Aihe: Line 6 spider 112
1
Roitto
27.10.2004 09:39:12 (muokattu 27.10.2004 09:44:25)
Niin, eli olen ajatellu tollasta "hämistä" ittelleni hankkia, ja tarvetta isommalle vahvarille olisi, eli onko sen mallinnukset mistään kotosin, ja miltä kuulostaa humpparivehkeellä(les paul)?

Tais vahingoss tulla vääräll alueell, siirtäkää
drlecter
27.10.2004 10:09:48

Niin, eli olen ajatellu tollasta "hämistä" ittelleni hankkia, ja tarvetta isommalle vahvarille olisi, eli onko sen mallinnukset mistään kotosin, ja miltä kuulostaa humpparivehkeellä(les paul)?

Tais vahingoss tulla vääräll alueell, siirtäkää

Makuasia sano koira kun muniaan nuoli. Flextonen omistajana sanoisin että älä sekaannu line6:seen. Kolmesti olen käyttänyt huollossa, ei tohdi luukuttaa isoilla voluumeilla. Kärähtää pääte aina.
http://www.fretboardfromhell.tk/
Mustikkamuffinssi
27.10.2004 14:14:51
Itsellä on se Se alkuperänen 2x10" spideri ja siihen floorboardi. niitä kakkosmallin spidereitä en suosittele ostamaan kun niihin ei saa edes tuotta fb kiinni. vähän on ehkä muovisen kuulosia nuo line6:set.
t1amatti
28.10.2004 09:05:59
ei saa edes tuotta fb kiinni.

Saahan - 112-mallista ylöspäin ainakin. Jos näitä digitaalimallintimia halajaa, niin kannattaa pitää mielessä tekniikan kehittyminen ja se, että yleensä uudemmat mallit kuulostavat paremmilta. Niin myös Spiderien tapauksessa, ainakin meikäläisen mielestä.
no näinhän se on.
Super-Jari
28.10.2004 16:35:42
Suosittelen kokeilemista.
Jucciz
29.10.2004 00:58:33
Itse jouduin vetämään yhdet treenit Spiderillä ja itku meinasi päästä. Mieluummin soitan kokonaan ilman vahvistinta.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Mustikkamuffinssi
29.10.2004 13:09:06
Kaverilla on tuo 212, ja siihen ei ainakaan saa floorboardia kiinni. Vaan semmoisen kanavanvalitsin pedaalin. Jos vahvistinmallinnuksia halajaaa, niin ostaisin ennemmin jonkun v-ampin vaikka sen räkkiversion ja sitten jonkun kunnon vahvistemen, joka edes näyttää vahvistimelta eikä miltään digimonilta. Mutta kyllä tuo spideri on ittellä jotenkuten toiminut. Kuullostaa vaan vähän liikaa siltä miltä näyttää... avaruusalukselta. Onneksi tuossa alkuperäisessä spiderissä ei sentään ole niitä kiiltäviä kromattuja nuppeja ja vilkkuvia kahdenvärisiä ledejä.
"Ennen riitti kun nosteli painavia esineitä murahdellen. Nyt pitää nyppiä kulmakarvoja ja hankkia rintaimplantit"
LassiÖ
29.10.2004 14:01:21
Flextonen omistajana sanoisin että sekaannu line6:seen.
Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26
Robert
29.10.2004 18:53:43
Ääh... Kyllähän tuo spider on ihan ok peli. Ei kaikkia kiinnostaa ostaa mitään 2000 euron putkivahvistinta, mitä kerran viikossa luukutetaan 2 tuntia treenikämpällä.
Kitaristi Lahdesta tahtoo soittamaan... Pastilli?
rainmaker
30.10.2004 12:45:05
Makuasia sano koira kun muniaan nuoli. Flextonen omistajana sanoisin että älä sekaannu line6:seen. Kolmesti olen käyttänyt huollossa, ei tohdi luukuttaa isoilla voluumeilla. Kärähtää pääte aina.

Mites perkeleen kovalla sie oikein soitat sillä? Meidän bänditreeneissä volumetasoksi riittää, ku master on siinä n. klo 1. Rumpali meinaa jäädä noinkin jalkoihin. Hyvin tuo on ainakin miulla kestänyt.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Antti1
30.10.2004 13:54:44 (muokattu 30.10.2004 14:01:17)
Mites perkeleen kovalla sie oikein soitat sillä? Meidän bänditreeneissä volumetasoksi riittää, ku master on siinä n. klo 1. Rumpali meinaa jäädä noinkin jalkoihin. Hyvin tuo on ainakin miulla kestänyt.

Eikös tuo teidänkin volanapin asento ole aika hurja? Mä soittelen mun Screamerilla silleen, että volanappi on jossain 20.00-20.30 asennossa. Onhan se putkivahvari ja siinä 4x12" kaappi alla, mutta watteja ne trankkuwatit on siinä missä putkiwatitkin.

EDIT: Spiderin soundista sitten... Ne on ihan hyvät kotona treenaamiseen kamaharrastelun alussa ja miksei kelpaisi pidemmällekin ehtineelle, jos niistä itse pitää. Soundit oli mun mielestä poikkeuksetta hiukan liian pehmeitä ja muhjuisia yläpäästä. Silleen hiukan nuhaisia, johon ei tepsinyt eq. Tehoja siinä on sen verran, että voihan tuolla treenikselläkin pärjätä, mutten itse siihen käyttöön tuota hankkisi. Parin kokeilukerran jälkeen laite on tuntunut jotenkin heppoiselta, joka ei sovi rankempaan käyttöön sitten ollenkaan.

Kah, unohtui ekalla päivityksellä tekstiä...
OSTAKAA HYVÄKUNTOINEN RG550! PAKKO!
rainmaker
30.10.2004 14:33:18
Eikös tuo teidänkin volanapin asento ole aika hurja? Mä soittelen mun Screamerilla silleen, että volanappi on jossain 20.00-20.30 asennossa. Onhan se putkivahvari ja siinä 4x12" kaappi alla, mutta watteja ne trankkuwatit on siinä missä putkiwatitkin.

juu, myönnetään, onhan se kovalla, tuo klo. 1 on maksimi, missä se nuppi on ollut. Tietysti riippuu volumenupin asetuksista, kun tuossa flexussa on sekä volume että master nupit.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Kasperi Tervonen
01.11.2004 13:54:41
Kannattaa varmaan kokeilla myös behringer v-ampirea ja roland cubea. Oon tässä itekin ajatellut ostaa lähiaikoina tollasta about saman hintasta vahvaria kuin toi spider ja aika vahvassa harkinnassa on roland cube60 ja hughes %kettner edition blue
Kasperi Tervonen
01.11.2004 13:55:56
Siis toi hugheshan ei mikään efektivahvari ole mutta aika hyvät perus säröt ja cleanit siitä irtoaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)