Aihe: Musiikkiopiston loppukoe??
1
feodorit
22.05.2004 21:57:06 (muokattu 22.05.2004 21:59:25)
Torstaina olis pääsykoe musiikkiopistoon (siis tähän jota käydään illalla) joten mitä kokeessa on. Olen kuullut että siinä on pakollinen laulu osio. Mitä muuta siinä on?
Ja minkälaisia kappaleita siinä kanttis laulaa/soittaa.

Edit: tuli otsikkoon virhe eli tarkotan pääsykoetta en loppukoetta.
non of you can play so bad as me...
xmusicx
22.05.2004 22:29:17
Torstaina olis pääsykoe musiikkiopistoon (siis tähän jota käydään illalla) joten mitä kokeessa on. Olen kuullut että siinä on pakollinen laulu osio. Mitä muuta siinä on?

Muistaakseni siinä oli jotain rytmitehtäviä joita piti taputella sen opettajan perässä, sitten jotain ihan helppoja juttuja piti soittaa pianolla kun opettaja oli soittanu ne ekaks, sitten se lauluosuus ja... Öö.. En mä muista. No jotain tollasta siinä tais muistaakseni olla. En enää muista kun siitä on jo niin hirvittävän pitkä aika! Ja onhan ne voinu jo muuttuakin.. Mutta siis jotain tosi helppoa kun mäki selvisin niistä silloin ku olin ala-asteella. :)
stratocaster
25.05.2004 18:45:35

Itelläni oli rytmitehtävii.. pääosassa.. Ja laulu oli suositeltavaa, muttei pakollista. Mä lauloin ukkon nooaa ja mulle sanottii vaa että Bravo, bravo! Ukkon nooalla sitä pääsykokeista selvitään. Pääsinkin sitte sinne opistoo.
Voimaa!! Nopeutta!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)