tämmönen tuli eteen. Miten oikean käden sormien tulis soittaa tota? Noi on Trioleita. ----0---0---0---0---0---0-- -----0---0-0-0---0---0-0-0- -------1-----------1------- ---2-----------2----------- --------------------------- --------------------------- ekhä p, a, m, p, a, m, a, m, a, p, a, m, p, a, m, a, m, a noin mä soittaisin. p = peukalo a = nimetön m = keskisormi (i = etusormi) "Mä en ota sulta ******!" - macro |
ekhä p, a, m, p, a, m, a, m, a, p, a, m, p, a, m, a, m, a noin mä soittaisin. p = peukalo a = nimetön m = keskisormi (i = etusormi) Kiitos. niin mä ounastelinkin. reeniä. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
ekhä p, a, m, p, a, m, a, m, a, p, a, m, p, a, m, a, m, a noin mä soittaisin. p = peukalo a = nimetön m = keskisormi (i = etusormi) Itse soittaisin: p, m, i, p, m, i, p, m, i, p, m, i, p, m, i, p, m, i |
tämmönen tuli eteen. Miten oikean käden sormien tulis soittaa tota? Noi on Trioleita. ----0---0---0---0---0---0-- -----0---0-0-0---0---0-0-0- -------1-----------1------- ---2-----------2----------- --------------------------- --------------------------- p, a, m, i, a, m, i, a, m, p, a, m, i, a, m, i, a, m Noin soittasin, tai sitten näin: p, m, i, p, m, i, i, m, i, p, m, i, p, m, i, i, m, i p, m, i, p, m, i, m, i, m, p, m, i, p, m, i, m, i, m Tai sitten pimpp.. eiku |