Aihe: Ostin Ukulelen:-)
1 2
KantriKatri
27.11.2003 14:52:27

Ja aion opetella soittamaan sitä, jihaa!!
Olen Assanvessankassa,enkä edes humalassa"
lothari
27.11.2003 15:09:51
Moi,

palionko makso moinen? Siinon vissiin kohtuu helpot soinnut? Kerro ihmeessä kokemuksia kun niitä tulee, josko minäkin innostuisin mokomaan kun kerran jo miltei ostin.

lothari
Congi
27.11.2003 16:56:00 (muokattu 27.11.2003 16:59:58)
Mistä saa muuten laadukkaan Ukulelen? Siis ei mitään 20 Euron leluja.

Edit: Suositelkaa jotain hyviä.
T.Congi
Mc Ban
27.11.2003 17:00:19 (muokattu 27.11.2003 17:00:50)
Yx juttu: Ukulele ei ole soitin.

-Kielet ovat siimaa

-Kielet eivät pysy vireessä

-Siinä ei ole bassokieliä

-Se on hölömö soitin

-Paitsi jos on olemassa muitakin ukulelejä kuin niitä joita löytyy DLX-musiikista.
Mc Ban
27.11.2003 17:02:01
Mistä saa muuten laadukkaan Ukulelen? Siis ei mitään 20 Euron leluja.

Edit: Suositelkaa jotain hyviä.

Ne paskatkin maksaa maltaita. En ole sittokelpoiseen ukuleleen vielä törmännyt. Ja sellasia jos on, niin maksavat varmyy omaisuuden.
Ossi
27.11.2003 22:28:34

Yx juttu: Ukulele ei ole soitin

Häh??? Yli 100-vuotias, havaijilaismusan oleellinen instrumentti ei ole soitin?

Taas kerran tuli ilmi, että naisissa (ei kaikissa) piilee käytännön elämän siviilirohkeutta: punatukkainen mimmi stagella ukulelen kera. Aika paha.

Oli aikomus tyrkätä tähän loppuun vetoomus, että.."opettelet sitten kanssa ensiks' soittamaan sitä", mutta sehän on aivan turhaa sillä naisethan hoitavat "kotiläksynsä" kunnolla, patistelemattakin.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
PekkaM
28.11.2003 10:17:42
Lapinlahden Lintujen Mikko Kivinen oli aika huvittava näky ukulelen kanssa silloin kun miehellä oli kunnolla massaa.
Osta JEM77BFP!
lothari
28.11.2003 10:57:05
Oulussa oli sellainen kuulemma ihan soitintason vemmel n. 60 eksua. Päälle tarjottiin tietoa, miten viritetään ja soitetaan.
Zarmo
28.11.2003 13:31:45

Onneksi olkoon. Minun ukuleleni on rikki, eikä se kyllä pitänyt virettäkään, mutta metka soitin muuten.
Don´t you know there ain´t no Devil That´s just God when he´s drunk - Tom Waits
KantriKatri
28.11.2003 15:21:09

Häh??? Yli 100-vuotias, havaijilaismusan oleellinen instrumentti ei ole soitin?

Taas kerran tuli ilmi, että naisissa (ei kaikissa) piilee käytännön elämän siviilirohkeutta: punatukkainen mimmi stagella ukulelen kera. Aika paha.

Oli aikomus tyrkätä tähän loppuun vetoomus, että.."opettelet sitten kanssa ensiks' soittamaan sitä", mutta sehän on aivan turhaa sillä naisethan hoitavat "kotiläksynsä" kunnolla, patistelemattakin.

"Uke":ni maksoi alle 100€ ja mieheni testasi sen paikan päällä ja vireessä pysyy:-)
Kehottaisin epäilijöitä kuuntelemaan Sol Hoopii:ta!
deevee
02.12.2003 20:12:54
Aattelin tilata tollasen kitaratelineen kylkiäisenä, kun se minimitilaus on kuitenkin se 50 erkkaa: http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … harley_benton_hbuk11_prodinfo.html. Varmaan ihan toimiva lelu.
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos."
randy
04.12.2003 10:15:42
Aattelin tilata tollasen kitaratelineen kylkiäisenä, kun se minimitilaus on kuitenkin se 50 erkkaa: http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … harley_benton_hbuk11_prodinfo.html. Varmaan ihan toimiva lelu.

Taattua Harley Benton laatua :)
Lumiukolla on valkonen perse.
Ze Kink
30.12.2003 17:47:10
Äh, pidän enemmän mandoliineista, sellanen ois joskus hankinnassa.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
KantriKatri
31.12.2003 14:39:33

Great, nyt on pari Dixie Chicksin kipaletta "hallussa"kun sais vaan tekniikan hiottua:-)
KMT
31.12.2003 20:27:03

Tämä on kitarapalsta ei ukulelepalsta prkl...
Ei sormissa ole välilihoja!
KantriKatri
31.12.2003 20:43:53

Tämä on kitarapalsta ei ukulelepalsta prkl...

Miten niin???:-)
Mimi
01.01.2004 13:53:35
Oolrait, alan taas esitellä huimaa tietämystäni: millainen soitin on ukulele? mandoliinista minulla on hämärä käsitys, mutta sitten vilisee näitä muitakin soittimia joista en tiedä mitään, ajattelin laittaa nyt tähän topikkiin kun puhutaan kumminkin puoliksi samasta asiasta...

Jos joku katsoi eilen 31.12 sen Bon Jovin akustisen keikan maikkarilta niin olikohan biisi Bad medicine (???) jossa hra Sambora soitteli semmosella jänskällä soittimella: kaikukoppa melkein kuin kitarassa mutta eri muotoinen, muistutti lähinna pisaraa ja kaula lähti siitä pisaran "kärjestä", ei ollu mikään järjettömän iso, kahdeksan kieltä ja ne meni mun käsittääkseni jotenkin pareittain elikkä neljä kieliparia...jos joku saa tosta mitään selkoo ni oisko tietoo että mikä soitin, jäi kaivelemaan....
"Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..." NOMEN EST OMEN
KMT
01.01.2004 16:19:45

Miten niin???:-)

Koska ukulele ei ole kitara vaan ukulele, joka
kuuluisi tuonne muut soittimet ja bändikamat osastolle...
Ei sormissa ole välilihoja!
Kassu
01.01.2004 17:43:48
No nyt mä tiedän mikä on ukulele ;)

Tommoinen perkuleen pikkukitara ;)

Ehkä ostan sellaisen. 100 euroa taskussa, ja olen huomenna menossa Espoon Musiikkiin. Katotaan mitä mukaan tarttuu ;)

Mitenkäs noi viritetään?
Kassu
01.01.2004 17:45:15
Mistäs noihin saa kieliä?!

Kalliita?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)