaa aamulla soittaa kitaraa, ja sormet ovat kuin nippu kyrpiä. "Huh! Tämmöiseksikö jään? Byää." Pienet krapulajamit kuitenkin yleensä herättävät nukkuvan tuntuman. Aamulla yleensä juuri todella seesteinen olo, soittelee jossain sohvanpohjalla yhtä sointua onnellisesti. |
Herra Rapu 30.05.2003 18:53:08 | |
---|
N.W.H ?? Ei auennut... N.W.A? :) |
superfly 30.05.2003 19:15:15 | |
---|
N.W.A? :) Niggas With Attitude? Harppu on alaston piano |
Herra Rapu 30.05.2003 19:16:25 | |
---|
Niggas With Attitude? Yeah brutha! |
Zed 30.05.2003 20:47:43 (muokattu 30.05.2003 20:48:17) | |
---|
tästäkin on jo topikki.... Niinpä tosiaan olikin. Ja minä moukka, ainoana kaikista lankaan menin! Otan sanani takaisin: .namutnut navukkun tävättäreh äsneely niknetiuk timajalupark teneiP ".ääyB ?nääj ökiskesiömmäT !huH" .äipryk uppin niuk tavo temros aj ,aaratik aattios allumaa aakla nuk niesu ääthäkiäs netuum neekläj näviäpyppyyR .itsujar auspil ammoh aakla (symysäv notomra aj sututiv niuk atuum elut atsilohokla nähie on) ,naalamuh neesillariv nehiis eesääp nuk attum ,assalamuhusuon assout naamonemin ,iimiot itsa neeseetsip nyytteiT Yngwie - A legend in his own lunchtime |
Imper 31.05.2003 00:59:12 | |
---|
Niinpä tosiaan olikin. Ja minä moukka, ainoana kaikista lankaan menin! Otan sanani takaisin: .namutnut navukkun tävättäreh äsneely niknetiuk timajalupark teneiP ".ääyB ?nääj ökiskesiömmäT !huH" .äipryk uppin niuk tavo temros aj ,aaratik aattios allumaa aakla nuk niesu ääthäkiäs netuum neekläj näviäpyppyyR .itsujar auspil ammoh aakla (symysäv notomra aj sututiv niuk atuum elut atsilohokla nähie on) ,naalamuh neesillariv nehiis eesääp nuk attum ,assalamuhusuon assout naamonemin ,iimiot itsa neeseetsip nyytteiT repesin, plussaa rapsahti!;) Everyone is a per-son |
Jormaz 01.06.2003 22:08:31 | |
---|
Yeah brutha! Nigga with a gun! YEAH! Straight outta Compton! Back to the 80's |
kivi 01.06.2003 22:32:30 | |
---|
N.W.H ?? Ei auennut... Niggas With(out) Hats. Rap-hupailuleffa. |
Vimpo 01.06.2003 22:59:45 | |
---|
Niggas With(out) Hats. Rap-hupailuleffa. Onko hauskakin? Pitäisi se Spinal Tap leffakin jostain hommata. |
Tony Narrows 07.07.2003 12:24:46 | |
---|
Joo...itse ole sitä mieltä että jos keikalle lähdetään niin ehdoton EI alkoholille. alkoholi ei mun mielestä sovi soittajille soiton aikana tai vähän ennen sitä. Riippuen tietenkin millasta musaa soittaa ja mikä on keikan "tarkoitus".....kyllä itsekkin jos olen opiskelukavereiden kanssa jammailemassa niin juon muutaman oluen samalla mutta jos heitän settiä omalla bändillä niin ei tulisi kuuloonkaan että joku joisi meistä. Soitan kuitenkin sellaista musaa että se vaatii täydellistä keskittymistä ja alkoholilla on minuun sellainen vaikutus että sormet alkavat hyytyä kun juo olutta esim. Ja muistan edellisestä bändistä että soittajat joivat aina ennen keikkaa...ja joskus jopa liikaa. (toinen kitaristi sammui 30min ennen keikkaa) ...Tästä lähtien jos jotain bändiä perustan niin olen sanonut soittajille että keikan aikana ei juoda ollenkaan mutta keikan jälkeen saatte juoda niin paljon kuin haluatte. Luulis että ei voi olla niin ujo tai "paniikissa" keikan takia,että ei voisi soittaa ilman alkoholia. Toni A Salmi |
Ukko 08.07.2003 15:52:33 | |
---|
Mites teillä? Minulla soittaminen sujuu paremmin, kun on pienessä nousuhumalassa. Jotenkin varmempi ja rennompi ote soittoon. Hmm.. muita päihdeaineita en käytä ;) Pullo olutta saattaa jo tehdä tenän soitolle. Vaikkei mistään humalatilasta tuon määrän jälkeen voi olla edes puhettakaan. |