Miikathebest 24.08.2003 18:39:11 | |
---|
Ei!! Tosta pitäis tehdä joku FAQ aloittelija palstalle, missä tehtäisi selväksi, että se ei kannata, ja annetaisi oikein hyviä esimerkkejä.. Mutta ehkäpä kaikkein legendaarisin tilu harjoitus: EVH ERUPTION! |
Dick Parker 24.08.2003 18:53:11 | |
---|
Jos yritettäis kasata jonkinlainen Faq aiheesta. |
Härski 24.08.2003 18:56:42 | |
---|
No ei tod... |
_Petri_ 24.08.2003 20:18:26 | |
---|
No ei tod... Minkä takia? Mielestäni tilutus-faq olisi erittäin asiallinen. On noita kysyjiä niin paljon. |
jomppa82 24.08.2003 20:28:17 | |
---|
Joo faq:ia vaan, josko siitä ei tarvitsisi koko ajan jauhaa. Kai jokainen osaa tehdä omat päätöksensä, haluaako tilutella. Live fast, die die! |
Hornanturska 24.08.2003 20:30:39 | |
---|
Ja tilutus faqiin mukaan ne perkeleen sweepit. Ei kestä joka päivä uutta thrediä missä lukee:" täs on tää towards dead endin alku. Niin miten mä laitan sormen...." Hyvä idea, tehkää joku faq. ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
Sintti 25.08.2003 11:53:25 | |
---|
tuo ois muuten tosissaan ihan hyvä idea...jos joku vaan viitsis... |
R.Cooley 25.08.2003 12:13:18 | |
---|
tuo ois muuten tosissaan ihan hyvä idea...jos joku vaan viitsis... Joo, otsikko vois olla: Opi soittamaan Minusta tulee isona melodinen tiluttaja |
Sahanpurija 25.08.2003 15:09:02 | |
---|
Joo, otsikko vois olla: Opi soittamaan - Eli lopeta tilutus Perhana! Kuka vei mun kalajan?
Kyllä, olen kitaristi |
Hornanturska 25.08.2003 19:56:38 | |
---|
- Eli lopeta tilutus + ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
Vestu 25.08.2003 21:22:35 | |
---|
FAQ:n otsikko vois olla speed = emotion. Mielestäni pitää paikkansa. Tuo tilun dissaaminen on vaan katkeroituneiden, laiskojen ja hitaiden muusikoiden tapa purkaa tyytymättömyyttään omaan soittotekniikkaansa. Like father like scum |
outo_O 25.08.2003 22:40:26 | |
---|
FAQ:n otsikko vois olla speed = emotion. Mielestäni pitää paikkansa. Tuo tilun dissaaminen on vaan katkeroituneiden, laiskojen ja hitaiden muusikoiden tapa purkaa tyytymättömyyttään omaan soittotekniikkaansa. hehe, mulla jotenki tulee vaa kuvotuksen tunteen ryöppyjä koko vitun tiluilusta, en tarkota nopeita sooloja, vaan niitä kyyryniskaisia istualteen soittavia vitun pirtelö sormia, ketkä luulee että nopeus on kova sana. Se on, jos sitä käyttää oikein, mutta päätön tiluilu pimputus tuo mieleen mitään muuta kuin kasan päättömiä ääniä. Vittuun tilut, ja musiikkia tilalle ! Ja nyt joku finni lapsi from kraateripizzamaailma, tulee sanoo et "oot vaa kade" sanon sulle, että en ole ! toki monipuolisuuden takia olis kiva vetää tollasta kuraa, mutta en käyttäisi sen treenaamiseen minuuttiakaan ajastani. Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen:
Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.."
Myyjä2 "ota pari siitä" |
Nuages 25.08.2003 22:47:04 | |
---|
hehe, mulla jotenki tulee vaa kuvotuksen tunteen ryöppyjä koko vitun tiluilusta, en tarkota nopeita sooloja, vaan niitä kyyryniskaisia istualteen soittavia vitun pirtelö sormia, ketkä luulee että nopeus on kova sana. Se on, jos sitä käyttää oikein, mutta päätön tiluilu pimputus tuo mieleen mitään muuta kuin kasan päättömiä ääniä. Vittuun tilut, ja musiikkia tilalle ! Ja nyt joku finni lapsi from kraateripizzamaailma, tulee sanoo et "oot vaa kade" sanon sulle, että en ole ! toki monipuolisuuden takia olis kiva vetää tollasta kuraa, mutta en käyttäisi sen treenaamiseen minuuttiakaan ajastani. Mutta tiluttaminen on hauskaa. =) Mikä laulaen tulee, se toiselle kuoppaa kaivaa pyy pivossa. |
Vestu 25.08.2003 23:38:13 (muokattu 25.08.2003 23:39:26) | |
---|
Ja nyt joku finni lapsi from kraateripizzamaailma, tulee sanoo et "oot vaa kade" sanon sulle, että en ole ! toki monipuolisuuden takia olis kiva vetää tollasta kuraa, mutta en käyttäisi sen treenaamiseen minuuttiakaan ajastani. Oot vaa kade. Aiotko käyttää yhdyssanojen opetteluun yhtään minuuttia? Like father like scum |
PuNkKi 25.08.2003 23:44:27 | |
---|
Vittuun tilut, ja musiikkia tilalle ! Juuri näin. + tuli Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
outo_O 26.08.2003 00:04:16 | |
---|
Oot vaa kade. Aiotko käyttää yhdyssanojen opetteluun yhtään minuuttia? E n, nauran vaan sulle, koska jaksoit vittuuntuneisuuden tunteelta jotain mua vastaan kirjottaa, koska terävällä tekstilläni satuin koskettamaan sua arkaan paikkaan, tiluttelun tärkeyteen sun elämässä. Mutta jokainen tallaa tyylillään.. Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen:
Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.."
Myyjä2 "ota pari siitä" |
Eemil 26.08.2003 00:30:42 | |
---|
:) Kohtahan tästä threadista saa aikasiksi "näin käy jos kysyt tilutusohjeita"-FAQ:in. Tietysti on mahdollista että olen väärässä vaikka se mahdotonta onkin. |
mikko1 26.08.2003 15:39:41 | |
---|
:) Kohtahan tästä threadista saa aikasiksi "näin käy jos kysyt tilutusohjeita"-FAQ:in. hahaa, varoittava esimerkki kaikille tukkaheviä opetteleville nuorille. =D Mullon kans tele. |
Snowblind 26.08.2003 15:46:41 | |
---|
Joo |
mikko1 26.08.2003 15:56:50 | |
---|
Mullon kans tele. |