Pepperone 15.05.2015 17:12:40 | |
---|
Eli sointuja en köydä.. Lentkeen renkutuksen olen muuten saanut kohdalleen.. Jos on joku nämä jo antanut, niin kaivelen täältä.. mitä kaikkee miehen tulee olla Mitä miehen tulee olla kerro beibi mulle kun en usko naistenlehtiin haluun olla oikee sulle komeaa ja kaunista samaan aikaan kilttiä ja tuhmaa hoikkaa ja hauista ilmeessä älyä ja uhmaa kokemusta täytyy olla mutta sopivasti poikamainen eksotiikka plussaa on kunhan on suomalainen Kertosäe: joo joo koolla ei oo välii mutta tiedän senkin testaat arvioit ja mittaat joka sentin kerro mitä kaikkee miehen tulee olla kerro mitä kaikkee miehen tulee olla kerro mitä kaikkee miehen tulee olla kerro mitä kaikkee miehen |
Megadethh2 15.05.2015 19:42:26 | |
---|
Musiikkia There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark. |
Pepperone 16.05.2015 11:25:23 | |
---|
Megadethh2: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=125203 Tuonne. Jos viittasit tekstiin että etsi ite, niin mitäpä luulet kysyisinkö apua jos oisin ne osannut etsiä. Oon tässä nyt muutaman kk jankannut, mutta ei tule mitn. Luulin että tässä vaiheessa tämä on foorumi mistä voi yritettyään pyytää apua...? |
freakingenius 16.05.2015 13:08:27 | |
---|
Ei vaan että tuolta voi kysyä apua. Jos kaikki tekis omalle kysymykselleen oman ketjun niin niitä tulis koko ajan. |
Pepperone 16.05.2015 19:18:18 | |
---|
freakingenius: Ei vaan että tuolta voi kysyä apua. Jos kaikki tekis omalle kysymykselleen oman ketjun niin niitä tulis koko ajan. Ok. Kiitos tiedosta. Laitan sinne |