Aihe: Kynsien kasvattamisesta.
1 2
Guitargirl1
10.04.2004 22:54:20
Tästä löytyy varmaan jo tuhat aihetta tuolta, mutta en nyt jaksa etsiä.. (Sori, laiskuus iski..)
Mutta kertokaas vinkkejä miten saa kasvatettu NOPEASTi hyvät ja kestävät kynnet kitaran soittoa varten!
Stapdio
10.04.2004 23:15:49
Kysy siskoltas/muijaltas/joltain tytöltä mistä saa tekokynsiä.
toinen mahdollisuus on "viuh plät piipaapiipaa"
perkeles
10.04.2004 23:30:02
mä oon ainakin aina joutunu leikkaamaan kynnet mahd. lyhyeksi kitaran soiton takia.
HELLO CLEVELAND
Antti1997
11.04.2004 00:40:20

Nimimerkiatä voisi kyllä vetää johtopöäätöksen että kysyjäkin on nainen....
Soittajalle soppaa.
maelstrom
11.04.2004 01:01:10
Uita niitä kanankakassa. Kasvaa kohisten.

Anteeksi. Oli aivan pakko heittää tuollainen kommentti.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
Man1ac
11.04.2004 01:03:33
mä oon ainakin aina joutunu leikkaamaan kynnet mahd. lyhyeksi kitaran soiton takia.

Kyse oli mitä ilmeisemmin komppikäden kynsistä...
Under Construction...
Kitaravirtuaali
11.04.2004 10:07:45

Onpahan taas asiallisia vastauksia.

Kasvuprosessia tuskin saa juuri nopeutettua, mutta kun ei pureskele niitä kynsiä koko ajan niin kyllä ne ihan tarpeeksi nopeasti kasvaa. Itse kyllä tulee pureskeltua niitä ihan liikaa (=ihan nysät). Pitkillä kynsillähän on siis hauska soittaa akustista kitaraa ja lähtee vielä kiva äänikin.
Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles!
IMIK #10
lapio
11.04.2004 11:11:21

Juo maitoa, vaikuttaa sitten hieman pidemmällä aikavälillä positiivisesti veikkaisin.
Kirkan paskasta saa hyvän miekan!
author
11.04.2004 11:11:33
Syö kalcium pitoisia tuotteita niin luusto kasvaa nopeammin.
Maito, juusto etc.
Hyvähyvähyvähyvä
Joees
11.04.2004 13:31:20
Ei kai niitä mitenkään voi nopeuttaa. Mutta varot taittamasta niitä kynsiä ja katot muutenkin niitten perään jos haluat pitää ne hyvässä kunnossa. Tosin tuossa on se vaara että pian ei uskalla tehdä mitään kun kynnet voi mennä poikki. Ja siitä en tiedä onko se järkevää, kukin tehköön omat johtopäätöksensä. Kynsilakka tietysti auttaa hieman.
Groooove is in heart!
Guitargirl1
11.04.2004 22:02:07

Tekokynsiä saa kaupasta, tiedän. :) Eikä mulla kyllä oo "muijaa" jolta kysyä.. En harrasta. :)

No joo.. asiaan. Kaipa sitä sitten pitää vaan jaksaa odottaa ja juoda paljon maitoa, jotta kynnet kasvais.. Siis oikeaan käteen, kaikille vaan tiedoksi. :) hih
Da Make
11.04.2004 22:12:01
Itselläni kynnet kasvavat aivan tajutonta vauhtia. Aina saa olla otelautakäden kynsiä viilailemassa.
Saan aika hyvin palautetta noista oikean käden "torahampaista", ovathan ne n. 20mm pitkät (siis kynsinauhasta kynnen päähän).

En edes käytä maitotuotteita (psyykkinen maito allergia), mutta syön "kalkki tabletteja" jotka sisältävät myös D-vitamiina (kai).
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
Guitargirl1
11.04.2004 22:14:52
Itselläni kynnet kasvavat aivan tajutonta vauhtia. Aina saa olla otelautakäden kynsiä viilailemassa.
Saan aika hyvin palautetta noista oikean käden "torahampaista", ovathan ne n. 20mm pitkät (siis kynsinauhasta kynnen päähän).

En edes käytä maitotuotteita (psyykkinen maito allergia), mutta syön "kalkki tabletteja" jotka sisältävät myös D-vitamiina (kai).

Okei.. :)
Da Make
11.04.2004 22:22:08
Okei.. :)

Lisä hyötyä maidottomuudesta on se, että iho pysyy kalpeana... Aika mörk eikö vain?
Guitargirl1
11.04.2004 22:28:28
Lisä hyötyä maidottomuudesta on se, että iho pysyy kalpeana... Aika mörk eikö vain?

Kalpeudesta en tiedä.. :) Tuntuu vaan että itse tulee juotua maitoa jo nyt aika paljon, mutta eipä noi kynnet oo kovin kasvanu... Onnistun aina tökkäämään käteni niin että kynsi lohkeaa tai vastaavaa. Ärsyttävää.
Da Make
11.04.2004 22:45:03
Kalpeudesta en tiedä.. :) Tuntuu vaan että itse tulee juotua maitoa jo nyt aika paljon, mutta eipä noi kynnet oo kovin kasvanu... Onnistun aina tökkäämään käteni niin että kynsi lohkeaa tai vastaavaa. Ärsyttävää.

Laita kynsilakkaa.
Guitargirl1
11.04.2004 22:48:50
Laita kynsilakkaa.

Siltikin... Se kun aina kuluu ja lähtee pois kun soittaa... Tai ehkäpä mun täytyis sitten alkaa kulkemaan kynsilakka taskussa joka paikkaan...
Da Make
11.04.2004 22:51:08
Siltikin... Se kun aina kuluu ja lähtee pois kun soittaa... Tai ehkäpä mun täytyis sitten alkaa kulkemaan kynsilakka taskussa joka paikkaan...

Olen lukenut myös aineesta nimeltä "Hardening Agent" joka kovettaa kynsiä. En tiedä saako sitä vielä Suomesta.
Joees
11.04.2004 22:54:07

Mitäs uutta tässä on? ;) Minäkin teen niin - aika usein. Sinulla ei luultavammin tule edes sitä vittuilua eteen mitä minulle tulee ;) No, siihen tottuu ja huumorillahan ne sanotaan. Nojuu. Kynsilakka on hyvä suojaamaan kynsiä.
Groooove is in heart!
opuh
11.04.2004 23:21:42
Levää syömällä kynnet tulevat ainakin paksummiksi ja kestävämmiksi. En tiedä auttaako kasvuun.
Hahahah
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)