Aihe: Harjoiteltu on. Mitä seuraavaksi?
1 2 3
Sir Härö
12.02.2004 08:44:30
Oon soittanut kitaraa nyt noin 2 vuotta.
Osaan tarpeelliset soinnut ja sävelet sekä paljon teoriaa kitaran soitosta, sormet toimii jo hyvin eikä muutenkaan oo moittimista. Mikä olis nk. seuraava askel kohti hyvää osaamista?
C´mon, make my day...
ShadowWalker
12.02.2004 08:51:53

Minä oon soitellu jo viissiin kohta neljä vuotta. En oo mikään monipuolinen soittaja kun ei oo noita tavallisia sointuja tulla opeteltua (melkein kaiken oon opetellu ite korvakuulolta), mutta "oman hommani" rupean jo hallitsemaan ja ihan samaa oon miettiny ja tullu siihen tulokseen, että pitäs ruveta tekemään omia kipaleita. Samaa ehkä suosittelisin sullekin.
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
Sir Härö
12.02.2004 08:55:31
Mä oon tehny noin 15 kappaletta mein bändille... iha onnistuneit sävellyksiä... Mut tarkotin niinkö et oppisin vaik kunnon lead-kitara vääntöö...
C´mon, make my day...
randy
12.02.2004 09:06:48
Käykääpä poijat kirjastossa.
Lumiukolla on valkonen perse.
Bilharzia
12.02.2004 09:07:41
Ala tiluttaan niinku Francesco Ferrari sitte
www.LifeofDebauchery.Com
HS
12.02.2004 09:28:12
Terve

Bändisoittoa, (siis jos ei vielä ole) eli samanhenkisiä, samantasoisia jamppoja messiin ja orkka pystyyn.Siinä kehittyy.
Tässä mitään allekirjootuksia tarvita... Kättä päälle.
Vanalkar
12.02.2004 09:28:26
Joinaa bändiin tai perusta itse sellainen.
Oppi Fjellet
Jucciz
12.02.2004 09:48:25
"Opettelin kitaransoiton. Mitä seuraavaksi?"

Rupea vaikka viljelemään maata tai ryhdy tekemään lähetystyötä.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Sir Härö
12.02.2004 10:30:27
Bändi on pystyssä, lukenut kirjan Suuri kitarakirja, omia biisejä on. mut jucciz on oikeessa, maanviljely ois aika kova edistys askel... vähän lampaita ja sillee...
C´mon, make my day...
Vanalkar
12.02.2004 11:24:43 (muokattu 12.02.2004 11:25:02)
vähän lampaita ja sillee...

Niin, niitä on kiva aina välillä uhrailla.

Opettele soittamaan myös bassoa, rumpuja, syntikkaa, mitä vain... siinäpä sinulle duunia.
Oppi Fjellet
Sir Härö
12.02.2004 12:13:50
Opettele soittamaan myös bassoa, rumpuja, syntikkaa, mitä vain... siinäpä sinulle duunia.

Joo! Se ois kiva soittaa trumpettii aamulypsyllä...
C´mon, make my day...
Topah
12.02.2004 12:37:01

Osaan tarpeelliset soinnut ja sävelet sekä paljon teoriaa kitaran soitosta, sormet toimii jo hyvin eikä muutenkaan oo moittimista. Mikä olis nk. seuraava askel kohti hyvää osaamista?

Ala vaikka etsimään vastausta elämän tarkoitukseen musiikin avulla. Siinä vasta peltoa kynnettäväksi. ;) !
Lausahdus, minkä opin Turun guruilta: Mitkään selitykset eivät kelpaa. Soitat juuri niin hyvin, kuin soitat juuri nyt. ÄLÄ SELITÄ, VAAN SOITA!!!
Vat69
12.02.2004 12:42:21

Oon soittanu jo 11 vuotta, enkä osaa vieläkään.
Vat69
12.02.2004 12:43:04
"Opettelin kitaransoiton. Mitä seuraavaksi?"

Rupea vaikka viljelemään maata tai ryhdy tekemään lähetystyötä.

kylläpä repesin :)
Zaphod
12.02.2004 14:54:35

Tee omia biisejä ja treenaa muitten biisejä. Yksi suositeltava vaihtoehto on hankkiutua kitaratunneille, opettaja kyllä keksi mitä kannattaa seuraavaksi treenata.
Pluto
12.02.2004 15:01:40

No niin, tässä vaiheessa voit jo laittaa sen kitaran laukkuun/pussiin ja pistää sen sängyn alle ihan rauhassa. Kun kerran olet jo pari vuotta soittanut, olet valmis muusikon kehitysasteiden seuraavaan vaiheeseen, joka on nimittäin ryhtyminen katkeraksi muusikoiden.neti -jääräksi (ei tarkoita Jäärää henkilönä).

Tässä vaiheessa ei ole enä mitään väliä, osaatko soittaa. Tärkeintä on että osaat kumota toisten mielipiteitä, haukkua epä-tr00 -bändejä, sekä tunnistaa milloin kirjoitus On Turbon käsialaa. Tervetuloa!
Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
Da Make
12.02.2004 15:15:55
...haukkua epä-tr00 -bändejä

Mitä muuten tr ja kaksi nollaa tarkoittaa?

, sekä tunnistaa milloin kirjoitus On Turbon käsialaa. Tervetuloa!

HOHó!
Cräx, Change, Ötöm!?
Sir Härö
12.02.2004 15:59:52
No niin, tässä vaiheessa voit jo laittaa sen kitaran laukkuun/pussiin ja pistää sen sängyn alle ihan rauhassa. Kun kerran olet jo pari vuotta soittanut, olet valmis muusikon kehitysasteiden seuraavaan vaiheeseen, joka on nimittäin ryhtyminen katkeraksi muusikoiden.neti -jääräksi (ei tarkoita Jäärää henkilönä).

Tässä vaiheessa ei ole enä mitään väliä, osaatko soittaa. Tärkeintä on että osaat kumota toisten mielipiteitä, haukkua epä-tr00 -bändejä, sekä tunnistaa milloin kirjoitus On Turbon käsialaa. Tervetuloa!

Olenko eliittiä? Liikuttava hetki...
C´mon, make my day...
Brian May jr.
12.02.2004 16:48:36
Rupea soittamaan klassista. (Olihan puhe siis sähkökitaroista?)
Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi!
Da Make
12.02.2004 17:08:21
Rupea soittamaan klassista. (Olihan puhe siis sähkökitaroista?)

Tai Jazzia, entä Flamenco?
Cräx, Change, Ötöm!?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)