biibob 14.07.2004 23:30:15 | |
---|
Mitkä ovat sellaisia tutustumisen arvoisia kappaleita kyseisellä herralla? Olen henkilökohtaisesti kuullut vain going downin sekä joitain live lättyjä esim. pagen ja claptonin kanssa ja ne ovat ainakin iskeneet kuin tuhat volttia. Mihin Beckin albumiin kannattaisi tutustua? Soittotyylistä haen niitä blues meiningissä surffaavia kappaleita. |
blastoff 15.07.2004 00:08:38 | |
---|
Levyistä Blow by Blow kannattaa ainakin tsekata I forgot my mantra |
Jake24-25 15.07.2004 09:09:52 | |
---|
Mitkä ovat sellaisia tutustumisen arvoisia kappaleita kyseisellä herralla? Olen henkilökohtaisesti kuullut vain going downin sekä joitain live lättyjä esim. pagen ja claptonin kanssa ja ne ovat ainakin iskeneet kuin tuhat volttia. Mihin Beckin albumiin kannattaisi tutustua? Soittotyylistä haen niitä blues meiningissä surffaavia kappaleita. Kannattaa mielestäni kuunnella kattavasti Jeff Beckin tuotanto, koska miehen soittotyylistä saa ainoastaan näin parhaan mahdollisen käsityksen. Jeff Beck on tehnyt uransa aikana monenlaista musaa joten siinäkin mielessä laaja tutustuminen Beckin tuotantoon on paikallaan. Koska kerroit kuulleesi Beckin blues-meininkiä Yardbirds-ajoilta niin uskon että olen kuullut pitkälti olennaisimmat Beckin puhtaimmat blues-palat. Tuo "Going Down" on myös Beckin bluesimmasta päästä. Blow by Blow kannattaa kuunnella kuten tässä ketjussa on jo aiemmin mainittu. Lisäksi mielestäni kannattaa kuunnella "Wired", "Truth" ja Beck-Ola", joista kaksi viimeksi mainittua ovat nykyisin saatavilla samassa CD-paketissa. Mielestäni myös "Beckology"-boksi kannattaa kuunnella. "Beckologyssä" on jokaiselta Beckin tyylilliseltä jaksolta parhaat palat. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Steve McBeach 15.07.2004 13:56:14 | |
---|
Uuudemmista lätyistä kannattaa ihan huvikseen tsekata Guitar Shop ja You Had It Coming vaikkeivät ihan bluesia olekaan. Loistavia levyjä silti. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
_Tony_ 15.07.2004 18:15:05 | |
---|
Jos yksittäisen biisin mainitsis niin ainakin "Led Boots" on aivan helvetin tiukka biisi. Löytyy "Wired"-levyltä. Myynnissä Rocktron Intellifex efektiprosessori 260€... |
onde 17.07.2004 01:16:27 | |
---|
Ehdottomasti There and back ja Guitar Shop.Ne on hyviä! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
superfly 19.07.2004 10:44:53 | |
---|
Blow By Blow, Beckology, Guitar Shop ja se uusin on kyllä kanssa ihan omalla tavallaan pirun hyvä. |
Jabe 20.07.2004 16:24:14 | |
---|
Guitar shop on minun suosikkini. "Where were you" on yksi hienoimpia musiikkikappaleita, mitä tiedän. Myös Blow by blow on mielestäni loistava platta. |
Antroid 21.07.2004 18:49:45 (muokattu 21.07.2004 18:50:11) | |
---|
"Where were you" on yksi hienoimpia musiikkikappaleita, mitä tiedän. Komppaan. Ihan käsittämättömän järkyttävän hyvä. Beckin vibran käyttö on jotain aivan käsittämätöntä. |