DJ Lattialuukkukoira 06.05.2004 17:56:12 | |
---|
En ole varmaan ainoa, joka on huomannut Aleksilla soittavan kitaristin. Äijällä on siis kolme sormea vasemmassa kädessä ja silti soittaa melko hyvin. Eikä varmaan huonosti mene kun näyttäisi löytyvän ainakin Fenkun jenkkistrato, pod ja Voxin wah. "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
toxic 06.05.2004 18:52:38 | |
---|
Mitenköhän hän soittaa ähvän? Anteeksi... Toi alkonkatu on varmaan helsingissä, eli en ole nähnyt. |
kalkkuna 06.05.2004 19:03:27 | |
---|
Joo, hienostihan se soittaa.. Respect, kun soittaa niillä sormilla, vielä hienosti. |
Tony Narrows 06.05.2004 19:21:40 | |
---|
En ole aivan varma puhunko samasta miehestä,mutta helsingissä käydessäni "tutustuin" yhteen kolmisormiseen soittajaan joka on ilmeisesti palanut todella pahasti kasvoista myös. Ainakin viime kesänä oli tällainen soittaja monesti soittamassa. Todella hyvää satsia vetää vaikka sormia puuttuukin.Itseasiassa ainoa katusoittaja jolle olen antanut rahaa hyvästä soitosta =) Toni A Salmi |
DJ Lattialuukkukoira 06.05.2004 19:32:26 | |
---|
En ole aivan varma puhunko samasta miehestä,mutta helsingissä käydessäni "tutustuin" yhteen kolmisormiseen soittajaan joka on ilmeisesti palanut todella pahasti kasvoista myös. Ainakin viime kesänä oli tällainen soittaja monesti soittamassa. Todella hyvää satsia vetää vaikka sormia puuttuukin.Itseasiassa ainoa katusoittaja jolle olen antanut rahaa hyvästä soitosta =) taitaa olla sama tyyppi... "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
D_Steele 06.05.2004 20:46:00 | |
---|
Juu mä olen kanssa nähny sen aleksilla ja kerran Asematunnelissakn. Harvemmin on käteistä mukana niin ei voinu antaa rahaa, mut olisin pari kolikkoa antanu jos olis ollu. Elämä on kovaa... NIIN MÄKIN! |
aksul 06.05.2004 21:25:59 | |
---|
Mitenköhän hän soittaa ähvän? Mitenköhän musta tuntuu, että on muitakin tapoja soittaa tuo "ähvä", kuin tuo ainoa barre-sointu, jota oletan sinun tarkoittavan. |
Puavali 06.05.2004 22:00:29 | |
---|
Mitenköhän hän soittaa ähvän? Ottaa nelos- ja vitoskielet yhdellä sormella, muuten tavan barree ykkösnauhalta. Tai käännöksenä kolmosnauhalta, ei soita kakkoskieltä ollenkaan. el-5 bl-x gl-5 dl-3 al-3 el-x Tai avo-C:n muodolla vitosnauhalta neljä ylintä kieltä. (Muistuttaa myös Am-7:aa tällöin) |
mongoloidi 06.05.2004 22:34:41 | |
---|
Viime kesänä muutaman kerran näin tohon kuvaukseen sopivan tyypin.Hyvin se soittaa. Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
poppamies 06.05.2004 23:44:02 | |
---|
..."tutustuin" yhteen kolmisormiseen soittajaan joka on ilmeisesti palanut todella pahasti ... Se on sitten Django Reinhardt... "G-strings are for strippers" |
leather rebel 07.05.2004 09:23:46 | |
---|
Rautatientorilla pariin kertaan törmänny tollaseen pahasti palaneeseen 2-3-sormiseen (en laskenu) venäläiseen kaveriin. Sen nimi oli Aleksei jotain. Hyvin kepittää. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Bantuteurastaja 07.05.2004 10:02:41 | |
---|
Ei vedä vertoja Kalevankadun kotimaiselle klasaritiluttajalle. |
leather rebel 07.05.2004 10:28:51 | |
---|
Ei vedä vertoja Kalevankadun kotimaiselle klasaritiluttajalle. Oonpa tainnu tohonkin törmätä... Hämärä muistikuva. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
zaren 07.05.2004 10:29:59 | |
---|
Rautatientorilla pariin kertaan törmänny tollaseen pahasti palaneeseen 2-3-sormiseen (en laskenu) venäläiseen kaveriin. Sen nimi oli Aleksei jotain. Hyvin kepittää. Jep, Mäkin oon huomannu kyseisen soittajan. Paljon Respectiä hänelle! |
BenGlenton 07.05.2004 13:51:41 | |
---|
Onko kyseessä tämä Asematunnelin Santana :) Hyvin osaa soittaa kyllä.. http://www.supremecourtband.fi |
Locrian 07.05.2004 15:02:46 | |
---|
Jep.Kehtais joskus mennä juttelemaan niin vois kysellä kaverin taustoja.Sehän vetää aina semmosta lattari matskua.Hyvin osaa ainakin sen tyylin. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Kapt. Bratislava 07.05.2004 15:36:08 | |
---|
Onkos tämä se mustalaissoittaja joka menetti tulipalossa sormiaan? Tampereella oli jossain pikkupubissa keikalla ja komeasti kuulemma pisteli vaikka ei ihan kaikkia sormia löydykään. Parempi kuolema kuin tappio. |
toxic 07.05.2004 15:39:25 | |
---|
Ottaa nelos- ja vitoskielet yhdellä sormella, muuten tavan barree ykkösnauhalta. Tai käännöksenä kolmosnauhalta, ei soita kakkoskieltä ollenkaan. el-5 bl-x gl-5 dl-3 al-3 el-x Tai avo-C:n muodolla vitosnauhalta neljä ylintä kieltä. (Muistuttaa myös Am-7:aa tällöin) Aaargh, tarkoitin ihan tätä:
---1--------- ---1-------- ---2--------- ---3-------- ---3--------- ---1---------
Mutta kyllä ton saa otettua jos on etu/keski/sormi ja nimetön. |
kalkkuna 07.05.2004 16:07:19 | |
---|
Onkos tämä se mustalaissoittaja joka menetti tulipalossa sormiaan? Tampereella oli jossain pikkupubissa keikalla ja komeasti kuulemma pisteli vaikka ei ihan kaikkia sormia löydykään. No ei se ihan mustalainen taida olla, Django on mustalainen ja siltä puuttuu sormia, mutta se ei kyllä missään pikkupubissa soittele. Keskustassa se soittelee, joskus akustisella ja joskus sähkiksellä. |
opuh 07.05.2004 18:22:10 | |
---|
Juu oon nähny ja vielä Kalkkunan kanssa. Oon nähny sillä Fenderin,Ibanezin ja akustisen Hahahah |