Aihe: Naiskitaristeista
1
zorro
29.12.2003 22:21:21 (muokattu 29.12.2003 22:21:54)
Onko The Donnasin kitaristi ainoa jolla on tatsia kitaran soitannassa?

EDIT- Haku ei toimi. mikäli naiskitaristeista on edes joskus puhuttu
OSTETAAN: Digitech WH1
Sammakko
29.12.2003 22:50:43

bonnie raitt on huippu. erja lyytistäkin kehutaan mutta sitä en ole itse koskaan kuullut. pitäis hankkiutuu kuulolle.
Böö!
Keppi
29.12.2003 22:54:44 (muokattu 29.12.2003 22:58:45)
Ei tästä aiheesta oo mun mielestä ollu paljon juttuja?!

Julkisuudessa on kyllä yllättävänkin vähän sellaisia merkittäviä naiskitaristeja. Oon itsekkin joskus pohtinu, ett miksi on näin. Siis tottahan kitaransoittoa on aina pidetty enempi miehisenä lajina, mutt silti yllättää toi naiskitaristien vähyys.

Jennifer Battenhan on taitava kepittäjä. Tais soittaa Michael Jacksonin bändissä?! Bonnie Raitt soittaa tosi tyylikkäästi. Samoin tää nuori uus blues"lupaus" Shannon Curfman.

Meredith Brooks(Bitch -kappaleen esittäjä), yllätti kans aikoinaan, kun näin sen keikan telkkarissa. Mä luulin, ett se on sellainen taustakitaristi, joka nyt vaan "soittelee" ja joka tuskin kovin hirveesti on perehtynyt kyseiseen soittimeen...mutt sehän olikin oikeesti tosi taitava ja veteli kaikki soolotkin. Mua viehätti erityisesti sen todella omaperäinen tyyli!

Tuskin kovin moni tietää sitä asiaa, ett myös Dolly Parton osaa soittaa poikkeuksellisen hyvin kitaraa! Yleensä Dollystä puhuttaessa huomio kiinnittyy hieman muihin seikkoihin;)
...no ei vaineskaan;)
superfly
29.12.2003 23:06:09
Princen bändistä on joskus hyviä yksilöitä löytynyt.
Harppu on alaston piano
RjW
29.12.2003 23:12:49
Onhan noita jonkin verran. Äkkiseltään tulee mieleen ainakin Kim Shattuck The Muffsista sekä Donita Sparks ja Suzi Gardner L7:sta. Kaikki kolme soittavat rankkuudessa suurimman osan miessoittajista suohon. 80-luvulta tulee tietysti mieleen myös Lita Ford Ja tottakai Great Kat!
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
Paperilyhty
29.12.2003 23:20:26
Onko The Donnasin kitaristi ainoa jolla on tatsia kitaran soitannassa?

EDIT- Haku ei toimi. mikäli naiskitaristeista on edes joskus puhuttu

On kyllä melko useasti heistä puhuttu, mutta haitanneeko tuo. Jospa haku toimisi myöhemmin.
Nyt olen sankari vauhdin ja kohinan.
PuNkKi
29.12.2003 23:22:50
ihan kiitettävää tasoa clamour:in kitaristikin on..
http://www.clamour.net
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
blastoff
29.12.2003 23:29:34
Joni Mitchell ja Ani DiFranco tulevat ensimmäisinä mieleen.
Your mother sucks cock in Hell!
Sammakko
29.12.2003 23:33:08

80-luvulta löytyy aika monta jolla on meikkiä, pitkät hiukset ja sukkahousut.
Böö!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)