Jacker 14.12.2003 13:54:43 | |
---|
Siis mun mielestä nuo petruccin tekemät sweepit on aivan mahdottomia. Itellä ei vielä taidot riitä. Jos joku osaa niitä soittaa niin kertokaas vähän vinkkejä miten kannatais treenata. |
Nuages 14.12.2003 13:56:26 (muokattu 14.12.2003 13:57:45) | |
---|
Siis mun mielestä nuo petruccin tekemät sweepit on aivan mahdottomia. Itellä ei vielä taidot riitä. Jos joku osaa niitä soittaa niin kertokaas vähän vinkkejä miten kannatais treenata. Metronomin kanssa ja hitaasti. Ja aloita helpommista jutuista. Petruccin sweepit voivat olla vähän turhan vaikeita. Ja treenaa mieluummin perustekniikat ensin kuntoon. Sweeppejä ei kannata edes ajatella, ennen kuin osaat muodostaa sointuja otelaudalla. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Eemil 14.12.2003 15:26:24 | |
---|
Siis mun mielestä nuo petruccin tekemät sweepit on aivan mahdottomia. Itellä ei vielä taidot riitä. Jos joku osaa niitä soittaa niin kertokaas vähän vinkkejä miten kannatais treenata. Sä oot soittanu 2 vuotta kitaraa. Älä turhaan kiirehdi, Petrucci on soittanu kauemmin. Ajan kanssa se tulee sultakin, jos toi on nyt sitä mitä sä kitaralta haluat. Torilla Ibanez S570wnsol 800 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
Jacker 14.12.2003 18:42:02 | |
---|
Juu tykkään metronomin kans paljon harjotella ja muuten nuo petruccin soolot menee, mutta sweeppejä pitää vielä harjotella (ja paljon). |
Eemil 14.12.2003 19:59:54 | |
---|
(ja paljon). Oikea asenne! :) Torilla Ibanez S570wnsol 800 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
Christian 17.12.2003 14:59:51 | |
---|
muuten nuo petruccin soolot menee kerro ihmeessä mitä Petruccin sooloja osaat jos oot 2 vuotta soittanu, kyllähän sieltä jotain helppoja löytyy mutta? |
widebit 17.12.2003 17:05:35 | |
---|
mää oon soittanu kohta nelisen vuotta kitaraa, enkä osaa mitään noita tiluhommia :( en oo kyllä viittiny yrittää opetellakkaan. enkä kyllä tarvikkaan, eikä kyllä kiinnostakkaan pätkän vertaa |
Lauri666 17.12.2003 17:32:51 | |
---|
mää oon soittanu kohta nelisen vuotta kitaraa, enkä osaa mitään noita tiluhommia :( en oo kyllä viittiny yrittää opetellakkaan. enkä kyllä tarvikkaan, eikä kyllä kiinnostakkaan pätkän vertaa Eikä tarvi, jos ei kiinnosta... Itse taas olen tilumiehiä :D Let me live another day
Without sorrow, without shame
Let me feel the wind on my face
Let me feel the sun
And live my days with fun
Let me sing this hymn to life |
Jacker 19.12.2003 21:03:29 | |
---|
Oon just keskittyny oikeastaan kitarassa metronomin kans soittamiseen ja tilutusta paljon treenaillu. DT:n tuotannosta Erotomanian opettelin, loppuralli ei vaan rehellisesti sanottuna mene ihan samaa vauhtia. Goodnight kissin soolon opettelin. About to crash soolo menee. Home soolo on just parhaillaan käsittelyssä. Sit vielä Liquid tension experimentiltä paradigm shiftin alkumylläkät opettelin. Eihän nuo oo läheskään niitä vaikeimpia sooloja mitä Petruccilla on. Ääninäytteitä pitäs saada joskus tehtyä tänne nettiin niin saisitte kuunnella. |
Hornanturska 19.12.2003 21:44:26 | |
---|
kerro ihmeessä mitä Petruccin sooloja osaat jos oot 2 vuotta soittanu, kyllähän sieltä jotain helppoja löytyy mutta? Kannattaa hyökätä näinkin selvään provoon kynsin hampain kiinni? 11!!!MYY MULLE WHAMMY HALAVALLA!!!11 |