Burn 23.12.2003 00:58:12 | |
---|
Tuleeko joskus pidettyä taukoa soiton suhteen. Oon nyt ollut viitisen päivää soittamatta, ei vaan ole jaksanut soittaa yhtikäs mitään. Ei kai syytä huoleen..? ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
hjukke 23.12.2003 01:00:13 | |
---|
Välillä tollasen pienen tauon jälkeen soitto kulkee ainakin mulla entistä paremmin, etenkin jos takana on aktiivista harjoittelua, niin pieni katko tuntuisi tekevän terää. "- munakennot on huumorihommaa" |
Nuages 23.12.2003 01:00:30 | |
---|
Ei kai syytä huoleen..? Mahdollisuutesi selvitä hengissä ovat mainioineot! "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Burn 23.12.2003 01:04:13 | |
---|
Mahdollisuutesi selvitä hengissä ovat mainioineot! Hyvä kuulla. Sangen outoa tosin että tää on ihka ensimmäinen kerta kun näin on sattunut. Huomenna kyllä soitan, iski kauhiat himot. ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
superfly 23.12.2003 09:46:53 | |
---|
Mahdollisuutesi selvitä hengissä ovat mainioineot! Ei täällä kukaan hengissä selviä.... Harppu on alaston piano |
Timesby 23.12.2003 12:16:01 | |
---|
Tuleeko joskus pidettyä taukoa soiton suhteen. Oon nyt ollut viitisen päivää soittamatta, ei vaan ole jaksanut soittaa yhtikäs mitään. Ei kai syytä huoleen..? Tämmoisia kausia on minullakin tuon tuosta. Varsinkin silloin, kun on paljon muutakin työntekoa kuten koulutyöt. Mutta en ota turhaa painetta kuten aikaisemmin hieman otin. Menee maku soittamisesta, jos runttaa pakolla. Es gang zum Vituiks! |
Lord of the strings 23.12.2003 12:40:13 | |
---|
Mulla on toi yksin soittaminen alkanut maistua lähinnä puulta, pitäisikö pitää taukoa. "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
superfly 23.12.2003 12:43:07 | |
---|
Mulla on toi yksin soittaminen alkanut maistua lähinnä puulta, pitäisikö pitää taukoa. Soita ihmeessä muiden kanssa välillä. Bändisoitto kehittää soittajana ja antaa uutta motivaatiota kummasti. Harppu on alaston piano |
Sintti 23.12.2003 14:28:09 | |
---|
Soita ihmeessä muiden kanssa välillä. Bändisoitto kehittää soittajana ja antaa uutta motivaatiota kummasti. mutta välillä tekee taas mieli soittaa ihan vaan kotona yksin akustista... alkaa kato pää sekoon kavereiden kans, kun eihän ne ikinä tajua mitään.. ;D soitto motivaatioon auttaa kyllä kummasti hyvin soitettu keikka (omaa kokemusta viime viikolta:) Humppaa taikka kuole...^_^ |