moderniluuranko 10.12.2003 21:16:00 | |
---|
Huomasin tuossa äsken soitellessa että kyseistä kipaletta olen veivannu jo semmoset pari vuotta..nii ja vieläkin on vähän paineissa sen kanssa..ku pistää levyn soimaan ja siihen päälle alkaa soittamaan.. yllättävän "vaikea" biisi mun mielestä(siis lähinnä clean-osuudet)!tuntuu että se "hitaus" on jo vaikeeta sinänsä..noh, mut onks muilla kokemuksia? All the traces that I've left behind are still delineated in my heart... |
lovesrock 10.12.2003 23:01:29 | |
---|
On!;)Ja yleensäkin kaikki RR:n materiaali,koska ainakin itse haluan oppia soittamaan alkuaikojen Ozzy-biisit,kuten Randykin...yhtä tarkasti ja juuri samankuuloisesti kuten levyilläkin.Itse olen työstänyt Mr.Crowleytä/Crazy Trainia/Flying High Again/Over The Mountainia ainaskin kaks vuotta...mutta opintiellä edelleen ja sehän hommasta tekeekin todella mukavaa ja mielenkiintoista! |
kalkkuna 10.12.2003 23:55:12 | |
---|
On kokemusta, eihän muiden kappaleet juurikaan kiinnosta siinä oman materiaalin seassa, RESPECT to Randy! |
lapio 11.12.2003 11:14:18 | |
---|
On!;)Ja yleensäkin kaikki RR:n materiaali,koska ainakin itse haluan oppia soittamaan alkuaikojen Ozzy-biisit,kuten Randykin...yhtä tarkasti ja juuri samankuuloisesti kuten levyilläkin.Itse olen työstänyt Mr.Crowleytä/Crazy Trainia/Flying High Again/Over The Mountainia ainaskin kaks vuotta...mutta opintiellä edelleen ja sehän hommasta tekeekin todella mukavaa ja mielenkiintoista! Ne kuulostavat helpoilta, mutta perhana niissä on tekemistä. Itelläni on samat biisit työstössä ja crazy train alkaa jo mennä niiden lickienkin kanssa aika hyvin. -Viina on pahasta jos se on toisen mahasta, muuten se on ihan OK! |
Da Make 11.12.2003 21:35:06 | |
---|
On kokemusta, eihän muiden kappaleet juurikaan kiinnosta siinä oman materiaalin seassa, RESPECT to Randy! Ne lentokoneet, ei perkl... Cräx, Change, Ötöm!? |
vantage 11.12.2003 21:44:47 | |
---|
Tuo goodbye to romance on kyllä tosi vaikea biisi soittaa... Sinäänsä jännää kun tuon soolon oppii aimemmin kun ne cleanit. Mutta ei noita cleaneja tuosta koskaan opi. Heavy Metal Is The Law |
moderniluuranko 12.12.2003 17:10:11 | |
---|
Tuo goodbye to romance on kyllä tosi vaikea biisi soittaa... Sinäänsä jännää kun tuon soolon oppii aimemmin kun ne cleanit. Mutta ei noita cleaneja tuosta koskaan opi. Naulan kantaan...no, ehkä ne cleanit menee sillee ku soittelee yksinään ilman levyä...mut sit ku on näytön paikka...aina vituilleen:) ihme jätkä se Randy!!! All the traces that I've left behind are still delineated in my heart... |
skebajaba 16.12.2003 11:59:09 | |
---|
Huomasin tuossa äsken soitellessa että kyseistä kipaletta olen veivannu jo semmoset pari vuotta..nii ja vieläkin on vähän paineissa sen kanssa..ku pistää levyn soimaan ja siihen päälle alkaa soittamaan.. yllättävän "vaikea" biisi mun mielestä(siis lähinnä clean-osuudet)!tuntuu että se "hitaus" on jo vaikeeta sinänsä..noh, mut onks muilla kokemuksia? kylhän tota on tullu kotona veivattua, yksi näitä must biidejä ja aivan helkatin hyvä ja hieno biisihän tuo on... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Sopuli 16.12.2003 12:07:34 | |
---|
Kyllähän se luonnistuu mutta alussa oli kyllä kinkkikästä kun sellasia "mahottimia" tabuja tuppaantu eteen. |
skebajaba 16.12.2003 13:13:09 | |
---|
lainasin kirjastosta ite semmosen ison ozzy nuottikirjan mistä tuon biisinki opettelin...suosittelen ozzy faneille tuon opuksen lainaamista...harmi kun en muista nimeä, mut ei niitä varmaan niin montaa siellä ole=) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
hmm... 17.12.2003 13:13:25 | |
---|
tossa noita cleaneja kohtia on vedetty päällekkäin nauhotuksella et se voi olla yks syy sen vaikeuteen :) |
black sabbath 24.07.2004 12:57:38 | |
---|
no joo eikä tuo maestro randy rhoadskaan huono kitaraa ollut soittaa itse asiassa perkeleen hyvä hevi elää ja voi hyvin |
kalkkuna 24.07.2004 13:42:03 | |
---|
no joo eikä tuo maestro randy rhoadskaan huono kitaraa ollut soittaa itse asiassa perkeleen hyvä Ja todella hyvä tietää, piti sun oikein nostaa tämä ketju ylös kertoaksesi tuon. |
PoLFus 24.07.2004 20:59:40 | |
---|
Kyllä Randy on nero, Tai siis oli, tai siis on. Hienot soinnut siinä. "polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi |
VPkone 28.07.2004 01:45:16 | |
---|
Tuo goodbye to romance on kyllä tosi vaikea biisi soittaa... Sinäänsä jännää kun tuon soolon oppii aimemmin kun ne cleanit. Mutta ei noita cleaneja tuosta koskaan opi. treenakkaa pojat jazz-komppausta vuosi, niin soitatte g.t.r.:n miten päin vaan. Kokemusta on. What do you have when you got nothing left?
