mikerocky 14.10.2003 22:16:29 | |
---|
Kun soitatte kitaraa, niin onko hevimies vain hevimies vai onko intoa/halua/taitoa soittaa muutakin.mulla vaihtelee lähes päivittäin, mitä tulee soiteltua ja se oikeestaan hankalaa, kun ei tule yhdensuuntaisia biisejä, vaan ne on sellainen sekametelisoppa. |
kid ego 14.10.2003 23:27:57 | |
---|
Funk-rock-heavy-blues. Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta. |
Vilhelmus 14.10.2003 23:33:24 | |
---|
Taito on rajattu kolmen soinnun heviin ja punkkiin, joten sitä enimmäkseen, mutta pakko ne iskelmälliset rautalankavivahteiset sounditkin on pakko kaivaa esiin aina välillä. |
LaXu 15.10.2003 00:01:46 (muokattu 15.10.2003 00:02:03) | |
---|
Riippuu vähän mihin kitaraan milloinkin tarttuu. Les Paul vie yleensä johonkin blues rockin suuntaan, kun taas Ibanez RG:hen tarttuessa tulee soiteltua tiluheviä, kaksikaulainen Dean taas on raskaiden heviriffien ja AC/DC meiningin merkki ja stratolla tulee blues, funk, reggae ja rautalankajuttuja soiteltua. Blues-rock-hevi linjalla enimmäkseen tulee liikuttua, mutta kyllä sinne aina pienet funkit, reggaet ja popit mahtuu. Ja kaikkea tietysti sekoitellaan keskenään. |
mikerocky 15.10.2003 00:31:16 | |
---|
Riippuu vähän mihin kitaraan milloinkin tarttuu. Les Paul vie yleensä johonkin blues rockin suuntaan, kun taas Ibanez RG:hen tarttuessa tulee soiteltua tiluheviä, kaksikaulainen Dean taas on raskaiden heviriffien ja AC/DC meiningin merkki ja stratolla tulee blues, funk, reggae ja rautalankajuttuja soiteltua. Blues-rock-hevi linjalla enimmäkseen tulee liikuttua, mutta kyllä sinne aina pienet funkit, reggaet ja popit mahtuu. Ja kaikkea tietysti sekoitellaan keskenään. interesting. mulla vähä sama, paitsi telellä tulee mentyä myös kantrin ja jazzin ihmeelliseen maailmaan. www.kotinet.com/mika.luoto/ |
Cletus Awreetus 15.10.2003 15:17:11 | |
---|
Hevi-funk-blues-klassinen. Jazzia varmaan enemmän soittaisin jos sitä osaisin soittaa. Nyt on vähän silleen, että vetelen jazz-biiseistä teemat ja yritän jotain sooloa roiskia soolon sointujen päälle. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Brian May jr. 15.10.2003 15:20:19 (muokattu 15.10.2003 15:21:14) | |
---|
Rock-Klassinen-Heavy-Blues-Jazz. No jazzia vähän vähemmän, peräti yhden standardin osaan:Pmut oon suunnitellu hankkivani jonku kirjan jossa niitä riittää. Tyylilaji nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Fortune 15.10.2003 21:21:29 | |
---|
Minä en ole enää pitkään aikaan yrittänyt määritellä soittoni tyylilajia, mutta ei se mihinkään sovi joka tapauksessa :) Liian heviä poppiin, liian löysää heviin, liian levotonta bluesiin, liian meluisaa kaikkeen. |
Metallica mies 15.10.2003 21:24:52 | |
---|
Heavy-Rock-Blues. JAU JAU! |
Sammakko 15.10.2003 21:42:44 (muokattu 15.10.2003 21:42:59) | |
---|
Pääosin 60- ja 70-luvun Rock. + jotkut hieman eksoottisemmat bändit. + Songwriter matsku +Blues ||||||||Hei Hei Fränklin tule +leikkimään kanssamme!!!|||||||| |
Spiridon 15.10.2003 22:14:01 | |
---|
Liian heviä poppiin, liian löysää heviin, liian levotonta bluesiin, liian meluisaa kaikkeen. Rock?
Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
Super-Jari 15.10.2003 22:51:22 | |
---|
Kaikkea tulee soiteltua. Yleensä warlokilla tulee soitettua omia biisejä tai muita jytkytyksiä, explorerilla taas heviä ja kaikkea muutakin, akustisilla olen nykyään pyrkinyt soittamaan kaikkea missä joutuu näppäilemään, ihan harjoiutuksen vuoksi. Pitäs muutenkin soittaa enemmän akustista. Jumalan Kirjanpitäjä |
Burn 16.10.2003 01:08:01 | |
---|
Mun linjani olis varmaankin sit sellanen Heavy-Rock-Blues-Jazz touhu... ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
PuNkKi 16.10.2003 01:46:40 | |
---|
hmm kai se siellä punk-punk-punk-rock osastolla kulkee :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Sunburst 16.10.2003 02:21:09 | |
---|
Laiskaa heviä Les Paulilla. Ja Blues joskus. Ehkä. |
Super-Jari 16.10.2003 06:50:16 | |
---|
hmm kai se siellä punk-punk-punk-rock osastolla kulkee :) Kukapa olisi arvannut.. :) Jumalan Kirjanpitäjä |
Jani The Rock 16.10.2003 10:17:12 | |
---|
Kyllä mä kotona soittelen aika paljon kaikenlaista; bluesia, rockabillyä, rautalankaa, joskus jopa heavyä (!). Mutta niin se vain näkyy olevan, että punk tai punkpohjainen rock on se ainoa juttu, jota jaksan bändissä soittaa. Se on tarpeeksi nopiaa ja rankkaa. Jamitella tietysti voi mitä vaan, mutta jos tosissaan pitäisi alkaa tehdä jotain muuta, niin voisi mennä haukotteluksi. Saas nähdä kahdenkymmenen vuoden päästä, vieläkö sama meininki jatkuu. Bassonsoitto ja lauluhommat on asia erikseen. Tuo rajoittuneisuus koskee vain kitaran soittoa. Butcher baby - they`re gonna put you away! |
reijoteppo 16.10.2003 10:33:41 (muokattu 16.10.2003 18:56:12) | |
---|
West-coast Jump blues, Chicagosta Buddy Guy, Otis ja Magic Sam osastoa, Psykedeelia henkistä Bluus-Rokkia aina välistä, Singer/songwriter musaa, Jatsiin päin vinksahtavaa Benjihyppy Swing-bluesia, Texasin Capo-koulukunta soundia, Hound Dog Taylor tyyppistä slaidi jyrpytystä, Soulin touhua, Modernia west-coast harppubluesia, Ja Peer Günttiä jos on oikeen macho fiilis. |
hliimatta 16.10.2003 14:38:22 | |
---|
Vähän kaikkea. Radio päälle ja mitä sieltä tulee niin yritetään soittaa mukana. Se on mun metodi niin soittotyylin määritykseen kuin treenaukseenkin. Ei tule sellaista yhteen tyyliin sulloutumista... |
Chemo 16.10.2003 14:51:14 | |
---|
Mulla tämä riippuu, enemmän kuin siitä millä soittaa, siitä mitä soittaa: -klasari: pyrkimys on soittaa oikeaoppisesti, järkevillä sormituksilla jne. -rautalanka: aika perinteisiä linjoja tässäkin. -punk: genretietoinen pitää tässäkin olla, esim. pitkä kitarasoolo olisi monessa jutussa aikamoinen tyylirikko -coverit: miten milloinkin, usein vähän alkuperäisversioita kovemmalla otteella. Ja sillai. Monenlaisesta soitosta olen kyllä kiinnostunut. Ramalamadingdong. |