Show me what you got... |
HeavyMan 28.07.2004 13:35:10 | |
---|
lainasin kirjastosta ite semmosen ison ozzy nuottikirjan mistä tuon biisinki opettelin...suosittelen ozzy faneille tuon opuksen lainaamista...harmi kun en muista nimeä, mut ei niitä varmaan niin montaa siellä ole=) Olisiko ollut best of ozzy osbourne? Ainakin itse yritin joskus tuosta kirjasta kyseistä kappaletta opetella, mutta silloin se jäi pelkäksi yritykseksi. Nyt kun rupesin opettelemaan niin kyllä se jotenkin lähtee, mutta sitten kun yrittää levyn mukana soitella niin menee luu kurkkuun. Omasta mielestäni Blizzard of ozz on kyllä yksi parhaista levyistä mitä on koskaan tehty. Koko levy on täynnä mestariteoksia. RESPECT TO RANDY! Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
Crossroad 28.07.2004 21:34:45 | |
---|
nuo rhoadsin soolot on soitettu miljoona kertaa kaikki,mutta esim mr crowley outro solo..helppo se on soittaa mutta en tiedä mistä johtuu mutta kun sen soittaa ko biisin kanssa samaan aikaan,tuntuu ajoitus menevän jossain kohdassa pieleen aina..randy oli siinä juuri mestari ettei sortunut turhaan kikkailuun ja tunkenut joka sooloon kaikkea minkä osaa(kuten esim ynkka)rr oli jo quiet riotin aikaan uskomattoman lahjakas.. |
SkebaMan 28.07.2004 22:23:06 | |
---|
Joo-o, ei voi kyllä muuta sanoo kun että erittäin hienon biisin on Randy väsänny. Joku 4 kuukautta oon soitellu ko kappaletta, niin melkein joka kerralla soolossa menee se nopea tilutus vähän pieleen, vaikka muuten menee oikein. Crazy Trainiakin oon soitellu ja nyt vihdoin ja viimein yli puolen vuoden jälkeen voin sanoa että osaan sen. Työstössa on nyt meneillään Mr. Crowleyn outro joka rupee menee jo jotenki(harjotellu n.3k.), että kyl on pirun vaikeita noi RR:n biisit. Jatka vaan treenaamist, kyl se rupee sittee menee. lainasin kirjastosta ite semmosen ison ozzy nuottikirjan mistä tuon biisinki opettelin...suosittelen ozzy faneille tuon opuksen lainaamista...harmi kun en muista nimeä, mut ei niitä varmaan niin montaa siellä ole=) Mahtaisko olla Ozzy Osbourne Randy Rhoads Tribute? Lainasin myös kirjastosta (myöhemmin tilasin suomalaisesta kirjakaupasta). Hyvä kirja, Kannattaa hankkia. Saman niminen levykin on olemassa. |
skebajaba 01.08.2004 03:23:14 | |
---|
Mahtaisko olla Ozzy Osbourne Randy Rhoads Tribute? Lainasin myös kirjastosta (myöhemmin tilasin suomalaisesta kirjakaupasta). Hyvä kirja, Kannattaa hankkia. Saman niminen levykin on olemassa. en todellakaan vielä muista kirjan nimeä, mutta siitä löyty myös uudempia biisejä siis wylden aikaisia biisejä. ite oon nyt veivannut tota g.t.r mr.crowleytä ja crazy trainia, pakollinen ozzy setti mitä soitan "aina" kun skulaan "treenini" läpi... ja tietenkin on aina ozzyn muita biisejä(road to nowhere, mama im coming home, flying high again ja muutenkin budokan biisit lähinnä) mukana samoin pride & gloryä... -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |